Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Italský trh v dubnu 2011: Fiat Panda v čele

Diskuze (18)
Fiat Panda se v dubnu vyšvihl na první místo, sesterský Fiat 500 přeskočil Golf a Fiestu a je třetí.

Duben přinesl v italských statistikách registrací několik změn. Fiat Panda se navzdory blížícímu se konci kariéry této generace probojoval na pozici nejprodávanějšího auta, když dokázal jako jediný překonat hranici 10 tisíc kusů.

Dosud vedoucí Punto se muselo odsunout na druhou příčku, v celkovém součtu od začátku roku ale stále vede.

Záda této dvojici kryje Fiat 500, který dokázal předběhnout VW Golf i Ford Fiesta.

Lancia Ypsilon má v době příchodu nové generace dobro startovní pozici, drží sedmé místo. Většina z jejich čtyř tisíc kusů přitom připadá odcházející generaci, ta se bude prodávat několik měsíců souběžně, zatímco nový pětidveřový model teprve začíná (a to zatím jen právě v Itálii).

VW Polo se vypracoval na páté místo, naopak Toyota Yaris opustila první desítku.

Úspěchem je desáté místo Nissanu Qashqai. Další mezi SUV je Nissan Juke a v Itálii boduje i Dacia Duster, v dubnu se umístila celkově na konci třetí desítky. Mezi 50 nejlepších se vešly ještě Fiat Sedici a Toyota RAV4.

Ve specifických podmínkách italského trhu nepřekvapí souboj Opelu Meriva s Lancií Musa o prvenství mezi MPV.

Statistiky registrací: Itálie - duben 2011
Poř.modelks 4/2011tržní podílks 1-4/2011tržní podíl
1Fiat Panda107976,8%429726,4%
2Fiat Punto97506,2%478707,1%
3Fiat 50059743,8%228173,4%
4Ford Fiesta54853,5%260703,9%
5VW Polo41872,7%162062,4%
6VW Golf41692,6%207023,1%
7Lancia Ypsilon39922,5%173742,6%
8Alfa Romeo Giulietta34682,2%153942,3%
9Citroen C334452,2%128621,9%
10Nissan Qashqai32472,1%121531,8%
11Opel Corsa31062,0%142982,1%
12Opel Astra29181,8%120821,8%
13Renault Clio27831,8%106791,6%
14Ford Focus27301,7%108131,6%
15Smart Fortwo22891,4%91041,3%
16Toyota Yaris22441,4%12111,8%
17Lancia Musa20571,3%72231,1%
18Opel Meriva19401,2%90091,3%
19Peugeot 20718501,2%82761,2%
20Ford C-Max17771,1%90961,3%
21VW Passat17071,1%46190,7%
22Nissan Juke17001,1%65541,0%
23Fiat Bravo16091,0%97771,4%
24Renault Megane15341,0%59940,9%
25Alfa Romeo MiTo15111,0%80431,2%
26Mini15000,9%61270,9%
27Lancia Delta14970,9%63620,9%
28Renault Scenic14730,9%54930,8%
29Dacia Duster14680,9%60740,9%
30Chevrolet Spark14640,9%58590,9%

Diskuze (18)
Avatar - pelikoš
11. 5. 2011 15:43
Re: ČESKÝ ITAL
no to si nemyslím... :-!
9. 5. 2011 23:09
Re: ČESKÝ ITAL
Zapomněl jsi ještě na zmrzlinu a presso - to uměj taky. U polobotek si už zas tak jistej nejsem. Jednou jsem si v rozmaru koupil jedny u Gucci - a po reklamaci mi je slepili, teprve potom fungovaly - dalo se v nich chodit a neteklo do nich při dešti :-)

Kde kupovat auta víme nejen my, ale jak je vidět i většina Italů....
9. 5. 2011 23:00
Re: Specifický italský trh....
Á komplex ETYKÓN alespoň nenápadně a opatrně pípne, aby si dodal pocit důležitosti...když už fakta jsou nezvratná. Doporučuji vyměnit fotku v profilu - něco většího a silnějšího ti třebá dodá větší sebevědomí :-)
9. 5. 2011 22:52
Re: Specifický italský trh....
Děkuji, já mám žlučník i vše ostatní v pořádku, žlučník asi trápí spíš tebe. Jak se to projevuje? Třeba se mi někdy tvé zkušenosti budou hodit.....jinak pro pravdu se lidé často a rádi zlobí, hysteričtí demagogové zpravidla začnou vykládat nesmysly, soudný člověk radši začne přemýšlet, jestli na tom, co tvrdí někdo jiný není něco pravdy.....

Jinak se mi líbí, jak najednou je Giullieta konkurence pro Golfa (a také Astru a Focuse), když ještě na sklonku léta jsi patřil k těm, co tady pořád mleli, jak je to úžasné prémiové auto, kterému Golf nesahá ani po paty. Nojo, jak ukazují prodeje v Itálii, většina Italů je daleko rozumnější a soudnější, než partička místních do ruda rozpálených autotifosi.....
9. 5. 2011 22:46
Re: Specifický italský trh....
Najdi si to, článek máš jinde - rozhodně ale jediná domácí automobilka obsazuje ve všech kategoriích, které obsazuje, první místa v prodejích - tady je to jen u miniaut, v golfklasse je to - světe div se golf a za ním Astra a Focus (superprémiovou a fanatastickou Giullietu přece najednou nebudeme strkat do jedné řady z Golfem, ne?).....V Německu se do první dvacítky sotva dostane jiná, než německá značka, ve Francii je to taky tak, nakonec v Itálii se vyrobilo loni 650 tis aut, není se čemu divit - vždyť i ty Pandy a 500 jsou vlastně z Polska.