Fiat má nové logo
Fiatu se v poslední době daří vracet k ziskovému hospodaření díky úspěšné strategii, reprezentované uvedením modelů Panda, Grande Punto, Sedici a Croma. Prezident Fiatu Luca de Meo tvrdí, že se rozhodli tento úspěšný proces zohlednit změnou loga, které se poprvé objeví na novém Bravu. Logo má odrážet probíhající změny, ale zároveň respektovat historickou identitu značky.
Nové logo využívá symbol štítu, který se na Fiatech objevoval v letech 1931 až 1968. Na třírozměrném tmavě červeném podkladu je napsáno slovo FIAT s vertikálně protaženými písmeny. Červený štít je pak zasazen v chromovaném kulatém rámečku. Nové logo je bezesporu důležitým krokem ke zlepšení image, samo o sobě však nestačí, takže Fiat musí přesvědčovat zákazníky především dobrými produkty. To si ale ve Fiatu jistě dobře uvědomují.