Fiat 500S je sportovní pětistovka bez štíra

 

Fiat chce novou sportovní verzí svého modelu 500 přilákat do showroomů hlavně muže. Je také určena pro ty, kterým přijde Abarth až moc ostrý.

Novodobá, vlastně už čtvrtá generace řady 500 (včetně hranatého Cinquecenta) se těší zájmu hlavně žen. Fiat chce přilákat ale i druhé pohlaví, které lze vidět na místě řidiče opravdu velmi sporadicky. Nejnovější verze 500S je ovšem také zaměřena na mladé publikum bez rozdílu. Co znamená písmenko S, není třeba dlouze vysvětlovat - Sport. Tentokrát se tak docela nejedná o marketing jako v případě 500L, „esko“ je odvozené ze standardního minihatchbacku s retro vzhledem. O jeho zaměření koneckonců svědčí také vizáž samotného prcka.

Fiat 500S nabídne patnáctipalcová litá kola v tmavém chromu, brzdy s rudými třmeny, zadní spoiler, výraznější boční prahy, sportovní nárazníky a zatmavená zadní boční skla. Přední dvojice cestujících si hoví v elektricky ovládaných sportovních sedačkách s červeným prošíváním a nezbytnými logy 500S na opěradlech. Řidič sedí za tříramenným sportovním volantem, palubní desku pokrývají plasty v matně stříbrném laku. Řadicí páka má chromovanou hlavici a kulisu znázorněnou na červeném podkladu. Standardem je manuální klimatizace, informační a zábavní systém Blue & Me s ovládáním rádia na volantu, také pohybu vnějších zpětných zrcátek napomáhají elektromotorky. Kdo chce utrácet, může si vybrat šestnáctipalcová kola, zadní křídlo zle mít spolu se střechou i v černé barvě, která bude kontrastovat s červenými, bílými, šedými a modrými laky. Nechybí ani černý včetně matného, barev karoserie je celkem devět.

Pod kapotou pak najdeme celkem čtveřici motorů. Základem je klasika: čtyřválec 1,2 l/51 kW (69 k), který doplňují technicky vyspělý přeplňovaný dvouválec 0,9 TwinAir se 63 kW (85 k) a šestnáctiventilový motor 1,4 l, který poskytuje 74 kW (100 k). Příznivci nafty mají jedinou volbu: 1,3 Multijet/70 kW (95 k). Jde tu hlavně o vzhled a výbavu, milovníci ostřejších verzí musí k Abarthu.

Kromě podoby třídveřového hatchbacku se Fiat 500S vyrábí také jako kabriolet, tedy přesněji řečeno varianta 500C s plátěnou shrnovací střechou. Základní uzavřená verze s motorem 1,2/51 kW stojí v Itálii 13.750 eur (asi 347.000 Kč), turbodiesel přijde na 16.050 eur (necelých 405.000 Kč). Kdo touží po kabrioletu, tomu z bankovního konta ubude dalších 3,5 tisíce eur, tedy přes 88 tisíc korun.

JAKE.AUTO.CZ: Fiat 500L (přehled všech článků)

Spolupracujeme s TipCars.com
Internetovému prodeji se daří. Češi letos utrácejí v e-shopech více Internetovému prodeji se daří. Češi letos utrácejí v e-shopech více

Češi při nákupech v e-shopech utratili během prvního…

Akciové indexy Nasdaq dosáhly nových maxim Akciové indexy Nasdaq dosáhly nových maxim

Americké akcie dnes posílily díky dobrým hospodářským…

Krize pokračuje. Venezuela vstupuje do generální stávky Krize pokračuje. Venezuela vstupuje do generální stávky

Dvoudenní protest vyhlásila opozice proti vytvoření…

Zápisník Jana Vávry: Experiment Hamburk Zápisník Jana Vávry: Experiment Hamburk

Od summitu G20 v Hamburku uplynuly skoro tři týdny. Akci…

 

Štítky Fiat

 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Nová Dacia Duster sedm míst nakonec nenabídne. Proč? Nová Dacia Duster sedm míst nakonec nenabídne. Proč?

Početnějším rodinám zůstane levné SUV od Dacie…

Nabídka rodinných kombíků se brzy ztenčí. Nyní jich je k mání 16 typů Nabídka rodinných kombíků se brzy ztenčí. Nyní jich je k mání 16 typů

Móda SUV se začíná podepisovat i na šíři nabídky v Česku…

 



Amerika má nové nejlevnější auto. Měsíčně stojí jako značkové tenisky Amerika má nové nejlevnější auto. Měsíčně stojí jako značkové tenisky

Co může být lepší než pořízení drahého elektromobilu?…

Euro NCAP 2017: Fiat 500 – Ministylovce se hodně nedařilo Euro NCAP 2017: Fiat 500 – Ministylovce se hodně nedařilo

Fiat 500 v roce 2007 získal plný počet pěti hvězd a o…

 



 
Audi A8: Čtyři generace luxusu v hliníkovém hávu

Audi A8: Čtyři generace luxusu v hliníkovém hávu

Dnes 08:00

Audi A8 přineslo čtyřem propojeným kruhům patřičnou prestiž mezi luxusními limuzínami, dodnes soupeří o klienty s BMW a Mercedesem. I v nedávno představené čtvrté generaci...




Blesk.cz

Klíšťata útočí: Jak se nejlépe bránit

Klíšťata útočí: Jak se nejlépe bránit

Sezóna klíšťat je v plném proudu. Přinést si je můžete nejen z lesa, ale i z procházky městským parkem nebo…

Počasí na Annu: Sluníčko zakryjí podzimní mračna. Únava dožene snad každého

Počasí na Annu: Sluníčko zakryjí podzimní mračna.…

Také středeční počasí bude připomínat spíše podzim než dny tzv. annenského tepla, které mají být podle pranostik…

 

iSport.cz

Krmenčík: Měli jsme si výhru pohlídat, snad bude Rumuny v Plzni čekat peklo

Krmenčík: Měli jsme si výhru pohlídat, snad bude…

Zpracoval si míč, odstavil obránce a prásk! Míč rozvlnil síť a Viktoria Plzeň po trefě Michaela Krmenčíka…

Šilhavý po BATE: Měli jsme přidat góly. Kabina byla z vývoje zaražená

Šilhavý po BATE: Měli jsme přidat góly. Kabina byla…

Být po výhře zklamaný? Někdy to tak prostě je. Trenér Slavie Jaroslav Šilhavý po utkání 3. předkola Ligy mistrů…

 

Reflex.cz

Zemanovo zdraví je veřejná věc. Prezident začíná být dementní, obává se neurolog Stránský

Zemanovo zdraví je veřejná věc. Prezident začíná být…

Neurolog Martin Jan Stránský má vážné pochyby o psychické kondici prezidenta Miloše Zemana. Sleduje u něj…

Okamura s Nohavicou, Babiš s Krajčem. Koho podpoří rapper Řezník?

Okamura s Nohavicou, Babiš s Krajčem. Koho podpoří…

„Udavač z Těšína“ má nového politického oblíbence. Nechal se vyfotit s panem Okamurou a vstoupil tím do reálné…