BMW M GmbH: Nárůst prodeje v roce 2010 o 14,2 %
Celkem bylo prodáno 2,778 vozů X5 M, 3,082 automobilů BMW X6 M. BMW M3 bylo celkově prodáno 10.116 z toho 5.729 M3 Coupé, 2.544 kabrioletů a 1.843 sedanů.
Nejsilnějším trhem jsou opět Spojené státy, kde vzrostl prodej BMW řady M o více než 6% na 6.821 kusů. Druhé je Německo s 1.716 prodanými vozy, následované Velkou Británií s 1.264 prodanými automobily. Nejvýraznější nárůst v prodeji řady M zaznamenala Čína, kde počet prodaných BMW M vzrostl o 355 % (1.088vozů). Tím se Čína stala čtvrtým nejdůležitějším trhem pro BMW řady M. Další výrazný nárůst byl zaznamenán v Brazílii (237 %) a Rusku (104%).
Oblíbenost M Sportovních paketů, nabízených pro vozy od řady BMW 1 po řadu BMW 7 a pro BMW Z4 s BMW X5, stoupla o 1 %, tedy na 138.800 prodaných paketů. Nejpopulárnější byly ve Spojeném království, Německu a USA. Nejvýraznější skoky v prodeji byly dosaženy v Koreji (411 %), Číně (125 %) a Rusku (107 %).
Speciálního programu BMW Individual využilo 24.155 zákazníků, což představuje nárůst o 47 %. Nejvíce individuálně přizpůsobených vozů se prodalo v Německu, kde vzrostl zájem o 16 %. Následuje USA se 119 % skokem, Čína (275 %) a Rusko (182%).