Fuso Canter E-Cell ve službách Stuttgartu a společnosti Hermes

 

Elektromobily Fuso Canter E-Cell po loňském testování v Portugalsku zamířily do běžného každodenního provozu v Německu.

Na flotilu osmi elektřinou poháněných vozidel, jejichž schopnosti v rámci testovacího programu po dobu jednoho roku využívali zákazníci v Portugalsku nyní od poloviny letošního dubna navazuje nová skupina pěti elektromobilů Fuso Canter E-Cell.

Celkem čtyři vozidla z této pětice bude po dobu dvanácti měsíců využívat město Stuttgart. První dva vozy s hydraulickým sklápěním korby mají být používány při stavbách silnic a úpravách terénu v rámci městských pozemků. Další dva elektromobily jsou vybaveny skříňovou nástavbou a mají sloužit pro dopravu nábytku a další úkoly.

Logistická společnost Hermes do svého vozového parku zařadí jeden elektřinou poháněný Fuso Canter E-Cell. S ním naváže na nedávné testování Mercedes-Benzu Vito E-Cell. Ten byl využíván pro dopravu balíkových zásilek v Berlíně a Hamburku.

V souvislosti se spuštěním nového testovacího provozu vozidel Fuso Canter E-Cell připomíná Daimler Trucks vyhodnocení údajů získaných v loňském roce v Portugalsku, kdy bylo uvedeno, že ve srovnání se stejně výkonnou konveční verzí dosáhl elektromobil úspory provozních nákladů ve výši 64 %. Zároveň došlo s ohledem na současnou produkci elektřiny v Portugalsku ke snížení emisí CO2 o 37 % na jeden vůz.

Fuso Canter E-Cell snižuje provozní náklady (+video)

Vozidla Fuso Canter E-Cell připravená pro roční testovací program v Německu mají rozvor náprav 3400 mm a jejich povolená celková hmotnost je do 6,0 tun, z nichž užitečné zatížení představuje rovná polovina.

K pohonu Fuso Canter E-Cell je využíván elektromotor o výkonu 110 kW (150 k) a točivém momentu 650 Nm, který je umístěn za kabinou v rámu vozidla a prostřednictvím jednostupňové převodovky roztáčí zadní kola. Maximální rychlost, je stejně jako u konvenčních vozidel této hmotností třídy, omezena na 90 km/h.

Potřebnou energii dodávají lithium-iontové baterie s kapacitou 48,4 kWh, které jsou uloženy v pouzdrech po stranách rámu mezi předními a zadními koly. Dojezd na jedno nabití má být přes 100 km a dobíjení na plnou kapacitu ze standardní sítě zabere kolem sedmi, zatímco při použití rychlonábíječky se sníží na jednu hodinu.

Spolupracujeme s TipCars.com
O část Innogy se zajímá investor. Případný prodej se týká i aktiv v České republice O část Innogy se zajímá investor. Případný prodej se týká i aktiv v České republice

O některá aktiva německé energetické společnosti Innogy,…

Bod zvratu ve výnosnosti těžby bitcoinu je na obzoru, tvrdí analýza Morgan Stanley Bod zvratu ve výnosnosti těžby bitcoinu je na obzoru, tvrdí analýza Morgan Stanley

Pokud se virtuální měně bitcoin brzy nepodaří vystoupit…

EP Infrastructure udala dluhopisy za téměř 20 miliard EP Infrastructure udala dluhopisy za téměř 20 miliard

Energetická společnost EP Infrastructure (EPIF) úspěšně…

Výstavba části dálnice na Polsko získala posudek EIA Výstavba části dálnice na Polsko získala posudek EIA

Rekonstrukce jedné z páteřních silnic Moravskoslezského…

 
 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Příběh, jak Mercedes na zlatém podnosu přinesl Audi Volkswagenu Příběh, jak Mercedes na zlatém podnosu přinesl Audi Volkswagenu

Audi vám tuto část své historie nejspíše připomínat…

Nový VW Golf na prvních snímcích. Projde největší změnou v historii Nový VW Golf na prvních snímcích. Projde největší změnou v historii

Osmá generace Volkswagenu Golf již pomalu klepe na dveře.…

 



Fuso eCanter: Nákladní elektromobil nastoupil do služeb prvních firem v Evropě Fuso eCanter: Nákladní elektromobil nastoupil do služeb prvních firem v Evropě

Fuso, patřící pod křídla koncernu Daimler AG, na konci…

Fuso eCanter v sériovém provedení zamířilo k prvnímu dopravci Fuso eCanter v sériovém provedení zamířilo k prvnímu dopravci

Fuso, patřící pod křídla koncernu Daimler AG, na konci…

 



 
Peugeot 5008 vs. VW Touran – Svěží styl, nebo ověřenou klasiku?

TEST: Peugeot 5008 vs. VW Touran – Svěží styl, nebo ověřenou klasiku?

Dnes 08:00

Hledá-li velká rodina ideálního společníka na čtyřech kolech, měla by sáhnout po zaručené porci prostoru v podobě MPV, nebo risknout více stylu s SUV?




Blesk.cz

Jako batole utrpěla popáleniny na 70 % těla. Znetvořenou ženu (23) šikanovali, ale nedala se

Jako batole utrpěla popáleniny na 70 % těla.…

Život Angličanky Raiche Mederick (23) se krutě změnil, když jí byl teprve rok a půl. V domě jejích rodičů, kde…

Chat s odborníky z ČSSZ: Všechno, co chcete vědět o důchodech

Chat s odborníky z ČSSZ: Všechno, co chcete vědět o…

V čem je nevýhodný předčasný starobní důchod? Kdy a jak je omezený přivýdělek k důchodu? Co dělat, když chybí…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

Jakš ukončil kariéru. Bylo to těžší, rozhodl třetí potomek, uvedl

Jakš ukončil kariéru. Bylo to těžší, rozhodl třetí…

Běžec na lyžích Martin Jakš končí v 31 letech kariéru. Poslední dosud aktivní člen bronzové štafety z…

 

Reflex.cz

Až na dno: Lara Croft ve žluté ponorce versus Islámský stát

Až na dno: Lara Croft ve žluté ponorce versus Islámský stát

Až na dno je film, který dá divákovi naprosto přesně to, co mu slibuje. Za prvé, dá mu Jamese McAvoye a Laru…

V Plzni čepují české filmy. Na Finále se opět bojuje o Ledňáčka

V Plzni čepují české filmy. Na Finále se opět bojuje…

Jestli jste váhali s koupením lístku na nějaký český film tak dlouho, až ho stáhli z kin, máte druhou šanci.…