Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW M3 a M4 mají problém s kardanem, musí na inspekci

Michal Fokt
Diskuze (49)
Až budete čekat, než vám opraví emtrojku, můžete přemýšlet o tom, jestli je správné, aby příští generace BMW M5 dostala pohon všech kol.

Aktuální BMW M3 a M4 mají problém s pohonným ústrojím a musí do servisu. Ne, nebojte se, není to nic tak vážného jako nějaká konstrukční nebo výrobní vada, jen důsledek lajdáctví při montáži. V uložení kardanové hřídele může chybět mazivo, což ale časem pochopitelně povede k jejímu zničení, takže úplná prkotina to taky není.

Možný problém se týká sedanů M3 modelového roku 2015 a 2016, vyrobených mezi 30. květnem a 2. zářím 2015 a kupé M4 MY2015 a 2016, vyrobených mezi 3. červencem a 11. zářím 2015. Problém se pochopitelně nevyhnul ani kabrioletu M4 s datem narození v intervalu 29.5. až 4.8. 2015. Pokud bude u daného auta problém odhalen, dojde k bezplatné výměně kardanu.

Někteří zákazníci ostrých bavoráků si se svými servisáky už nejspíš tykají, pokud mají M4 Cabrio, letos už musí do servisu neplánovaně potřetí, v březnu se objevil problém s airbagy a v dubnu byla M3 a M4 součástí svolávačky, týkající se palivového čerpadla.

A oslím můstkem z perexu se dostáváme ke druhé bavorácké aktualitě. Problematika označení ///M a jeho kombinace s jiným než zadním pohonem, se probírá už dlouho. Spekuluje se o tom, že BMW uvažuje o čtyřkolce, zatímco Mnichov se (zjevně marně) pokouší tyto zvěsti vyvracet. Nejnověji se objevily v souvislosti s příští generací sedanu M5, který by se měl v Evropě nabízet jak s pohonem zadních, tak všech čtyř kol. Jinak by si ale M5 mělo zachovat své kvality, tedy zejména přeplňovaný V8 4,4 l. Měl by být zkombinován se sedmistupňovou dvouspojkou a máme se těšit na snížení hmotnosti.

Michal Fokt
Diskuze (49)
Avatar - Barrichello
19. 12. 2015 00:49
Re: No jo, kvalita by BMW
ale nejvíc mě baví jak limonádovej šizunk má starosti o tom kdo měl od koho káru a že určitě byla bouraná. >:D >:D >:D
Všichni kdo nemaj novou prémii musí zákonitě jezdit v bouraných šrotech vid.

BTW kolik si dneska zředil limonád? >:D >:D
Avatar - Barrichello
19. 12. 2015 00:39
Re: No jo, kvalita by BMW
Ti to klidně řeknu, bouranej byl stratus, celolak, nový nárazník a přední sklo. Ale s autem nic nebylo, hni hnutýho, řízení a vše ok, jen plechy a nárzaník. Veděli sme o tom. I tak v něm vše fungovalo vč. topení, klimy a airbagů >:D
Avatar - white label
18. 12. 2015 15:48
Re: No jo, kvalita by BMW
Možná jo, možná ne..., ale ještě jsem nepotkal nikoho, kdo by mi na potkání řekl, že jeho ojetina (koupena jako ojetá) naopak bouraná byla, nehledě na to, že spousta z nich o tom pochopitelně nemusí vůbec vědět. ;-)
Avatar - Barrichello
18. 12. 2015 09:29
Re: No jo, kvalita by BMW
Jenze ty auta borany nebyly vis. Zadny opraveny totalky nekupuju. Je zajimavy ze amerikamto topeni a klima funguje vid....
Avatar - white label
18. 12. 2015 00:05
Re: No jo, kvalita by BMW
Promiň, já zapomněl, že zrovna ty kupuješ ojetiny výhradně od "německých důchodců", tedy v žádném případě bourané, opravované, nebo dokonce se stočenými km apod.
A samozřejmě se k autům chovají zásadně předpisově (včetně údržby)...
Tváříš se "zkušeně" jak prvorodička čekající paterčata, "komiku". >:-[]
Problémy s topením, nebo klimou nejsou u špatně opraveného (před tím bouraného) auta ničím nevysvětlitelným. A "blonďák bez garáže" může odrovnat stěrače i za jednu pořádnou zimu.