Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Chuck Norris se stal tváří značky Fiat Professional
2 Fotogalerie

Chuck Norris se stal tváří značky Fiat Professional

Hrdina amerických akčních filmů se stal ambasadorem užitkových fiatů. Důvod je zřejmý: víte, kolik Chuck řídil Fiatů? Všechny!

Z filmů a seriálů s Chuckem Norrisem si sice dělají všichni legraci, ale americký herec a mistr bojových sportů s irskými a indiánskými kořeny se stal podobným kultem jako Sylvester Stallone nebo Arnold Schwarzenegger a má milionů příznivců (a spřízněných recesistů) po celém světě. Ostatně počátkem této dekády jeho popularity využil i český telefonní operátor T-Mobile, když s ním natočil několik spotů. Je totiž populární i u nás, nestává se přece moc často, aby si někdo ještě před narozením zařídil, že jeho jméno ponese pražská městská část.

O Chuckovi je známo, že nepotřebuje auto, všude, kam potřebuje, se rychleji dostane pěšky, ale to mu nebrání stát se čerstvě tváří značky Fiat Professional. Příští měsíc s ním bude spuštěna velká kampaň, která bude zřejmě plně využívat jeho dlouhá léta budovaného image.

Podle Fiatu mají Chuck a italské užitkáče mnoho společného: odhodlanost, spolehlivost, dynamiku, schopnosti a blízký vztah k lidem. O superschopnostech se sice tisková zpráva nezmiňuje, ale to je přece naprostá samozřejmost. Zatím není známo, jak moc jich Fiat v kampani využije, ale jsem si jistý, že se s už sedmasedmdesátiletým borcem nudit nebudeme.