Fuso Canter E-Cell ve službách Stuttgartu a společnosti Hermes

 

Elektromobily Fuso Canter E-Cell po loňském testování v Portugalsku zamířily do běžného každodenního provozu v Německu.

Na flotilu osmi elektřinou poháněných vozidel, jejichž schopnosti v rámci testovacího programu po dobu jednoho roku využívali zákazníci v Portugalsku nyní od poloviny letošního dubna navazuje nová skupina pěti elektromobilů Fuso Canter E-Cell.

Celkem čtyři vozidla z této pětice bude po dobu dvanácti měsíců využívat město Stuttgart. První dva vozy s hydraulickým sklápěním korby mají být používány při stavbách silnic a úpravách terénu v rámci městských pozemků. Další dva elektromobily jsou vybaveny skříňovou nástavbou a mají sloužit pro dopravu nábytku a další úkoly.

Logistická společnost Hermes do svého vozového parku zařadí jeden elektřinou poháněný Fuso Canter E-Cell. S ním naváže na nedávné testování Mercedes-Benzu Vito E-Cell. Ten byl využíván pro dopravu balíkových zásilek v Berlíně a Hamburku.

V souvislosti se spuštěním nového testovacího provozu vozidel Fuso Canter E-Cell připomíná Daimler Trucks vyhodnocení údajů získaných v loňském roce v Portugalsku, kdy bylo uvedeno, že ve srovnání se stejně výkonnou konveční verzí dosáhl elektromobil úspory provozních nákladů ve výši 64 %. Zároveň došlo s ohledem na současnou produkci elektřiny v Portugalsku ke snížení emisí CO2 o 37 % na jeden vůz.

Fuso Canter E-Cell snižuje provozní náklady (+video)

Vozidla Fuso Canter E-Cell připravená pro roční testovací program v Německu mají rozvor náprav 3400 mm a jejich povolená celková hmotnost je do 6,0 tun, z nichž užitečné zatížení představuje rovná polovina.

K pohonu Fuso Canter E-Cell je využíván elektromotor o výkonu 110 kW (150 k) a točivém momentu 650 Nm, který je umístěn za kabinou v rámu vozidla a prostřednictvím jednostupňové převodovky roztáčí zadní kola. Maximální rychlost, je stejně jako u konvenčních vozidel této hmotností třídy, omezena na 90 km/h.

Potřebnou energii dodávají lithium-iontové baterie s kapacitou 48,4 kWh, které jsou uloženy v pouzdrech po stranách rámu mezi předními a zadními koly. Dojezd na jedno nabití má být přes 100 km a dobíjení na plnou kapacitu ze standardní sítě zabere kolem sedmi, zatímco při použití rychlonábíječky se sníží na jednu hodinu.

Spolupracujeme s TipCars.com
Akcie, měny & názory: Vodík není žádné terno Akcie, měny & názory: Vodík není žádné terno

Akcie společnosti Plug Power vyrábějící vodíkové palivové…

Čína má rýže pořád málo. Komoditu proto koupí v USA Čína má rýže pořád málo. Komoditu proto koupí v USA

Přestože je největším producentem rýže na světě, nestačí…

Růst mandatorních výdajů je neudržitelný, notoval si Pilný se Zemanem Růst mandatorních výdajů je neudržitelný, notoval si Pilný se Zemanem

Ministr financí Ivan Pilný (ANO) mluvil v Lánech s…

 
 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Honda Civic se vrátila k poctivé technice. Řidičům se musí líbit Honda Civic se vrátila k poctivé technice. Řidičům se musí líbit

Desátá generace Hondy Civic je pořádný kus auta.…

Nabídka rodinných kombíků se brzy ztenčí. Nyní jich je k mání 16 typů Nabídka rodinných kombíků se brzy ztenčí. Nyní jich je k mání 16 typů

Móda SUV se začíná podepisovat i na šíři nabídky v Česku…

 



Fuso Canter 7C15 Eco Hybrid: Poloviční spotřeba paliva Fuso Canter 7C15 Eco Hybrid: Poloviční spotřeba paliva

Fuso Canter 7C15 Eco Hybrid ve službách společnosti New…

Fuso Canter Eco Hybrid: Nižší spotřeba s vyšší nosností Fuso Canter Eco Hybrid: Nižší spotřeba s vyšší nosností

Fuso Canter Eco Hybrid ve službách společnosti Evans…

 



 
Poznáte, z čeho vznikl nejošklivější roadster na světě? Sedan z NDR byste netipovali!

Poznáte, z čeho vznikl nejošklivější roadster na světě? Sedan z NDR byste netipovali!

Včera

Podivný stroj s retro vzhledem vznikl v Maďarsku. Jeho základ je východoněmecký, pod kapotou ale pracuje motor původem od Renaultu.




Blesk.cz

Dvě známé Češky se vydaly na svatojakubskou pouť: Daly jsme našemu životu sbohem!

Dvě známé Češky se vydaly na svatojakubskou pouť:…

Opustily děti i partnery, práci, domov, koníčky i povinnosti, aby se vydaly na cestu, která jim změní život. Dvě…

Jurečka chce dát ČT 4,5 milionu na dokument s Vágnerem. Probere to vláda

Jurečka chce dát ČT 4,5 milionu na dokument s…

Ministerstvo zemědělství chce zaplatit 4,5 milionu korun České televizi, aby natočila a odvysílala tři díly…

 

iSport.cz

Šťastný Froome po čtvrté výhře: Tahle Tour pro mě byla nejtěžší

Šťastný Froome po čtvrté výhře: Tahle Tour pro mě…

Dokázal to. Britský cyklista Chris Froome potvrdil roli favorita a v letošním ročníku Tour de France udržel…

Generace, která měla na víc. Kde jsou hvězdy stříbrné dvacítky 10 let poté

Generace, která měla na víc. Kde jsou hvězdy…

Fenin, Suchý, Kalouda, Petr, Šimůnek... Do Kanady vyráželi jako parta neznámých zelenáčů, za měsíc se domů…

 

Reflex.cz

Objevte krásy starobylého Íránu. Země s velkým kulturním bohatstvím se otevírá turistům

Objevte krásy starobylého Íránu. Země s velkým…

Kdysi nepřístupný Írán se po normalizaci vztahů se západními zeměmi postupně vrací na turistickou mapu světa.…

Jsem prase, ale většina Čechů taky!

Jsem prase, ale většina Čechů taky!

Uspořádal jsem ve své sociální bublině na Facebooku malý průzkum dodržování elementární hygieny mezi pražskými…