Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

WTCC v Brně: Dvě vítězství pro Chevrolet

20. 6. 2011 • 15:37
133
1
Zobrazit náhledy (133)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
O víkendu se jel v Brně devátý a desátý letošní závod WTCC. V obou vyhrály Chevrolety.

Chevrolet má v letošní sezóně WTCC mimořádnou úspěšnost – z dosavadních deseti závodů jich vyhrál devět. Nezaváhal ani v Brně, kde jezdci továrního týmu ovládli oba závody.

První závod přinesl dramatický úvod, když v prvním kole bojovali o vedení Robert Huff a Yvan Muller (startující z pole position). V tomto pořadí dojela dvojice Chevroletů s těsným rozstupem až do cíle, za nimi po souboji s BMW Toma Coronela dojel třetí tovární Cruze pilotovaný Alainem Menu.

V druhém závodě byly bavoráky ve snaze zabránit trojitému triumfu Chevroletu úspěšnější. Prvních deset vozů zde startuje v opačném pořadí, než dojely do cíle prvního závodu. Chevrolety, ač výrazně rychlejší než zbytek pole, se proto musely do čela prokousávat.

Během deseti kol byl 100% úspěšný jen Yvan Muller, který závod vyhrál. Druhou příčku ubránil Tom Coronel na BMW a až za ním dojely Chevrolety Alaina Menu a Roberta Huffa. Pilotovi BMW ale do karet hrála i opatrnost obou Chevroletů – Menu a Huff si očividně dávali pozor, aby nedošlo při předjíždění ke kolizi nebo ztrátě pozice.

V Brně se na startu premiérově objevil SEAT Leon 1,6T. Benzinová šestnáctistovka s turbem nahrazuje dosud používaný diesel 2,0 TDI. V prvním závodě se novým SEATům nedařilo, v tom druhém však dojely na pátém a šestém místě, za trojicí Chevroletů a jedním BMW.

Vedení v šampionátu udržel Robert Huff. Nadvládu Chevroletů dokládá průběžně druhé a třetí místo jeho týmových kolegů Mullera a Menu. Sezóna 2011 však uzavírá teprve první svoji polovinu, do jejího konce zbývá ještě 14 závodů.

Témata