Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda2 GT: malý rošťák (Roadlook TV)

Libor Zezulka
Diskuze (108)
Když to nemá alespoň šestiválec, 18palcová kola a karoserii kupé, nemůže s tím být zábava, říká někdo. Ale může, říkáme my. A Mazda2 GT je toho dobrým důkazem.

Mazda2 má za sebou zatím podobný (hezký) osud jako větší šestka. Na autosalonu v Ženevě v roce 2008 stála trochu stranou zájmu, nebo minimálně na sebe nepoutala tolik pozornosti, co v Ženevě tradičně obletované značky jako Mercedes-Benz, Audi nebo BMW. Netrvalo ovšem dlouho a dvojka dokázala své kvality v nezávislých redakčních testech a konečně i vítězstvím v soutěži Světové auto roku 2008.

Testy ukázaly, že Mazda2 v sobě ukrývá tu zvláštní a těžko uchopitelnou vlastnost lehkosti řízení a vůbec celkové ovladatelnosti, která novinářům a koneckonců i majitelům tolik učarovala v nové šestce. No a přestože Mazda2 už nemá status žhavé novinky, řekli jsme si, že by stálo za to dvojku v Roadlook TV trochu proklepnout. A aby to mělo trochu šťávu, proklepli jsme verzi GT.

Libor Zezulka
Diskuze (108)
Avatar - skejpa
23. 3. 2009 17:37
Re: BAČKORY NA SRANDU
pan GTI nemel argumenty a tak si vytvoril dalsi vlakno kde shrnul to, co nepochopil.

Platinoveho zolika musis ale ziskat ty GTI, za tvuj vyrok o tom, ze "fabia ma nejlepsi podvozek v tride subkompaktu".

nebudu se tu znova rozepisovat o te motokare. snad bude zase stacit odkaz a normalni lidi si na tvuj nazor udelaji usudek sami. [odkaz]

Mimochodem je videt, ze te to hodne vzalo. Moc casto nemusis otevirat TVOJE druhe vlakno, kde si potichu pises ty svoje bludy...
Avatar - kolmar
23. 3. 2009 14:54
Re: ROŠŤÁK ZVONÍ VŹDYCKY DVAKRÁT
skus 207-cku s 1.4 70 kW tiez "sekundovalo" BMW...dieru do sveta nespravis ale celkom ok motor... no 207 aj tak nevyhraje porovnanie ako auto, ale motor ujde.
Avatar - white label
23. 3. 2009 11:26
Re: ROŠŤÁK ZVONÍ VŹDYCKY DVAKRÁT
F500 i nové Polo jsou velmi povedená auta, i když pomineme li rozdíl třídy, mířena na úplně odlišnou cílovou skupinu zákazníků.
Retro z původní F500(600) je "trefeno" s nevěřitelným citem
i přes úplnou změnu technické koncepce. Lépe než u newBeatlu a dokonce lépe nežu MINI (podle mne).
Nové Polo sice může někomu připomínat předchozí model, ale jen na první zběžný pohled.
Skvělý design Pola vynikne ještě mnohem víc na jeho detailech...
Stačí se podívat třeba na dokonalé přechody s pokračováním hran karosarie na oba páry světel. Přitom to není provedeno zdaleka tak okázale jako u některé konkurence.
Právě v této filosofii designu vidím naději na větší a hlavně dlouhobější komerční úspěch. Podmínkou je samozřejmě náběh novějších motorizací, z novějších motorů je teď v "D" zatím k dispozici jen nejslabší vere 1,6TDI a to navíc pouze v zákl provedení trendline...nové motory 1,2TSI i 1,6TDI + postupný náběh 3dveř. varianty prodeje jistě hodně oživí.
Při výhodě praktického využití Pola, prostornost, 5dveř. varianta atd.(větší cíl. skupina, vyšší třída), by ho F500 v absolutních prodejních číslech neměl dlouhodobě ohrozit a když už tak jedině poměrem vlastních prodejů v Evropě
k celkovým, pouze v jeho vlastním segmentu...
23. 3. 2009 08:08
Re: ROŠŤÁK ZVONÍ VŹDYCKY DVAKRÁT
Na rozdiel od teba sa nepovazujem za experta na predaje aut v europe, takze ziaden odhad sem davat nebudem. Ono sa najde iste dost chytrakov (napriklad ty), ktori sem dale blufy hodia, a ked im to nevyjde, tak mlcia jak dukelsky partizan, a k svojmu proroctvu sa nepriznavaju...

A pokial ide o tu F500, ok, o dva roky sa porozpravame o tom ako sa ten "prepadak" predava. A Polo? Ak by dosiahlo predaje ako F500, bol by to maly zazrak. Vlastne nie, velky zazrak! :-)
Avatar - skejpa
23. 3. 2009 01:27
Re: ROŠŤÁK ZVONÍ VŹDYCKY DVAKRÁT
>:-[] >:-[] :yes: :yes: