Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillaku se na klíčovém evropském trhu nedaří

Ondřej Láník
Diskuze (23)
GM se zřejmě opět ujme dustribuce své luxusní značky Cadillac na britském trhu. Nizozemský importér Kroymans se podle Autoweeku neosvědčil, když jeho dealeři nedokázali na velkém britském trhu za dva a půl roku prodat ani 700 luxusních vozů.

Ambiciózní plány General Motors tákající se globalizace luxusní značky Cadillac se zatím nedaří naplňovat. Podle Autoweeku bude odpovědnost za distribuci a prodej luxusních amerických vozů v Británii svěřena importérovi Saabů, který by měl rozšířit obchodní síť a zvýšit odbyt. To vše pokud možno ještě před příchodem důležitého modelu BLS Wagon, který je naplánován na letošní podzim.

Podle renomovaného zdroje je problémem značky Cadillac v Británii nejen vedení obchodní sítě, ale také malé povědomí o značce mezi motoristickou veřejností nebo absence turbodieselového motoru v sedanech CTS.

Ondřej Láník
Diskuze (23)
23. 5. 2007 03:20
Re: Neviem čo čakali!
Aha, tak hnuj... A nesplet jsi se treba? Sedel jsi na hnoji v kadibudce, drimal jsi a zdalo se ti o Cadillacu... to se muze stat, nic si z toho nedelej.
22. 5. 2007 13:58
Re: Kedilek
presne tak, ti podivni americko-europski bastardi, ktorych tu ponukaju ako "americke" auta ziadnu dieru do sveta nespravia...
22. 5. 2007 13:14
Kedilek
Kdyby si Cadillac nekazil svou image malýma buclatýma a chrochtajícíma věcma, se kterýma se snaží evropanům zalézat do análu, udělal by líp. A možná by měl větší šanci u zákazníků věřících v tradiční hodnoty skvělých amerických korábů.. I když v Evropě jich asi moc není :-D To znamená, že by to GM neměli s globalizací přehánět a raději by se mohli soustředit na řešení vlastní krize..