Cadillaku se na klíčovém evropském trhu nedaří
GM se zřejmě opět ujme dustribuce své luxusní značky Cadillac na britském trhu. Nizozemský importér Kroymans se podle Autoweeku neosvědčil, když jeho dealeři nedokázali na velkém britském trhu za dva a půl roku prodat ani 700 luxusních vozů.
Ambiciózní plány General Motors tákající se globalizace luxusní značky Cadillac se zatím nedaří naplňovat. Podle Autoweeku bude odpovědnost za distribuci a prodej luxusních amerických vozů v Británii svěřena importérovi Saabů, který by měl rozšířit obchodní síť a zvýšit odbyt. To vše pokud možno ještě před příchodem důležitého modelu BLS Wagon, který je naplánován na letošní podzim.
Podle renomovaného zdroje je problémem značky Cadillac v Británii nejen vedení obchodní sítě, ale také malé povědomí o značce mezi motoristickou veřejností nebo absence turbodieselového motoru v sedanech CTS.