Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Eos: České ceny pod stromeček

Diskuze (10)
Volkswagen Eos po faceliftu už zná své české ceny. Začínají na 742.900,- Kč.

Kupé-kabriolet Volkswagen Eos se prodává od roku 2006. Pro modelový rok 2011 dostal facelift, který přebírá prvky aktuálního designu VW. Exteriér Eosu se blíží novému Passatu, To platí především pro zadní partie – tvar a grafika koncových světel, prolisy v zadním nárazníku i víko zavazadlového prostoru věrně sledují design nového Passatu sedan.

Interiér naopak rozvíjí styl původního Eosu, nepřebírá tedy tvary šesté generace Golfu nebo Passatu – i nadále vychází z Golfu s pořadovým číslem pět. Designové změny se omezují jen na tvar volantu, na přístrojovém štítu se ale objevuje nový barevný multifunkční displej palubního počítače. Další novinkou je bezklíčový vstup a startování s dálkovým ovládáním střechy. Eos se může pochlubit také příplatkovou kůží s reflexním povrchem, který se na slunci méně ohřívá.

Nabídka motorů je nezměněná (kromě ukončení výroby šestiválce). Díky vylepšené aerodynamice se u některých motorů mírně snížila kombinovaná spotřeba a vzrostla maximální rychlost.

Základní výbava obsahuje šest airbagů, ESP, rádio s CD/MP3, klimatizaci Climatic, palubní počítač, mlhovky s prosvěcováním do zatáček, asistent pro rozjezd do kopce, 16palcová litá kola, přední směrovky a zadní světla ze světelných diod. Všechny verze kromě základního motoru 1,4 TSI (90 kW) mají také sportovní sedadla a kůží potažený volant s hliníkovým dekorem.

Základní navigace RNS315 stojí 20.500,- Kč, parkovací senzory 16.700,- Kč, snížený podvozek s adaptivními tlumiči 25.400,- Kč, bi-xenonové světlomety 24.200,- Kč a Bluetooth hands-free 6.700,- Kč. Kromě toho existují i další možnosti příplatkové výbavy.

Volkswagen Eos - ceny na českém trhu
Motor1,4 TSI1,4 TSI2,0 TSI2,0 TDI
Převodovka6M6M6M (6DSG)6M (6DSG)
Zdvihový objem [cm3]1390139019841968
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]90/5000118/5800155/5300-6200103/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]200/1500-4000240/1500-4000280/1700-5200320/1800
Max. rychlost [km/h]198217238 (236)207 (204)
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,98,87,8 (7,8)10,3 (10,3)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,46,87,1 (7,5)5,2 (5,7)
Cena [Kč]742.900,-793.000,-914.600,-814.800,-
Cena DSG [Kč]--969.300,-869.600,-

Diskuze (10)
4. 1. 2011 01:45
Re: Facelift
Jediné mínus je, že faceliftem přibral pár desítek kilo. Jinak naprosto souhlasím, přední maska původního EOSe se mi vyloženě nelíbila. Tahle mu sedí mnohem více, narozdíl od takového Multivanu.
23. 12. 2010 08:14
Re: Facelift
Facelift C70 je vážně hnus. :no: Předtím to bylo moc pěkný auto.
Avatar - Righ
22. 12. 2010 22:13
Re: Facelift
Pro CCcka mam podobnou slabost, a ze by spravnej purista vzdycky bral jenom platenou strechu je mi srdecne jedno. :-) Platena strecha naopak vypada na rade aut velmi lacine, laka pozornost zlodeju a vandalu (nedokazu si moc predstavit, ze bych nechal stat "plateny" kabrio pres noc na ulici) a do znacny miry vylucuje celorocni pouziti. CCcko je zkratka ohromnej univerzal - tedy az na snizenou kapacitu kufru u otevrenyho auta, ale to je u takovyho auta poddruznej faktor. Za vubec nejhezci auto dany kategorie pak povazuju prislusnou variantu 3-er. Dokonalost sama - zadnej "batoh", zadny tezkopadny partie, jenom uchvatne jednoduchy a krasny linky. :yes:
22. 12. 2010 21:18
Re: Facelift
Mne tenhle maličký segment tak před dvěma třemi roky docela zajímal (sice bych si to nekoupil, i kdynych na to i třeba měl - na hory se stím jezdit nedá a to je pro mně dost podstatná funkce auta), ale jako takové se mi to hrozně líbilo a líbí. No a tak jsme nevynechal příležitost, abych si to neprolezl alespoň na autosalonech (nebo v showroomech - tam to je slabší) a svezl jsme se pouze Peugeotem (tvůrcem, či spíše znovuobjevitelem tohodle typu), Meganem a Eosem. Naprosto souhlasím, že ty světla do obloučků mi taky trochu vadily (a u Tiguána mi vadí taky, myslím, že dost brzo zmizí), ale musím říct, ře jedině v Eosu jsme neměl problém s výškou, polohou za volantem a především předními sloupky - tedy s výhledem. V tomhle směru byl nejhorší Megane, u Peugeota jsme seděl dole, jak to šlo, ale stejně jsem měl problém s horní hranou předního skla, v Eosu jsme nevnímal, že jedu autem tohot typu (samozřejmně při otevřené střeše). Na posez byl ještě horší Opel a o Fordu ani nemluvím, takže potvrzuji....závidím a zároveň přeji těm lidem, kteří si tohle auto můžou dovolit, musí být paráda cestovat okreskami ve Svýcarsku v horách, v jižní Francii nebo třeba někde v Norsku....
22. 12. 2010 20:17
Re: Facelift
:yes: