Honda FR-V s novým motorem 1,8 i-VTEC (103 kW) za 619 tisíc Kč

Honda FR-V s novým motorem 1,8 i-VTEC (103 kW) za 619 tisíc Kč

 
 

Kompaktní MPV Honda FR-V se šesti sedadly ve dvou řadách vstupuje do modelového roku 2007 s novým motorem a s celou řadou drobných změn v exteriéru i v interiéru. Základní cena dobře vybaveného modelu činí 619.000,-Kč.

Dieselový motor i-CTDi s objemem 2,2 litru může být nyní volitelně vybaven částicovým filtrem. Benzínové motory s objemem 1,7 a 2,0 litru byly nahrazeny 1,8 litrovým motorem SOHC i-VTEC s výkonem 103 kW při 6300 ot./min.

Kouzlem nového motoru, které znají už majitelé Civiků, je zejména systém variabilního časování a zdvihu ventilů i-VTEC, který přepíná nastavení otevírání ventilů podle zatížení a dalších provozních podmínek tak, aby podával ve vhodných okamžicích maximální výkon a současně vynikal nízkou spotřebou paliva v oblastech nízkých a středních zatížení.

Z vnějšku se modely pro rok 2007 odlišují novou tmavě chromovanou mřížkou chladiče, novými světlomety, klikami dveří, zadními skupinovými svítilnami a níže umístěným rámečkem pro upevnění registrační značky. Uvnitř jsou sedadla a panely dveří čalouněny novou měkkou látkou v modrošedé barvě a na středovém panelu se nyní u všech modelů nachází moderní obložení s kovovým dekorem. Praktické je dodatečné světlo pro osvětlení zavazadlového prostoru.

Vylepšení se dotkla celé řady oblastí včetně opěrek hlavy na předních sedadlech či loketní opěrky na zadních sedadlech. Přední odkládací plocha mezi sedadly, která vznikne odklopením přední poloviny sedáku prostředního sedadla směrem vpřed, je nyní vybavena dvěma přihrádkami a držáky nápojů s víčky.

Pro základní a jedinou zážehovou motorizaci jsou typické ve třídě kompaktních MPV mírně nadprůměrné jízdní výkony. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá nyní 10,9 s, nejvyšší rychlost činí 190 km/h, kombinovaná spotřeba dle údajů Hondy činí 7,5 l/100 km. Chcete-li si užívat komfort automatické převodovky (s pěti stupni), zaplatíte za to jen 30.000,-Kč navíc, ale budete muset více platit u pump. Kombinovaná spotřeba je totiž o 0,6 l/100 km vyšší, zrychlení z 0 na 100 km/h o 1,9 s delší a nejvyšší rychlost o 5 km/h nižší.

Nejdražší verzí, která současně nesnáze akceleruje (0-100 km/h trvá 10,1 s), je čtyřválcový turbodiesel za 725.000,-Kč.

Standardní výbava všech verzí obsahuje kopletní bezpečnostní výbavu (šest airbagů a stabilizační systém), praktický bude také alarm, automaticky řízená klimatizace nebo tempomat.

Spolupracujeme s TipCars.com
Odposlechy v kauze podnikatele Sisáka byly v souladu se zákonem, uvedl soud Odposlechy v kauze podnikatele Sisáka byly v souladu se zákonem, uvedl soud

Podnikatel Petr Sisák neuspěl s ústavní stížností, která…

Český tým pro odchod Británie z EU povede Soňa Machová, nahradí Prouzu Český tým pro odchod Británie z EU povede Soňa Machová, nahradí Prouzu

Českou skupinu zabývající se odchodem Velké Británie z…

Česko jedná o výměně přístavů v Hamburku, může k ní dojít do pěti let Česko jedná o výměně přístavů v Hamburku, může k ní dojít do pěti let

Česká republika by během tří až pěti let mohla vyměnit…

Stát by mohl hradit náklady na EET, malí podnikatelé jednali s Babišem Stát by mohl hradit náklady na EET, malí podnikatelé jednali s Babišem

Nejmenší obchody s jedním pokladním místem by mohly…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a…

Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor

Korejská automobilka si nechala na evropském patentovém…

 






 
Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Dnes 08:00

S80 je největším volvem od roku 1998. Tehdy šlo o revoluci, neboť příchod modelu ukončil jednu éru značky. Namísto klasické koncepce dostal vůz pohon předních kol. Druhá generace trend té první vydání rozvíjí, navíc je výrazně spolehlivější.




Blesk.cz

V Libni se srazilo auto s tramvají: Hasiči vystříhávali zaklíněného řidiče

V Libni se srazilo auto s tramvají: Hasiči…

Hasiči zasahují u dopravní nehody v ulici Zenklova, kde se střetl osobní automobil s tramvají. Podle tiskového…

Míšina matka je údajně těhotná! Jdu na první ultrazvuk, chlubila se

Míšina matka je údajně těhotná! Jdu na první…

Míša Muzikářová je pohřešovaná již od 11. ledna. Policie stále nemá žádné stopy, které by vedly k jejímu…

 

iSport.cz

Legendy Sparty a Slavie o Radovi: Změna byla nutná, ale rozhodne forma hráčů

Legendy Sparty a Slavie o Radovi: Změna byla nutná,…

Dvakrát působil ve Slavii, teď Petra Radu čeká derby v roli kouče Sparty. Legendy obou pražských celků si myslí,…

Fanoušci Komety o cenách lístků: Prasárna, mluví to o inteligenci vedení

Fanoušci Komety o cenách lístků: Prasárna, mluví to…

Vzbudilo to horkou krev už před startem samotného semifinále Generali play off hokejové extraligy. Fanoušky…

 

Reflex.cz

Ostrov svobody, nebo rudý teror? Vyšla výborná kniha o nejednoznačné historii moderní Kuby

Ostrov svobody, nebo rudý teror? Vyšla výborná kniha…

Kuba a její porevoluční vývoj jsou buď milovány, nebo zatracovány, nic mezi tím. Zatímco socialistické…

Prima našla náhradu za Helenu Štáchovou. Poslechněte si, jak zní Líza Simpsonová s novým hlasem

Prima našla náhradu za Helenu Štáchovou. Poslechněte…

Nedávná smrt herečky a dabérky Heleny Štáchové vznesla otázku, kdo nahradí její hlas v jednom…