Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chlapec v Emirátech si koupil značku na auto za miliony

redakce AUTO.CZ
Diskuze (4)
Dvanáctiletý občan Spojených arabských emirátů dal za snadno zapamatovatelnou registrační automobilovou značku 1,5 milionu dírhámů (8,6 milionu Kč). Koupil ji v Abú Zabí na aukci, kterou pořádala policie s cílem shromáždit peníze pro svou činnost.

Jak napsal místní list The National, dvanáctiletý Chalífa Mazrúaj získal registrační značku s číslem 1111. Zaplatil ji zčásti sám - 500.000 dírhámů z peněz, jež vydělal předčítáním koránu - a zbytek mu dal otec.

Značka bude zavěšena na mercedes, jímž jezdí Chalífa do školy. Zatím ovšem neřídí, protože v emirátech je povoleno zasedat za volant lidem od 18 let.

Aukce se zúčastnilo také několik žen a o číslo 1111 měla velký zájem Vaza Kájdíová, avšak cena se vyšplhala mimo její finanční možnosti. Nakonec se musela pro svůj rolls-royce spokojit se značkou 5550, kterou získala za rozumných 180.000 dírhámů (1,1 milionu Kč).

Chalífovy čtyři jedničky nebyly nejdražší koupí dne. Podnikatel Ahmad Marzúkí dal za značku s jednou dvojkou deset milionů dírhámů. "Jsem pyšný na sou zemi a chci, aby ty peníze byly použity na charitu. Je rok dárků a policie peníze z aukce použije na pomoc chudým a potřebným," řekl.

Letošní aukce registračních značek nedosáhla rekordu z loňského roku, kdy se značka s jednou jedničkou prodala za 31 milionů dírhámů.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (4)
Avatar - Ghostyx
23. 11. 2017 10:50
Nebýt ropy
tak by tamní "dvanáctiletý" analfabet dal za jakoukoliv značku leda tak 1,5 metráku velbloudího... >:D
22. 11. 2017 16:14
good job
Sice dražší spz, ale12 letý občan si ji dá na aktovku Armani :-)
Žena dala rozumných 1,2 mio za spz 5550 :-) Tady jde vidět,že zdraví lidé mají tisíce přání,zatímco nemocní pouze jedno..Otázka je,jestli se u těchto dá mluvit jako o zdravých..
22. 11. 2017 13:22
Re: 500tis dirhámů za předčítání koránu?
Teroristi očividně platí dost dobře.. :-! :-!
22. 11. 2017 11:20
500tis dirhámů za předčítání koránu?
Wow!