Fordu Ka hrozí neslavný konec
Ford má novou globální reklamní strategii. Ptáte se, co vy s tím? Inu, odhaluje docela zajímavou skutečnost - Ford Ka není zahrnutý v žádném reklamním plánu pro žádnou ze zemí, kde Ford působí. Jinými slovy - Ford nebude Káčko nijak podporovat a to jako jediný model v celé své globální nabídce,
Šéfka evropské komunikace evropského Fordu pro sociální média Elena Cortesi situaci okomentovala tak , že se z Ka stal "osamocený model". Když k tomu přidáte o něco starší prohlášení šéfdesignéra Ford of Europe Martina Smithe, že Ka "nevytváří absolutně žádný zisk", je jasné, že má Ka problém.
Když vezmeme v úvahu, že díky spolupráci s Fiatem měl Ford náklady na vývoj káčka minimální, tak je to velmi překvapivá skutečnost. Dalším hřebíčkem do rakve může být i fakt, že přestože Evropa údajně začíná tíhnout k menším autům, Ford Ka propadl vloni o 20 % na 59.112 vozů a za první čtyři měsíce došlo meziročně k dalšímu masivnímu propadu o 27 %.
Prostě a jednoduše - Ford Ka to má nahnuté. Sice ho asi výrobce nechá doběhnout, ale není vůbec jisté, jestli vůbec bude nějaké další Ka...