Chevrolet Volt: první fotografie sériového vozu
Původní studie představená na loňském autosalonu v Detroitu je elektromobil, který je vybaven malým tříválcovým spalovacím motorem s přeplňováním výfukovým turbodmychadlem. Kapacita Li-ion akumulátorů loňského konceptu, uložených mezi sedadly uprostřed vozu, v okolí těžiště automobilu, má vystačit na 40 mil jízdy (cca 64 km). To je podle tvůrců dojezdová vzdálenost, kterou denně absolvuje řada Američanů při cestě do práce a z práce.
Po 40 mílích ekologicky čistého provozu je buď možno připojit automobil k elektrické síti (110 V) a počkat asi 6,5 hodiny na znovunabití akumulátorů nebo lze pokračovat v jízdě s pomocí spalovacího motoru. Ten nepohání přímo kola, ale pouze s pomocí generátoru vyrábí elektřinu, která se spotřebovává v trakčním elektromotoru.
Chevrolet prozatím nezveřejnil žádné bližší technické údaje k produkčnímu provedení modelu Volt, ale můžeme očekávat, že bude podávat podobné výkony jako koncept. První zveřejněné snímky naznačují, že sériový model dostane poněkud uhlazenější linie než měl koncept, ale na to až vyrazí do ulic si budeme muset počkat až do roku 2010.