Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW 750Li xDrive Solitaire a Master Class Edition oplývají luxusem

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
Divize BMW Individual prostřednictvím dvou speciálních provedení modelu 750Li xDrive demonstruje své schopnosti.

Pod značkou BMW Individual se prakticky vždy představují výrazně personifikované modely mnichovské značky. Nejinak je tomu i v případě BMW 750Li xDrive Solitaire Edition a Master Class Edition.

První jmenované provedení se může pochlubit metalickým bílým lakem karoserie pojmenovaným Solitaire. Do jedné z finálních vrstev tohoto laku jsou přimíchány skleněné vločky, které mají stát za vytvořením hlubokého lesku.

Kromě samotného laku na výjimečnost tohoto BMW upozorňuje i ornament na C sloupku spolu s označením na zádi a chromované lišty na předním i zadním nárazníku.

Podobně jako u většiny předchozích projektů divize BMW Individual i nyní byla hlavní pozornost věnována interiéru. Sedadla i některé další části prostoru pro cestující se pyšní koženým čalouněním Merino v hnědé Tartufo, zatímco strop je potažen Alcantarou stejné barvy. S touto barvou ladí i koberečky z ovčí kůže i obložení zavazadlového prostoru.

Palubní deska i části výplní dveří nesou obložení lakované pianovou černí a ozdobené stejným ornamentem jako C sloupek karoserie. Ten je pak použit i na stylovou skříňku na klíče k vozu.

Pozornost si rovněž zaslouží zadní loketní opěrka, v níž jsou uloženy sklenice na šampaňské, spolu s dálkovým ovládáním multimediálního systému. Na stranách opěrky je ovládání nastavení zadních sedadel a v prostoru za ní je uložen chladící box.

BMW 750Li xDrive Solitaire Edition má vzniknout v šesti exemplářích, jejichž cena nebyla zveřejněna a ještě tajemnější je 750Li xDrive Master Class Edition, k němuž nebyly zveřejněny žádné snímky. Karoserie tohoto provedení má nést metalický černozlatý lak, zatímco interiér má disponovat podobnými úpravami jako u Solitaire Edition a vzniknout má jen jeden jediný vůz.

Technika obou provedení zůstává beze změny a pod kapotou je i nadále přeplňovaný 4,4-litrový vidlicový osmiválec s výkonem 330 kW a točivým momentem 650 N.m, umožňující akceleraci z 0 na 100 km/h za 4,5 s a bezproblémové dosažení elektronicky omezené maximální rychlosti 250 km/h.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)