Ford Transit Custom ECOnetic se spotřebou 6,0 l na 100 km

 

Ford představuje provedení Econetic krátce po uvedení nové modelové řady Transit Custom na evropské trhy.

Ford Transit Custom se jako zcela nová modelové řada, která se vklínila mezi Transit Connect a Transit, poprvé představil na jaře letošního roku a navázal na sesterský model Tourneo Custom. Novinka v nabídce značky Ford vstoupila na evropské trhy začátkem podzimu v téměř stejnou dobu byla na IAA v Hannoveru oceněna titulem International Van of the Year 2013.

Nyní Ford představuje novou variantu zaměřenou na co nejhospodárnější provoz označenou již tradičně jako ECOnetic. K jejímu pohonu slouží základní provedení turbodieselu 2,2 Duratorq TDCi s výkonem 74 kW (100 k) při 3500 min-1 a točivým momentem 310 Nm při 1300 min-1 ve spojení s šestistupňovou manuální převodovkou.

Stejně jako u ostatních provedení Transitu Custom je i u ECOneticu standardem systém start-stop. Kromě něj má přispět k hospodárnějšímu provozu i využití pneumatik s nižším valivým odporem, aerodynamické kryty kol a delší stály převod v rozvodovce, jehož použití má snižovat spotřebu paliva o šest procent.

Ford Transit Custom a Tourneo Custom: První jízdní dojmy

Kromě těchto prvků známých i z jiných podobně laděných modelů je Transit Custom ECOnetic vybaven i systémem označovaným u Fordu jako Acceleration Control. Ten u plně naloženého vozidla omezuje dávky vstřikované nafty a reguluje tak akceleraci vozidla.

Tento systém má v závislosti na jízdních podmínkách přispět ke snížení spotřeby paliva o čtyři až patnáct procent a zároveň se také podílet na menším opotřebení brzd, pneumatik a dalších komponentů.

Standardem je omezovač rychlosti nastavený na 110 km/h a na přání bude k dispozici omezovač rychlosti napevno nastavený na rychlosti 90 km/h, 100 km/h a 112 km/h v závislosti na požadavcích a potřebách zákazníka.

Fordem udávaná kombinovaná spotřeba paliva činí u Transitu Custom v provedení ECOnetic 6,0 litru nafty na 100 km, což odpovídá emisím CO2 na úrovni 159 g/km.

Jake.auto.cz: Ford Transit (přehled testů a dalších článků)

Ford Transit Custom ECOnetic bude k dispozici v obou karosářských verzích, což znamená, že jej bude možné objednávat s karoserií dlouhou 4.972 mm nebo 5.339 mm. Zájemci o tento model budou moci vybírat ze tří celkových hmotnosti. Objednávky na Transit Custom ECOnetic přijímají prodejci již nyní, ale první vozy budou zákazníkům dodány na začátku roku 2013.

Spolupracujeme s TipCars.com
Turecko možná uspořádá referendum o členství v Evropské unii Turecko možná uspořádá referendum o členství v Evropské unii

Po dubnovém referendu o posílení prezidentských pravomocí…

Teplárenská skupina MVV Energie chystá investice za půl miliardy korun Teplárenská skupina MVV Energie chystá investice za půl miliardy korun

Od loňského října do letošního února zvedly teplárny,…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Co o nás prozrazují barvy aut? Přátelští řidiči volí žlutou, sebevědomí modrou.. Co o nás prozrazují barvy aut? Přátelští řidiči volí žlutou, sebevědomí modrou..

Volba barvy laku našeho vozu prý do jisté míry souvisí s…

SUV vládnou světu automobilů. Zde je aktuální žebříček 12 nejrychlejších! SUV vládnou světu automobilů. Zde je aktuální žebříček 12 nejrychlejších!

Kategorie SUV zažívá celosvětově obrovský boom, takže…

 




Ford Transit Kombi 2.0 TDCi 310L  L3 Trend: Osm míst Ford Transit Kombi 2.0 TDCi 310L L3 Trend: Osm míst

Vyzkoušeli jsme Ford Transit s novým dvoulitrovým motorem…

Fordy Transit a Transit Custom chrání chodce. Dostaly systém Pre-Collision Assist Fordy Transit a Transit Custom chrání chodce. Dostaly systém Pre-Collision Assist

Systémy automatického brzdění jsou v osobních autech už…

 



 
Audi nezajímají driftovací režimy

Audi nezajímají driftovací režimy

Včera

Audi Sport odmítá "driftovací" módy svých sportovních modelů. Považuje je za naprosto zbytečné.




Blesk.cz

Krásná dívka (†23) vysílala živě na internetu svou smrt: Zemřela při autonehodě

Krásná dívka (†23) vysílala živě na internetu svou…

Byla mladá, krásná a nerozvážná. Tatarka Sitora Baratova (†23) vysílala jízdu v autě živě na internetu. Bavila…

Důchodkyně (94) už 44 let pracuje v McDonaldu. Jaké jídlo ji drží naživu?

Důchodkyně (94) už 44 let pracuje v McDonaldu. Jaké…

Jmenuje se Loraine Maurerová a ve svých 94 letech pracuje v restauraci McDonald's. Zákazníky obsluhuje již více…

 

iSport.cz

Najde Barcelona nového Iniestu? PĚT největších talentů slavné akademie

Najde Barcelona nového Iniestu? PĚT největších…

V posledních letech se tok odchovanců Barcelony do prvního týmu poněkud zastavil, ale o velké talenty pořád není…

Bulhaři zaskočili Nizozemce, Belgie ztratila. Ronaldo i Giroud dali dva góly

Bulhaři zaskočili Nizozemce, Belgie ztratila.…

SOUHRN | O první body přišli v kvalifikaci na MS 2018 fotbalisté Belgie, kteří doma pouze remizovali s Řeckem…

 

Reflex.cz

Madona z Veveří: Čí by tak sakra mohl ten obraz asi být?

Madona z Veveří: Čí by tak sakra mohl ten obraz asi být?

Soud rozhodl zcela bizarní spor, který byl podle zdravého rozumu řešitelný za dvě vteřiny. Rozumnou myšlenku…

Trump utrpěl brutální debakl v boji u zrušení Obamacare

Trump utrpěl brutální debakl v boji u zrušení Obamacare

Tábor republikánů v americkém Kongresu se dnes vzpamatovává z šoku po páteční prohře ve Sněmovně reprezentantů,…