Ferrari je po letech opět nejsilnější značkou světa!
Ferrari se titulem nejsilnější značky světa mohlo na posledy pochlubit v roce 2014, ale již v roce následujícím skončilo v hodnocení britské konzultační společnosti Brand Finance až na devátém místě a světovou jedničkou se tehdy stalo Lego.
Podle nové zprávy Brand Finance Global 500, jejíž zveřejnění se odehrálo v rámci Světového ekonomického fóra v Davosu ve druhé polovině ledna 2019, se italský výrobce supersportovních automobilů vrací na první místo a Ferrari je opět nejsilnější značkou světa.
Index výkonnosti (BSI) značky Ferrari se za poslední rok zvýšil o tři body z dosavadních 91,5 na 94,8 ze 100 bodů. Tímto výkonem italská značka předčila skupiny McDonald's, Coca-Cola, Lego a Disney.
Zároveň se Ferrari podle zprávy Brand Finance Global 500 z ledna roku 2019 zařadilo na vrchol čtrnácti nejcennějších značek, u nichž je uváděno hodnocení AAA+. Ferrari se pak jako jediné automobilové značky s hodnocením AAA přibližují BMW a Porsche.
Ferrari se nejsilnější značkou světa podle společnosti Brand Finance stalo nejen díky svým automobilům, ale za tento úspěch vděčí i své úspěšnému postupu v oblasti módní doplňků či hraček a rovněž služeb v podobě zábavních parků či hotelu Maranello Village. Všechny tyto produkty si totiž pro zákazníky zachovávají podobnou exkluzivitu jako vozy se vzpínajícím se koněm ve znaku.
Pro blízkou budoucnost se dá očekávat, že Ferrari si svou pozici nejsilnější značky světa může upevnit, k čemu mohou pomoci prodejní výsledky i plánované nové modely. V průběhu čtyř let se máme dočkat patnácti nových modelů, mezi nimiž nebude chybět dnes tolik populární SUV a řada z nich nabídne hybridní pohonný systém.