Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillac Escalade a Escalade Hybrid: Ceny na českém trhu

Diskuze (31)
Obří americké SUV se vrátilo na český trh. V nabídce je šestilitrový osmiválec a hybridní provedení.

Nabídka Cadillacu Escalade pro evropské trhy je nejširší v historii. K základní verzi loni přibyl Escalade Hybrid a letos se přidal nový stupeň výbavy Platinum Edition.

Standardní verze Sport Luxury má čalounění černou kůží, navigaci, audio Bose 5.1 Surround, střešní okno, dvouzónovou klimatizaci a několik specialit jako elektricky nastavitelné pedály. Standardem jsou 22palcová kola, za metalický lak se u běžného osmiválce připlácí 34 tisíc korun, pro hybrid je bez příplatku.

Bohatě vybavená Platinum Edition přidává mezi jinými DVD zábavní systém s obrazovkami pro zadní sedadla, více kůže (včetně perforovaných dílů) v interiéru, držáky nápojů s funkcí vyhřívání a chlazení a další.

Cadillac Escalade - ceny na českém trhu
Motor6,2 V86,0 V8 Hybrid
Převodovka6A6A
Zdvihový objem [cm3]61625967
Válce/ventily8/28/2
Největší výkon [kW/min-1]301/5700248/5100
Největší toč. mom. [Nm/min-1]563/4300495/4100
Max. rychlost [km/h]170170
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,78,4
Komb. spotřeba [l/100 km]14,510,9
Cena Sport Luxury [Kč]1.892.763,-2.138.193,-
Cena Platinum Edition [Kč]2.044.962,-2.288.436,-

Diskuze (31)
1. 11. 2011 23:31
Re: Cena
Jazdne vlastnosti su stale relativna vec. V X5 tahat lod mi nepripada ako idealne a v Cadillacu to pojde urcite lepsie (aspon v Navigatore to slo suprovo tak Caddy nebude zaostavat) Naco su mi nejake "sportove" jazdne vlastnosti v cadillacu? Tomu svetu uz maximalne preskakuje? Ved to auto je na presun po dialnici alebo v meste z bodu A do bodu B v maximalnom komforte. Clovek co chce rezat zatacky v SUV-cku a hrat sa na sumachera je absolutne zmagoreny bezpohlavny *.
Je to zas dalsie typicke retardovane myslenie typickych europskych SUV-ckarov ktory pri 2mm snehu jazdia 20km/h a predbehne ich stary voyager 4x4 s vlekom. A cez ked idu cez retardery dobre ze ich neberu spiatockou!
SUV v europskom pojati je ta najväcsia stupidita ktoru europa po zachrane grecka vymyslela. Sportovny mastodon HA HA HA
To radsej nech sa snazia naklonovat vajcia-kladucu-vlno-mlieko-svinu aspon by deti v afrike mali co jest...
Avatar - MAP2009
1. 11. 2011 22:00
Re: Cena
Jistě, z těch jmenovaných nejvíce pohodlné a má nejhorší jízdní vlastnosti.
Avatar - Barrichello
1. 11. 2011 11:22
Re: Cena
Tak Expediton je to samý, co u GM Tahoe/Suburban resp. Yukon/Yukon XL.

Kdežto Escalade a Navigotor jsou luxusnější klony, s lepší výbavou, víc pohodlné.

Jinak tyhle tlumiče už měla Seville poslední generace. Nevýhoda je že stojí balík, pokud už má starší kousek a je třeba jejich výměna.

Lincolny zas používaly dost hojně měchy, u continetalů a kupé Mark VII a VIII
1. 11. 2011 08:47
Re: Cena
V Expedition-e som nesiel, len v Navigatore ( okoo rocniku 2005) a Escalade sa mi zda este o nieco pohodlnejsi.

Tie tlmice:
Tlmi to cez specialnu magneticku hydraulicku tekutinu, ta obsahuje magneticky polarizovane mikroskopicke kovove castice ktore vytvaraju magneticke pole v tlmici a tym ovplivnuju viskozitu tekutiny. Pomocou elektoriniky a senzorov sa ta vyskozita prisposobuje xyz krat za sekundu povrchu vozovky. Cadillacov system MSRC je v sucastnosti z vsetkych najpokrocilejsi.

Okrem toho ten system pouziva aj Audi napr v R8 alebo druhej generacie TT. Ako aj Ferrari napr v 599, alebo 458

viac info: [odkaz]%C3%9Fd%C3%A4…
1. 11. 2011 08:33
Re: Cena
Řekl bych, že jedinej určitě nejseš, nevěřím, že se "ameriky" líbí jen pár lidem na fóru, tak nějak se jim třeba nechce ozvat, nebo radši diskutují u aut typu škoda citigo, bo jak se to jmenuje, mezi náma hen ten Escalade chybu nemá, nevíš třeba jak je na tom co se týče pohodlí třeba Ford Expedition, tahle kára mě dostává a ještě jestli by jsi mohl objasnit jak fungují ty elektro-magnetické tlumiče u Escalade, případně jak se servisují, díky:) To měla být reakce na Schnitzela,sry