CR&S Motorcycles: Exkluzivní italské speciality na dvou kolech

 

CR&S Motorcycles je jednou z moderních motocyklových manufaktur, jejichž stroje přitahují pozornost svým designem, technikou i jízdními výkony.

CR&S Motorcycles založilo v roce 1992 trio motocyklových nadšenců, jimiž jsou Giorgio Sarti, Giovanni Cabassi a Roberto Pattoni. První dva jmenovaní stojí především za financováním společnosti a Roberto Pattoni přispěl svým obchodem a servisem s motocykly, založeným jeho otcem.

V současnosti figurují v nabídce milánské společnosti dva modely. Prvním z nich je lehký jednoválec VUN a druhým pak robustní a ve všech ohledech extrémní dvouválec DUU.

CR&S VUN se ve své původní podobě představil již v roce 2004 a dodnes je věrný své původní koncepci. Kompaktní stroj rozhodně zaujme svým vzhledem, ale mnohem více pozornosti si zaslouží jeho trubkový rám, v němž je uložen kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec o objemu 652 cm3 a nejvyšším výkonu kolem 39,4 kW (54,5 k).

Právě zvolená konstrukce rámu v kombinaci se zvolenou pohonnou jednotkou a kvalitními komponenty podvozku stojí za skutečností, že CR&S VUN se pyšní pohotovostní hmotností pouhých 152 kg.

Arch Method 143: Vrchol v nabídce motocyklové značky, za níž stojí Keanu Reeves

CR&S DUU se nejprve jako koncept představil v roce 2009 a následně se díky velkému zájmu ze strany zákazníků proměnil v sériový model. Poptávka po tomto stroji byla při jeho uvedení tak velká, že se firma musela přestěhovat do větších prostor.

Model DUU se vydává poněkud jinou cestou než jeho starší příbuzný a silně připomíná kreace severoamerických stavitelů, za což vděčí svému vzduchem chlazenému vidlicovému dvouválci S&S X-Wedge o objemu 1916 cm3, výkonu kolem 70 kW (95 k) a točivém momentu 150 N.m.

Masivní stroj s pohotovostní hmotností 264 kg ovšem nezaujal zákazníky pouze svým velkoobjemovým dvouválcem, ale samozřejmě i svým designem a řešením rámu spolu s letmo uchyceným zadním kolem.

CR&S Motorcycles dokončuje motocykly VUN i DUU přesně podle představ jejich budoucích majitelů, což znamená, že každý stroj, který opouští tuto firmu, je originálem. Při objednávce lze volit z řady různých komponentů podvozku, přesně si určit nastavení stupaček i řídítek či výšku sedla. Samozřejmostí je pak možnost výběru materiálu i barevného provedení blatníků, nádrže, sedla a dalších dílů.

Spolupracujeme s TipCars.com
Policie se zatím bez odezvy pokouší kontaktovat Babiše mladšího Policie se zatím bez odezvy pokouší kontaktovat Babiše mladšího

Policie se pokouší o navázání přímého kontaktu s Andrejem…

Komentář Lukáše Kovandy: Evropě chybějí lídři Komentář Lukáše Kovandy: Evropě chybějí lídři

Nejedeme v tom sami. V Británii mají také vládní krizi.…

Dražba Poldi se neuskuteční, zájemci nesložili jistotu 90 milionů Dražba Poldi se neuskuteční, zájemci nesložili jistotu 90 milionů

Dražba zkrachovalé kladenské společnosti Poldi se…

 
Zdroj: CR&S Motorcycles

Štítky Motorky

 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
James May si utahuje z YouTuberů. Natočil rozbalení nové Toyoty Yaris GRMN James May si utahuje z YouTuberů. Natočil rozbalení nové Toyoty Yaris GRMN

Z populárních trendů na YouTube si dělal známý moderátor…

Škoda prozradila priority elektromobility. Dojezd je na posledním místě Škoda prozradila priority elektromobility. Dojezd je na posledním místě

První elektromobil Škoda můžeme očekávat už v příštím…

 





 
Mercedes-Benz G 500 – Pořád stejný, a to je dobře!

TEST: Mercedes-Benz G 500 – Pořád stejný, a to je dobře!

Dnes 08:00

Legendární géčko přijíždí v nové generaci. Změnilo se mnohé, celkový charakter robustního offroadu ale zůstal. A to je jen dobře!




Blesk.cz

Rozvod královny kačeřího zobáku Kucherenko: Náhrada za zabásnutého manžela?

Rozvod královny kačeřího zobáku Kucherenko: Náhrada…

Ještě nedávno poslušně čekala na návrat manžela z basy, už jí ale došla trpělivost. Královnu kačeřího zobáku…

Počasí s Dagmar Honsovou: Víkend přinese první krok do zimy. Na horách až -10°C

Počasí s Dagmar Honsovou: Víkend přinese první krok…

Třetí listopadový víkend udělá definitivní tečku za dny babího léta. V neděli k nám začne proudit studený vzduch…

 

iSport.cz

Berbr a Damková opět neuspěli u soudu. Sudí Kocián se nemusí omlouvat

Berbr a Damková opět neuspěli u soudu. Sudí Kocián…

Fotbalový rozhodčí Radek Kocián se nemusí za výroky v médiích omlouvat místopředsedovi Fotbalové asociace ČR…

Televizní experti, kteří zmizeli! Řada kariér měla smutný konec

Televizní experti, kteří zmizeli! Řada kariér měla…

Přenos z fotbalových zápasů s experty ve studiu? Dnes běžná praxe, která má v Anglii mnohem bohatší tradici než…

 

Reflex.cz

Všetci kradnú, iba já čerpám: Demonstrace za odstoupení estébáka a proti dětem na Krymu

Všetci kradnú, iba já čerpám: Demonstrace za…

Právě nám skončily demonstrační prázdniny, a byly dost dlouhé, možná i pět měsíců. A teď, dva dny před 17.…

Neomezujme zbytečně svobodu podnikání. Je to ústavní právo, které si zaslouží respekt

Neomezujme zbytečně svobodu podnikání. Je to ústavní…

České právo a zejména naše soudy člověka málokdy potěší. Jak říká nejmenovaný kolega advokát, buď rozhodnou ve…