2.1. 2013 Michal Fokt

Dacia v Británii vyhlásila válku slevám

Dacia v Británii vyhlásila válku slevám

Britští zákazníci mají prý jednu jistotu - Dacia nikdy nebude na svá auta nabízet žádné slevy. Bude si držet transparentní cenovou politiku a férový přístup k zákazníkům. Nepochybně následováníhodný přístup.

Pokud nejste předem rozhodnuti pro daný vůz nebo značku, výběr nového auta je dnes hotové peklo. Jednotlivé automobilky se předhánějí v akčních nabídkách a tak se může stát, že na webu budete bezradně zírat na tři verze jednoho ceníku, plné různých lákadel v podobě slev na různé varianty aut i jejich financování. A aby toho nebylo málo, prodejce pro vás ještě na showroomu bude mít dále exkluzivní slevu ze slevy, která ale platí, jen když se rozhodnete do zítřejšího rána a planety zrovna budou v konjunkci. V horších případech pak nakonec při podpisu zjistíte, že ta sleva nevypadá zase tak skvěle, jak vám byla vybájena. Ale co už, když jste vážili cestu přes půl republiky, abyste ušetřili tři tisíce...

Prodej aut je prostě džungle, do které se teď ale vypravil s mačetou a pochodní importér Dacie, i když bohužel pouze ve Velké Británii. Renault UK prodává auta rumunské značky prostřednictvím sítě Renault a rozhodl se pevně držet oficiálních ceníků, které dále nesnižuje žádné časově omezená nebo neomezená akční nabídka. A na nastaveném systému nehodlá ani v budoucnu nic měnit.

Vozy Dacia tak jsou sice levné, nikdy ale nebudou levnější, než udává oficiální ceník. Součástí image Dacie v Británii je „transparentní poměr ceny a užitné hodnoty“ a šéf importu Thierry Sybord „nechce zabít značku.“ Věří, že zákazníci tento přístup Dacie ocení stejně tak, jako základní cenu 5995 liber za Sandero a 8995 liber za Duster (v přepočtu 185, resp. 280 tisíc korun).

Záměr importéra ovšem bývá jedna věc a realita u prodejce jiná. To by se ale v případě Dacií nemělo dít, protože nebude z čeho další slevy generovat. Dacia jede v Británii podle speciálního systému, kdy nejsou objednávány vozy na sklad, ale pouze na individuální objednávku a pokud zákazník vůz této značky opravdu chce, musí na na něj počkat tři až šest měsíců. Navíc se prodeje Dacií nezapočítávají do množstevních bonusů a tudíž nepřinášejí žádné slevy z kvantity. Renault chce tímto způsobem v roce 2013 získat 1 % britského trhu, což znamená prodat nějakých 20.000 vozů, které budou k mání prostřednictvím 150 dealerů. Ti už evidují 1700 objednávek na Dustery.

Dá se tedy říci, že tato politika je spíše z nouze ctnost, nicméně zpřehlednění cenových nabídek jednotlivých značek by určitě nebyl špatný nápad ani kdekoli jinde v Evropě, Českou republiku nevyjímaje.

Spolupracujeme s TipCars.com
Němečtí řidiči si pořizují stále širší automobily. Komplikují tím dopravu Němečtí řidiči si pořizují stále širší automobily. Komplikují tím dopravu

Dopravní komplikace v Německu jdou v posledních letech…

Snad Češi jednou vyjdou do ulic kvůli vysokým cenám bytů, říká exdeveloper Koch Snad Češi jednou vyjdou do ulic kvůli vysokým cenám bytů, říká exdeveloper Koch

Nizozemec s českými kořeny Paul Vincent Koch pracoval už…

Vyšetřování údajného chemického útoku v Dúmě začíná. Experti jsou na místě Vyšetřování údajného chemického útoku v Dúmě začíná. Experti jsou na místě

Experti Organizace pro zákaz chemických zbraní (OPCW)…

 

Štítky Dacia

 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Donald Trump konečně nebude jezdit v ojeté limuzíně. Nová je už hotová Donald Trump konečně nebude jezdit v ojeté limuzíně. Nová je už hotová

Americký prezident Donald Trump při svých cestách zatím…

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové…

 





 
Volkswagen Corrado slaví 30 let: Zahájilo útok na vrchol!

Volkswagen Corrado slaví 30 let: Zahájilo útok na vrchol!

Dnes 08:00

Z výrobce obstarožních „brouků“ a kompaktních golfů se Volkswagen postupem doby vypracoval na tvůrce, který dokáže potrápit i německou prémiovou trojku. První vlaštovkou v dlouhé cestě na vrchol se stalo právě kupé Corrado. Proč tomu tak bylo?




Blesk.cz

Mahulena Bočanová v podniku, který nedávno vyhořel. Péče o postiženou dceru jí dává zabrat!

Mahulena Bočanová v podniku, který nedávno vyhořel.…

Herečka Mahulena Bočanová (50) se po dlouhé době objevila na party. Jelikož se sama stará o postiženou dceru…

Spotify předělá bezplatnou verzi. Lidem umožní lépe pracovat s playlisty

Spotify předělá bezplatnou verzi. Lidem umožní lépe…

Uživatelé bezplatné verze Spotify se můžou začít těšit. Hudební streamovací služba chystá změny, díky kterým…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

To se jen tak nevidí! Zlámal zlomil tyč, v Boleslavi museli měnit bránu

To se jen tak nevidí! Zlámal zlomil tyč, v Boleslavi…

Kuriózní moment, který fanoušci neuvidí jen tak ani ve světě, se včera odehrál v Mladé Boleslavi. V 26. minutě…

 

Reflex.cz

Parker Solar Probe: Sonda proletí kolem Slunce v rekordně malé vzdálenosti. Jakému žáru bude čelit?

Parker Solar Probe: Sonda proletí kolem Slunce v…

Vstříc samotnému peklu. Do míst, kam se ještě žádná sonda nikdy neodvážila. Parker Solar Probe mine Slunce v…

KSČM nadále povede Filip, ve druhém kole volby porazil Skálu

KSČM nadále povede Filip, ve druhém kole volby porazil Skálu

Komunistickou stranu Čech a Moravy nadále povede Vojtěch Filip. Ve druhém kole tajné volby mu delegáti dnešního…