Buick LaCrosse 2014: Americká Insignia dostala facelift

 

Na autosalonu v New Yorku představuje Buick svou aktuální vlajkovou loď mezi sedany v modernizované podobě pro modelový rok 2014 s lehce upraveným designem a rozšířenou výbavou.

Ve své první generaci byl Buick LaCrosse jako sesterský model Chevroletu Impala na trhu v letech 2005 až 2009. Druhá generace LaCrosse se poprvé představila v Detroitu 2009 jako vrchol mezi sedany značky Buick, který sdílí platformu s Impalou, Cadillacem XTS, menším Buickem Regal a jeho evropským dvojčetem Insignií i s již nevyráběným Saabem 9-5 poslední generace.

Prodej aktuálního LaCrosse tedy probíhá od modelového roku 2010 a klasický čtyřdveřový sedan je prakticky pro každý rok lehce omlazován. Letošní autosalon v New Yorku je tak místem pro představení modernizovaného designu a rozšířené výbavy pro modelový rok 2014.

V případě karoserie došlo na mírné změny předních i zadních partií. Maska chladiče je nyní větší a samozřejmostí je využití diod pro denní svícení i koncové svítilny. Nové tvary mají oba nárazníky a upraven byl i design litých kol.

Interiér nabídne nová sedadla, přepracovaný přístrojový štít i středový panel a nechybí ani nové materiály čalounění a obložení prostoru pro cestující. Součástí výbavy LaCrosse 2014 bude nový multimediální systém IntelliLink s osmipalcovým dotekovým displejem a hlasovým ovládáním.

K dalšímu zvýšení komfortu na palubě přispěje paket Ultra Luxury Interior Package, jehož součástí je kožené čalounění sedadel i loketních opěrek a syntetický semišový materiál na stropu a sloupcích dveří. Tyto materiály doplňuje ještě dřevěné obložení na palubní desce.

Vše o značce Buick na auto.cz

Nad aktivní i pasivní bezpečností posádky Buicku LaCrosse bude bdít řada asistenčních systémů, od sledování vozidel ve slepém úhlu, přes systém monitorující nechtěné vyjetí z jízdního pruhu až po systém varující před kolizí s vozidly jedoucími vpředu nebo vzadu.

Paleta pohonných jednotek zůstává beze změny a i v modelovém roce 2014 bude LaCrosse k dispozici s jedním ze dvou atmosférických zážehových motorů, spolupracujících s šestistupňovými automatickými převodovka. Standardem je pohon předních kol a na přání lze mít tento sedan i s pohonem všech kol.

Základní motorizací je mild-hybridní provedení LaCrosse eAssist se čtyřválcem 2,4 l doplněným o pomocný elektromotor na místě alternátoru. Zájemce o konveční techniku a vyšší výkon uspokojí šestiválec o objemu 3,6 litru s výkonem 227 kW a točivým momentem 358 N.m.       

Buick LaCrosse 2014 - technické údaje
Motor2.4 I43.6 V6
Převodovka6A6V
Zdvihový objem [cm3]23843564
Válce/ventily4/46/4
Největší výkon [kW/min-1]136/6700227/6800
Největší točivý moment [N.m/min-1]233/4900358/5300
Spotřeba na dálnici [l/100 km]6,38,7

Video

Spolupracujeme s TipCars.com
Ministerstvo mírní přísná pravidla pro STK. Platila jen několik týdnů Ministerstvo mírní přísná pravidla pro STK. Platila jen několik týdnů

Novela silničního zákona platí od začátku října a již…

Uber prodal své první dluhopisy, zájem výrazně překonal nabídku Uber prodal své první dluhopisy, zájem výrazně překonal nabídku

Americký provozovatel alternativní taxislužby Uber prodal…

Poslední článek saúdského novináře: Arabský svět nejvíce potřebuje svobodu slova Poslední článek saúdského novináře: Arabský svět nejvíce potřebuje svobodu slova

Americký list The Washington Post (WP) vydal poslední…

 

Štítky Buick Nové modely

 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
OSI Silver Fox se dvěma trupy chtělo zvítězit v Le Mans. Proč nedostalo šanci? OSI Silver Fox se dvěma trupy chtělo zvítězit v Le Mans. Proč nedostalo šanci?

Kdo ví, možná by oslavné paměti historiků na 24hodinovku…

Příliš tvrdá pravidla? Technickou kontrolou nemusí projít 90 % aut Příliš tvrdá pravidla? Technickou kontrolou nemusí projít 90 % aut

Se zpřísněním předpisů pro technické kontroly a měření…

 



Ultra Luxury Interior: Luxus podle Buicku Ultra Luxury Interior: Luxus podle Buicku

General Motors zvyšuje kredit značky Buick novým balíčkem…

Buick LaCrosse dostane modernizovaný motor 3,6 V6 (223 kW, 358 Nm) Buick LaCrosse dostane modernizovaný motor 3,6 V6 (223 kW, 358 Nm)

Nejprve bude modernizovaná 3,6 V6 k dispozici jen s…

 



 
Nahlédněte s námi do muzea Lady. Vystavuje legendární i méně známé vozy

Nahlédněte s námi do muzea Lady. Vystavuje legendární i méně známé vozy

Dnes 18:50

Speciál z Rallye Paříž-Dakar, miliontý žigulík nebo malý elektromobil, to všechno najdete v muzeu ruské automobilky AvtoVAZ.




Blesk.cz

Tipy na víkend: Tupláky piva, halloween, voňavá posvícení i závod psích spřežení

Tipy na víkend: Tupláky piva, halloween, voňavá…

Neseďte doma a nekoukejte se jen na televizi nebo z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam…

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z vajec, banánů i piva

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z…

Letošní letní a podzimní měsíce byly nádherné a plné slunce. Kvůli slunečnímu záření, chlorované vodě z bazenu a…

 

iSport.cz

Bolt odmítl mistra Malty! Po fotbalové kariéře touží dál v Austrálii

Bolt odmítl mistra Malty! Po fotbalové kariéře touží…

Snaha Usaina Bolta o fotbalovou kariéru nekončí, ba naopak. Osminásobný olympijský vítěz ve sprintu na 100 a 200…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…