Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai v ČR: Náhradní auto zdarma při návštěvě servisu

Ondřej Láník
Diskuze (28)
Nová služba je součástí Programu permanentní mobility. Určena je především pro vozy, které jsou v záruce.

Od ledna 2012 nabízí společnost Hyundai všem svým zákazníkům v ČR unikátní službu. Při návštěvě servisu, která má trvat déle než 1 den vybaví servis zákazníka náhradním autem zdarma.

Nový program permanentní mobility znamená, že ani případná nutnost opravy v servisu nezpůsobí, že by se majitel vozu Hyundai ocitl bez automobilu. Vlastníci automobilu Hyundai tak budou podle dovozce neustále mobilní.

Pokud bude mít zákazník auto v servisu déle než 1 den, Hyundai po dobu opravy zajistí náhradní vůz, a to ve stejné, nebo dokonce vyšší kategorii.

Bezplatné zapůjčení se vztahuje nejen na automobily v záruce, ale také na opravy, kdy dodání náhradního dílu trvá více jak 1 týden. Náklady na ujeté kilometry se přitom nebudou fakturovat.

Ondřej Láník
Diskuze (28)
4. 1. 2012 08:49
...
Hm, u Opla to ma tiez. A ak je auto doma a ide o garancku alebo nieco take, pre auto si pridu, pristavia nahradne (nie vzdy opel ;) a vecer alebo podla dohody dovezu... Ale tiez asi zavisi od servisu a je to na dohode... :-!
3. 1. 2012 22:18
Re: Tak aby bylo jasno :)
Bohužel do toho vidím až moc ,to všechno je spojeno s nesmyslnýma registracema....atd to je na dlouhé povídání ...nikomu to nic dobrého bohužel nepřinese...
3. 1. 2012 18:50
Re: Konečně
Souhlasím s názorem, že je to servis od servisu, značka od značky. U nás v Seatu se náhradní vozy půjčují zdarma běžně bez problému. Spíše si nedokážu představit, že by za to někde chtěli pár set kaček, jak jsem taky zaslechl od známého. Pakli-že někde auto koupím a pravidelně servisuju, pak náhradní vůz zdarma musí být samozřejmostí. Dneska u dealerů nevítězí kolikrát cena, ale následné služby.
3. 1. 2012 14:55
Re: Tak aby bylo jasno :)
Zase tak převratná věc to není, jen se o tom nepíše a zrovna česká zastoupení v kvalitě služeb většinou nevynikají. Mě klidně zaplatí letenku nebo noc v hotelu, kdyby mi porucha vozu způsobila problémy. Protože dostat zdarma náhradní vůz v servisu neřeší všechny možné problémy.
3. 1. 2012 14:42
Re: Tak aby bylo jasno :)
Nechci se tady s tebou hádat jak to bude či nebude. Taky do toho trochu vidím a ano, dealeři na tom prodělají, ale neprodělají tolik, aby je mobilita či pojištění přivedlo k finančímu kolapsu či bankrotu. K tomu nejspíš povedou jiné kroky importu, resp. jeho vedení. Bravo patřilo Huyndai a myšlence mobility a pojištění, ne panu VV a jeho pokryteckému jednání.