Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Buick LaCrosse 2014: Americká Insignia dostala facelift

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (9)
Na autosalonu v New Yorku představuje Buick svou aktuální vlajkovou loď mezi sedany v modernizované podobě pro modelový rok 2014 s lehce upraveným designem a rozšířenou výbavou.

Ve své první generaci byl Buick LaCrosse jako sesterský model Chevroletu Impala na trhu v letech 2005 až 2009. Druhá generace LaCrosse se poprvé představila v Detroitu 2009 jako vrchol mezi sedany značky Buick, který sdílí platformu s Impalou, Cadillacem XTS, menším Buickem Regal a jeho evropským dvojčetem Insignií i s již nevyráběným Saabem 9-5 poslední generace.

Prodej aktuálního LaCrosse tedy probíhá od modelového roku 2010 a klasický čtyřdveřový sedan je prakticky pro každý rok lehce omlazován. Letošní autosalon v New Yorku je tak místem pro představení modernizovaného designu a rozšířené výbavy pro modelový rok 2014.

V případě karoserie došlo na mírné změny předních i zadních partií. Maska chladiče je nyní větší a samozřejmostí je využití diod pro denní svícení i koncové svítilny. Nové tvary mají oba nárazníky a upraven byl i design litých kol.

Interiér nabídne nová sedadla, přepracovaný přístrojový štít i středový panel a nechybí ani nové materiály čalounění a obložení prostoru pro cestující. Součástí výbavy LaCrosse 2014 bude nový multimediální systém IntelliLink s osmipalcovým dotekovým displejem a hlasovým ovládáním.

K dalšímu zvýšení komfortu na palubě přispěje paket Ultra Luxury Interior Package, jehož součástí je kožené čalounění sedadel i loketních opěrek a syntetický semišový materiál na stropu a sloupcích dveří. Tyto materiály doplňuje ještě dřevěné obložení na palubní desce.

Nad aktivní i pasivní bezpečností posádky Buicku LaCrosse bude bdít řada asistenčních systémů, od sledování vozidel ve slepém úhlu, přes systém monitorující nechtěné vyjetí z jízdního pruhu až po systém varující před kolizí s vozidly jedoucími vpředu nebo vzadu.

Paleta pohonných jednotek zůstává beze změny a i v modelovém roce 2014 bude LaCrosse k dispozici s jedním ze dvou atmosférických zážehových motorů, spolupracujících s šestistupňovými automatickými převodovka. Standardem je pohon předních kol a na přání lze mít tento sedan i s pohonem všech kol.

Základní motorizací je mild-hybridní provedení LaCrosse eAssist se čtyřválcem 2,4 l doplněným o pomocný elektromotor na místě alternátoru. Zájemce o konveční techniku a vyšší výkon uspokojí šestiválec o objemu 3,6 litru s výkonem 227 kW a točivým momentem 358 N.m.

      

Buick LaCrosse 2014 - technické údaje
Motor2.4 I43.6 V6
Převodovka6A6V
Zdvihový objem [cm3]23843564
Válce/ventily4/46/4
Největší výkon [kW/min-1]136/6700227/6800
Největší točivý moment [N.m/min-1]233/4900358/5300
Spotřeba na dálnici [l/100 km]6,38,7

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (9)
27. 3. 2013 13:36
Arogancia autora
Taká arogancia autora a redakcie voči čitateľom!!!!Ani sa im tú chybu nechce odstrániť!!! Pan P....k asi rád perlí.... včera tento článok dnes ďalší o Dodge acchh
Avatar - curwasportiva
27. 3. 2013 05:42
Re: LaCrosse=Insignia??
Když sem v Severní Americe poprvé uviděl Buick LaCrosse, tak prvni co mě napadlo bylo: "co tady dělá Opel Insignia". Kromě masky a přilepeného výdechu na kapotě jsou to totožné auta...
Avatar - Pekelná Micinka
27. 3. 2013 00:26
Re: LaCrosse=Insignia??
:yes:
Avatar - Barrichello
26. 3. 2013 15:35
Re: LaCrosse=Insignia??
tak jasně, ale oniberou tu paltformu jako základ, upravená/prodloužená už moc neřeší
Avatar - Balkan
26. 3. 2013 15:12
Re: LaCrosse=Insignia??
pletou tak trocha. Je to ta ista platforma ale trocha zmenena lebo Regal= Insignia a LaCrosse je na predlženej platforme. Je to ako Audi Q7- je dlhšie a ma dlhší rázvor než VW Touareg/Porsche Cayenne. A to iste s LaCrosse, je podstatne vasci a luxusnejsi, pravda- tam ten rozdiel ani v cene nie je velk v USA