Brabus 850 6.0 Biturbo 4x4 GLE byl původně Mercedes-AMG GLE 63 S 4Matic

 

Brabus rozšiřuje nabídku svých extrémně výkon úprav SUV s třícípou hvězdou na přídí o kreaci s výkonem 850 koní, jejímž základem se stal Mercedes-AMG GLE 63 S 4Matic.

Brabus v loňském roce představil 850 6.0 Biturbo 4x4 GLE Coupé a letos na jaře následovala úprava modelu Mercedes-AMG GLE 63 S 4Matic, disponující výkonem 515 kW (700 kW) a nyní navazuje spojení techniky použité u prvního jmenovaného s karoserií druhé uvedeného vozu.

Základem pro Brabus 850 6.0 Biturbo 4x4 GLE je tedy model Mercedes-AMG GLE 63 S 4Matic, jehož přeplňovaný osmiválec o objemu 5461 cm3 s výkonem 430 kW (585 k) a točivým momentem 760 N.m, umožňuje akceleraci z 0 na 100 km/h za 4,2 s. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Po zákroku specialistů společnosti Brabus je objem tohoto motoru zvýšen z 5461 cm3 na 5912 cm3. Součástí úprav je použití nových kovaných pístů, vlastní klikové hřídele s ojnicemi i hlav válců a nová jsou i turbodmychadla, sání a výfukový systém. Výsledkem je motor, který nabízí výkon 625 kW (850 k) při 5400 min-1 a točivý moment 1450 N.m dostupný od 2500 do 4500 min-1.

Na kompletní přepracování motoru navazují úpravy provedené na podvozku, resp. nový řídící modul vzduchového odpružení Airmatic. Ten umí snížit světlou výšku vozu o 35 mm, čímž zatraktivní vzhled, ale především sníží těžiště a přispěje k vylepšení jízdní. Kontakt s vozovkou mají na starosti kovaná kola Brabus Monoblock Platinum Edition, která mohou mít průměr 21 až 23 palců nebo dynamiky.

Brabus 850 6.0 Biturbo 4x4 GLE s pohotovostní hmotností okolo 2345 kg zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,8 s a jeho maximální rychlost je kvůli pneumatikám elektronicky omezena na 320 km/h.

Vedle pohonné jednotky a podvozku je upravena i karoserie, na níž vedle nové masky chladiče zaujme i přední nárazník s masivními vstupy vzduchu či nový spodní díl zadního nárazníku s integrovaným difuzorem.

Pozornost věnují v Bottropu i interiéru a jsou připraveni na kompletní přečalounění sedadel i dalších částí velmi kvalitní kůží a Alcantarou v barvě přesně podle přání budoucího majitele. Samozřejmostí jsou doplňky z uhlíkových vláken a leštěného hliníku nebo dřevěné obložení.

Brabus na 850 6.0 Biturbo 4x4 GLE podobně jako na ostatní své produkty poskytuje záruku na tři roky nebo 100.000 km.

Spolupracujeme s TipCars.com
Jeff Bezos se stal druhým nejbohatším člověkem, vděčí za to růstu akcií Amazonu Jeff Bezos se stal druhým nejbohatším člověkem, vděčí za to růstu akcií Amazonu

Ředitel a zakladatel Amazonu, Jeff Bezos, se vyšplhal na…

Cesta dlouhá přes dva týdny. Jak přes Alpy putuje ropa do Česka Cesta dlouhá přes dva týdny. Jak přes Alpy putuje ropa do Česka

Teče líně, sotva se plouží. Chodec by jí bez problémů…

Euro oslabovalo, spekulanti se bojí ekonomického zpomalení Euro oslabovalo, spekulanti se bojí ekonomického zpomalení

Kurz dolaru dnes zůstal po počátečním růstu bez větších…

Růst rublu pomáhá automobilkám v Rusku Růst rublu pomáhá automobilkám v Rusku

Po problematickém loňském a předloňském roce má ruský trh…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a…

Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor

Korejská automobilka si nechala na evropském patentovém…

 




Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe jako australský policejní speciál Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe jako australský policejní speciál

Když si městská policie v Česku jezdí v Hummeru a státní…

Mercedes-AMG GLE 63 S 4Matic v decentní úpravě Brabus Mercedes-AMG GLE 63 S 4Matic v decentní úpravě Brabus

Specialisté ze společnosti Brabus předvádějí, že…

 



 
Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Dnes 08:00

S80 je největším volvem od roku 1998. Tehdy šlo o revoluci, neboť příchod modelu ukončil jednu éru značky. Namísto klasické koncepce dostal vůz pohon předních kol. Druhá generace trend té první vydání rozvíjí, navíc je výrazně spolehlivější.




Blesk.cz

To je rodina: Muže viní z vraždy, jeho sestra útočila jménem ISIS

To je rodina: Muže viní z vraždy, jeho sestra…

Německá prokuratura obvinila 18letého Němce s marockými kořeny z pokusu o vraždu, viní ho z loňského žhářského…

Pravda o meteorologické stanici v Klementinu: Počasí „měří“ špatně. Víme, proč!

Pravda o meteorologické stanici v Klementinu: Počasí…

Historickou budovu Klementina, která dříve bývala jezuitskou kolejí a jejíž většina vnitřních prostor dnes patří…

 

iSport.cz

Válka graduje! Saganova kritika? Plnou podporu mít už nebude, hrozí soupeři

Válka graduje! Saganova kritika? Plnou podporu mít…

Do pořádně nepříjemné situace se dostává cyklistická superstar Peter Sagan. Sportovní ředitel belgické stáje…

Sport Magazín: Sparta je nepoučitelná, shodly se legendy před derby

Sport Magazín: Sparta je nepoučitelná, shodly se…

Čtyři legendy, které v historii derby S nasypaly hromady gólů, nejenže vzpomínaly na pikantérie ze svých…

 

Reflex.cz

Zruší vlády hotovost? Slovenský ekonom vysvětlil, kdo a proč chce konec bankovek

Zruší vlády hotovost? Slovenský ekonom vysvětlil,…

Politici, centrální bankéři a karetní společnosti. Ti všichni by profitovali ze zrušení hotovosti. Naopak…

Patrick Ness o smrti pro děti. Jeho Volání netvora vstupuje do českých kin, z knihkupectví rychle mizí

Patrick Ness o smrti pro děti. Jeho Volání netvora…

Dvanáctiletému Conorovi umírá maminka na rakovinu a z reálného světa, od šikanujících spolužáků, nesnesitelné…