Další poodhalení Corvette C7
Odkrývání C7 začalo rendery, poslední měsíc se doslova roztrhl pytel s kresbami a na řadu přišlo
oficiální video. Španělský Autoblog zveřejnil skici celého auta i
přístrojové desky. Sedmá řada legendárního amerického sporťáku je zase o něco hranatější. Zmizelo
obří, do stran zasahující zadní sklo, nahradila jej malá boční. Koncová světla už nejsou kulatá, ale
Camara.
Také hlavní světlomety dostaly ostřejší rysy. mřížka v předním nárazníku odkazuje pro změnu na
první generaci Corvetty a její závodní deriváty z přelomu padesátých a šedesátých let minulého
století. Hlavní slovo zde ale měla aerodynamika. Tvar masky chladiče má snižovat vztlak a
zvyšovat stabilitu auta při vysokých rychlostech. Chladicí otvory pomáhají udržovat optimální
teplotu brzdových kotoučů, což se bude hodit při jízdě na okruhu.
Tam přijde vhod i přístrojová deska s LCD displejem, kde je možné zobrazit mapku závodní trati
a nechybí měření času na kolo. Nové skici představují také veškeré ovladače včetně klimatizace a
elektrických sedaček.
O pohon nové Corvette se bude starat vidlicový osmiválec small block LT1 objemu 6,2 l s přímým
vstřikováním, proměnným časováním ventilů a vypínáním poloviny válců. Nabídne asi 336 kW
(456 k) a točivý moment 609 Nm. Sprint z 0 na 100 km/h by měla novinka zvládnout v čase okolo
4,0 s.
Jak bude nová Corvette C7 vypadat v reálu, na to si budeme muset počkat až do 13. ledna, kdy
začínají novinářské dny na autosalonu v Detroitu.