Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Podržte se, další plány Alfy Romeo! V roce 2020 uvede na trh prestižní kupé!

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (15)
Alfa Romeo podle dobře informovaného zdroje připravuje rozšíření své palety modelů o sportovní kupé, s nímž oživí slavné označení 6C.

V souvislosti s blízkou budoucnosti automobilky Alfa Romeo bylo v posledních měsících zmiňováno především rozšiřování nabídky o velké sedmimístné SUV a také o kompaktní crossover, jímž mají být nahrazeny modely MiTo a Giulietta.

Koncem loňského léta se pak objevily i neoficiální informace, podle nichž se máme v letošním roce dočkat premiéry dvoudveřového kupé s technikou modelu Giulia, které ovšem po čase upadly v zapomnění.

Nyní ovšem společnost Pogea Racing, která se několik desetiletí věnuje ladění vozů značky Alfa Romeo, s níž přímo spolupracuje, získala nové informace přímo od nejmenované osoby z vedení automobilky.

Podle tohoto údajně velmi spolehlivého zdroje byl schválen vývoj i sériová výroba dvoudveřového kupé s označením 6C. V tomto nebo příštím roce pak máme očekávat premiéru konceptu nebo vozu v podobě velmi blízké sériové výrobě a začátkem roku 2020 pak má být spuštěna jeho produkce.

V případě techniky se předpokládá, že bude téměř identická jako u modelu Giulia. Ohledně designu a zařazení novinky na trhu se pak vedou spekulace a nejčastěji jsou zmiňovány dvě možné linie.

V prvním případě se očekává, že bude novinka navržena v podobném stylu jako dvoudveřová kupé Audi A5, BMW řady 4 a Mercedes-Benz třídy C Coupé, zatímco podle druhé varianty spekulací máme očekávat automobil, který bude namířen proti kupé Porsche 911 a Jaguar F-Type.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (15)
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2018 16:08
Re: Alfa Mastodonto
Pro mě za mě, nebráním jim v nějakém tom gazíku s nastřelenou marží. Nepřijatelné pro mě je, že jím chtějí nahradit dosavadní modely nižších tříd. Nenahradí, odporuje to dlouhodobě budované image. Ani někým tolik kritizované BMW se svou nepřebernou záplavou crossoverů, SUV, SAC či MPV nezredukovalo tradiční modely.

Zkrátka, část dosavadních zákazníků a většina silné fanouškovské základny si do budoucna u Alfy prostě nevybere...pokud nemají mega na Giulii (v naftě nebo automatu).
25. 1. 2018 10:39
Re: A kdy udělají Giulii 2.0 s manuálem se nepochlubili?
Úprimne, dosť dobre nerozumiem smútku nad manuálom. V strednej triede, konkrétne dobre vybavenej Giulii, kde cenovka (a nie je to len o cene) atakuje často 55 000 € je záujem o manuál minimálny. V prípade verzie QV by to bol problém (nie je, manuál je k dispozícii) ale v „sériovke“, kde 90% zákazníkov volí automat, nevidím dôvod na manuál. Úprimne, ak by Alfa dala k nižším špecifikáciám páku, pôjdeš reálne do showroomu a kúpiš ju? Neber to osobne, ale tu na fórach hodnotia a komentujú aj luxusné triedy áut ľudia, ktorý študujú a sú radi, že majú jazdenku za 5 000 €. Dôležitý je názor reálneho zákazníka a ver mi, poznám dvoch, ktorí Giuliu majú a manuál ich ani len nenapadol. Automobilky majú trh veľmi dobre zmapovaný a vedie, čo ľudia chcú, aj keď súhlasím, u Alfy to neplatí vždy a rozhodnutie nevyrábať verziu kombi (SW) považujem za nepochopiteľnú ignoráciu a dól do vlastnej bránky.
25. 1. 2018 08:24
Re: Alfa Mastodonto
U MiTa s tebou souhlasím (je male a jen 3dv), ale Giuliette by to pomohlo dost. Pak už jen ta cena.

Ohledne toho chápání na to koukám z pohledu vícečlenné rodiny, kde malé čí střední SUV nemůže uspět, jelikož se tam celá 5ti členná rodina prostě nevejde. Velké zvenčí, malé zevnitř...
Avatar - white label
25. 1. 2018 02:08
Re: Alfa Mastodonto
Dvoudveřové kupé (6C) by byla pecka, ale určitě ne ohledně prodejních čísel.
To, že někdo nechápe lidi, kteří kupují SUV (včetně těch menších) žádnou automobilku neuživí...

P.S. A jestli předpokládáš, že by např. změna designu přední partie Mita, mohla udělat "zázrak" s jeho prodeji, tak to si já naopak nemyslím.
Avatar - white label
25. 1. 2018 01:59
Re: Alfa Mastodonto
Protože dnes podobně hledají prakticky všude, třeba i u Porsche (a samozřejmě nejen tam, viz D3, Jag, Volvo), kde je Macan (dlouhodoběji) nejprodávanějším modelem značky.
A máš snad pocit, že se Stelviem šlápli vedle, že se bude prodávat hůř, než Giulia?
Naopak, tak proč by nedělali to, co dnes chtějí lidi kupovat především a hlavně jsou za to ochotni zaplatit víc, než za malý, nebo kompaktní hb?