Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Genesis jako samostatný prémiový brand Hyundai

Diskuze (17)
Hyundai se domnívá, že v prémiovém segmentu se mu bude dařit lépe, když z Genesis vytvoří samostatnou značku.

Korejský Hyundai se v posledních letech snaží proniknout do prémiového segmentu a vyšších tříd. To je logickým důsledkem intenzivního růstu korejského koncernu a logickým krokem při budování pozice v konkurenci prémiových značek je vytvoření samostatného brandu.

Šéf Hyundai USA John Krafcik se v rozhovoru pro Wall Street Journal nechal slyšet, že přesně takovým směrem se nyní ubírají úvahy automobilky. Zároveň doplnil, že nová značka by měla v krátkém sledu po uvedení na trh nabídnout hned několik modelů a že nejpravděpodobnější název je Genesis.

Ve hře jsou (přinejmenším pro USA) tři scénáře: nová značka se bude nabízet u vybraných dealerů Hyundai, automobilka pro ni vytvoří samostatnou dealerskou síť a nebo samozřejmě zachování současného stavu. Zastoupení automobilky v USA i jednotliví dealeři ale nejvíce podporují první variantu, včetně pojmenování značky Genesis.

Nový brand by hned od počátku dostal dva ze stávajících modelů: sedan Genesis a limuzínu Equus. Záhy by je měl doplnit třetí model – Hyundai chce na trh nejprve uvést menší sedan jako přímo konkurenci BMW 3 a Lexusu IS a později středně velké prémiové SUV typu Lexus RX.

Hlavním konkurentem má být Lexus, což není překvapující – právě tato značka je v mnoha ohledech novým luxusním Hyundaům nejbližší. Největším odbytištěm trh USA, kde nyní Hyundai zažívá prudký boom a může následovat příkladu úspěšného uvedení tří relativně mladých prémiových značek: Lexus, Infiniti a Acura.

Diskuze (17)
10. 12. 2010 08:45
Re: tak jako na vsechny
Tak jestli si myslíš, že v jiných automobilkách a vůbec velkých fabrikách vlastněných zahraničními firmami (a především východními) je to zásadně jiné, tak jsi docela naivní, akorát se o tom netočí propagační filmy.
10. 12. 2010 08:42
Re: tak jako na vsechny
O svinstvech mi ani nemluv, jak si myslis rodiny BMW majitele Mercedesu a jine nemecke concerny stojici do dnes ziskalo miliardy za druhe svetove valky na zaklade kolaboraci s rezimem/ zneuzivani pracovni sily ...atd.

Ja videl dokument proti Applu jak se chovaji k zamestnancum v Asii, to nikoho nejak nezajima hlavne ze miliony lidi maji svuj peknoucky trpitici se Iphone/ Ipad...etc.

To je zivot... podminky jez maji delnici u Ferrari v Marelenu nebudou rovny delnikum u fiatu v Polsku vyrabejici Pandu
10. 12. 2010 07:12
Re: tak jako na vsechny
Tenhle film vystihuje velký prd.

Ne, že by v Nošovicích nebyly problémy ale režisér Klusák si akorát natočil moorovskou agitku. FIlm je o všem možném, jenom ne o Hyundai.

Chtěli natočit kritiku a tak ji natočili ať to stojí co to stojí. Toto není dokument, tohle je antikampaň.
10. 12. 2010 00:42
Re: tak jako na vsechny
doporučuji zhlédnout film Vše pro dobro světa a Nošovic, dokonale vystihuje svinstvo, které automobilka Hyundai dělá.....[odkaz]
9. 12. 2010 23:24
Re: tak jako na vsechny
Uz dnes spolecnost Hyundai-Kia v Evrope porazila v prodejich Toyotu-Lexus. Porad si myslim, ze lide podcenuji korejce a to hraje do karet Korejcum. Lide si neuvedomuji, ze nejchytrejsi tah bylo najmout byvaleho designera od audi, ktery ma volnou ruku a vesmes cit proto co lide chteji.... at se nam to libi ci ne, myslim si, ze e budeme jeste divit....