Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Harley-Davidson Electra Glide Standard se vrací na scénu v novém provedení

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (1)
Harley-Davidson má v současnosti velmi pestrou paletu modelů, která působí dojmem, že v rámci obsazených kategorií nemá mezeru, ale přeci jen se našla a nyní ji zaplňuje nový model se známým jménem.

Harley-Davidson nabízí v modelovém roce 2019 v rámci své řady Touring celkem jedenáct modelů. Nabídka je to skutečně pestrá a vedle komfortem oplývajících korábů na dvou kolech v ní lze narazit i na stroje pro cestovatele puristy. Právě mezi ně míří letošní novinka, která oživuje tradiční jméno Electra Glide Standard.

Nový člen řady Touring nabízí přesně ten styl, který je od motocyklu s jeho jménem očekáván. Jezdce před nepohodou chrání pouze kapotáž Batwing, jejímž předchozím provedením se nejen v našich končinách přezdívalo sloní uši. Bližší pohled následně odhalí, že model Electra Glide Standard, je nabízen jako jednomístný stroj.

Minimalistické pojetí v rámci standardů cestovních motocyklů značky Harley-Davidson stojí za skutečností, že před jezdcem je pouze čtveřice kruhových přístrojů a není zde žádný multimediální systém nebo možnost propojení motocyklu s chytrým telefonem. Komfort zde zvyšuje pouze tempomat a bezklíčové zapalování.

Harley-Davidson Electra Glide Standard je osazen motorem Milwaukee-Eight 107, což je dvouválec o objemu 1745 cm3, disponující točivým momentem 150 N.m při 3250 min-1. Tato hodnota míří k zadnímu kolu prostřednictvím šestistupňové převodovky.

S ohledem na minimalistické pojetí se může motocykl s rozvorem kol 1625 mm, celkovou délkou 2400 mm a sedlem ve výšce 680 mm pochlubit provozní hmotností 372 kg. To z něj činí v rámci rodiny modelů Touring jednoho z jejích nejlehčích členů a zároveň se bezpochyby pozitivně projeví i na dynamických schopnostech.

Harley-Davidson nabízí model Electra Glide Standard v lesklém černém laku a samozřejmostí jsou široké možnosti individualizace, i když v tomto případě bude nejspíš platit, že méně je někdy více. Na českém trhu je novinka nabízena za cenu od 20.500 eur bez DPH (zhruba 530.000 Kč).

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (1)

Doporučujeme

15. 3. 2019 12:59
Už zase míří
"...dvouválec o objemu 1745 cm3, disponující točivým momentem 150 N.m při 3250 min-1. Tato hodnota míří k zadnímu kolu prostřednictvím šestistupňové převodovky...."

Jsem zvědavý kdy pan Pavlůsek konečně pochopí že hodnota krouťáku nikam nemíří ale zůstává jen a jen na klikové hřídeli.