Ženeva živě: Hyundai Matrix – nová matice korejská
Designové osvěžení
Korejská automobilka se při faceliftu svého kompaktního MPV soustředila mimo jiné na určité sjednocení jeho vnější vizáže s ostatními modely. To je patrné především v přední části vozu. Nový přední nárazník, odlišná maska a přepracovaný přední spoiler dávají vozu oblejší vzezření, než měl jeho poněkud stroze působící předchůdce.
Zezadu je rozdíl mezi původní a faceliftovanou verzí na první pohled méně zřetelný. Hyundai změnil pouze design nárazníku, do kterého umístil mlhové světlomety. Co se týče výběru barev, nabídka vzrostla ze čtyř na devět barev. Novými barvami jsou Bronze Gray, Velvet Red, Continental Silver, Indigo Blue a Extreme Blue. V nabídce jsou také původní barvy Nobel White, Ebony Black, Gold Beige a Celadon Blue.
Zevnitř jsou opět změny kosmetického charakteru. Odlišné je jen čalounění, nyní dostupné v šedé, červené a modré barvě.
Ani pod kapotou se zásadních změn nedočkáme. Nabídka je tvořena třemi motory. Dva z nich jsou benzinové agregáty. Menší z nich o zdvihovém objemu 1,6 l dosahuje maximálního výkonu 76 kW při 5800 ot/min. Druhým zážehovým motorem v nabídce je 1,8litrový čtyřválec. Jeho maximální výkon je 90 kW při 6000 ot/min. Trojici uzavírá vznětový čtyřválcový motor CRDi VTG o zdvihovém objemu 1,5 l a maximálním výkonu 75 kW při 4000 ot/min. Agregát je vybaven proměnlivou geometrií lopatek turbodmychadla a technologií vstřikování common rail.