Z Jaguar Land Rover se oficiálně stává JLR, prohlédněte si nové logo
Defender, Discovery a Range Rover se stanou samostatnými značkami pod JLR, stále ale ponesou čestné označení Land Rover.
Společnost Jaguar Land Rover se pochlubila svým novým logem, které je součástí transformace do tzv. „House of Brands“, tedy domova značek. Z Jaguar Land Rover se tak stává JLR, zatímco z modelových řad Defender, Discovery a Range Rover se stávají značky. Nové logo, kterým se nyní značka pochlubila, má být zaměřeno na modernost, eleganci a pokrokovou podstatu, čímž má vyjadřovat směr a ambice společnosti.
„Toto je další kapitola naší Reimagine cesty k tomu, abychom se stali skutečně moderní luxusní společností. Nová identita JLR přinese našim klientům srozumitelnost a bude působit jako sjednocující prvek pro naše čtyři odlišné britské značky," uvedl profesor Gerry McKovern, kreativní ředitel JLR.
Elektrické platformy ELR nové generace
Automobilka informovala o plánované změně již v dubnu, kdy také zveřejnila, že do ní bude investovat částku 18,6 milionu dolarů. Ta přitom nepadne pouze na nová loga a přeznačení, ale také na investice do nových výrobních závodů, které mají společnost připravit na další elektrifikaci.
Automobilka pracuje například na vývoji nové čistě elektrické platformy ELR nové generace, na které by se měl v roce 2025 představit nový elektrický Range Rover. Jaguar chystá novou platformu JEA, na které by měly vyrůst tři nové elektrické modely.
Rebranding zachová logo Land Rover
Zatím se ale značka soustředí na svůj rebranding, který je patrný například na webových stránkách amerického zastoupení. Range Rover, Defender a Discovery už jsou samostatné značky, pouze ve spodní části webových stránek pak vidíme logo Land Rover.
To by ale mělo být přítomné i na nových modelech. JLR chce totiž navázat na svou pětasedmdesátiletou historii značky Land Rover, nová SUV proto stále ponesou symbol tradiční britské automobilky.