Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30 fastback odhalil český ceník. Úvodní limitka je hodně lákavá!

Stanislav Kolman
Diskuze (138)
Zatímco hodnotu sesterského kombi i hatchbacku již známe, i30 s dodatkem fastback, jež na tuzemském trhu vyzve Škodu Octavii, ji odhalila až teď.

Před pár dny jsme vás informovali o zahájení výroby modelu i30 fastback v nošovické továrně Hyundai. Konkurent Octavie tu bude vznikat se dvěma motorizacemi – 1.0 T-GDI a 1.4 T-GDI a ještě do konce roku chce korejská automobilka vyprodukovat 3500 kusů, přičemž třetina z nich zůstane v České republice.

Není tedy divu, že Hyundai i v případě fastbacku pružně zareagoval limitovaným počtem kusů v edici Best of Czech. S litrovým motorem přijde na sympatických 379.990 Kč, čtrnáctistovka je o 10.000 Kč dražší. Taktéž porovnání s ostatními karosářskými variantami je v limitce prosté. Hatchback (Hyundaiem označovaný jako Liftback) je o deset tisíc korun levnější, praktičtější kombi zase o stejnou částku dražší. Zájemci o automatickou převodovku si připlatí 50.000 Kč, metalický lak zase přijde na 16.900 Kč.

Součástí edice je klimatizace, multifunkční volant, tempomat, palubní počítač, elektricky ovládaná přední okna či automatické světlomety. Auto je posazeno na 15“ kolech z lehkých slitin, má denní světla s technologií LED či parkovací senzory. Při volbě silnější motorizace je k dispozici výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, prémiové čalounění sedaček nebo ochranná síť za druhou lavicí.

Standardní ceník se skládá z výbavových stupňů Trikolor (jen litrový tříválec) a Style. První startuje na 439.990 Kč a součástí je 16“ obutí, tempomat, nouzové brzdění, vypínatelný airbag spolujezdce, manuální klimatizace či rádio se čtyřmi reproduktory. Výbavový stupeň lze doplnit ještě paketem Komfort s volantem a hlavicí řadící páky v kůži, posvěcováním do zatáček či zadními parkovacími senzory. Balíček přijde na 22.000 Kč.

Vyšší Style startuje na 479.990 Kč a navíc poskytne 17“ obutí, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, vyhřívání předních sedadel, přední parkovací senzory a kameru vzadu, automatickou klimatizaci a 5“ dotykový displej. Osmipalcovou navigaci dostanete za příplatek 25.000 Kč, případně s balíčkem Premium (70.000 Kč), jenž dále obsahuje automatické stěrače, LED osvětlení klik, bezdrátové nabíjení telefonu nebo rozpoznávání dopravních značek.

Stále však nejde o vrchol nabídky. Tím je až paket Ultimate za 90.000 Kč, který kromě výše zmíněného obsahuje i 18“ kola z lehkých slitin, inteligentní adaptivní tempomat s funkcí úplného zastavení a rozjezdu (samozřejmě jen s automatem) či kožené čalounění sedaček, jimž vpředu půjde manuálně nastavit délka sedáku.

České ceny Hyundai i30 fastback
1.0 T-GDI1.4 T-GDI
Objem [cm]9981353
Největší výkon [kW]88103
Točivý moment [N.m]171242
Maximální rychlost [km/h]188208/203
Převodovka6M6M/7A
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,59,2/9,5
Cena Best of Czech [Kč]379.990389.990
Cena Trikolor [Kč]439.990-
Cena Style [Kč]479.990529.990

Stanislav Kolman
Diskuze (138)
Avatar - white label
28. 11. 2017 10:42
Re: naživo super
Jasně, že ano, jediné stěžejní téma, které má marketing Hyundai v ČR, je jeho mega komplex vůči Škodě, resp. věčný komplex z prodejů Škodovek.
Avatar - woody-alien
28. 11. 2017 08:02
Re: naživo super
Krásný příklad tzv. lhaní si do kapsy. Tak Hyundai necílí na majitele Škodovek ? Zřejmě proto pro ně připravil půjčování nové i30 na týden. Dokonce výhradně pro majitele Octavií. Netuším, jak je na tom Brno....ale z Hyundaie vůči Škodovce ta zamindrákovanost přímo čiší. Akce typu Srovnání se nebojíme, přejmenování hatchbacku na liftback, neustálé vymezování se vůči malému sousedu z Boleslavi, dopisy dealerům....to všechno jsou znaky malosti a mizivého sebevědomí ostře kontrastující s jinak velkohubou rétorikou.
26. 11. 2017 13:02
Re: naživo super
Velmi přesně. Reklamní kampaň má vždy určitý zásah cílové skupiny, ale i ostatních lidí. Je to připravené s určitým záměrem a ohledem na vlastnosti té cílové skupiny. Je pochopitelné, že kampaň Hyundai primárně necílí na majitele Škodovek, ale právě na její nemilovníky. To nutně musí příznivec značky Škoda vnímat jako podlé, ubohé trapné a já nevím co ještě. Jeho problém. Škoda naopak své kampaně směřuje dovnitř vlastního houfu, který je obrovský, věrný a přesvědčený.Škoda nezískává nové zákazníky, Škoda je udržuje v přesvědčení, že auto = Škoda. Pochopitelně, že příznivci jiných značek to buď ignorují, nebo se ušklíbají. Je to asi jako vztah mezi kosmopolitní Prahou a zamindrákovaným Brnem. Jistě správně určíte, které město je Brno :-)
25. 11. 2017 12:19
Motor
Pokud teda chtějí konkurovat Oktávii, kdy tam dají pořádný motor? Protože vrchol motorizace 1,4 mi tedy lákavé nepřijde..
25. 11. 2017 08:16
Re: naživo super
Ano samozřejmě že máš pravdu.Když se vrátíme o 8-10let zpět tak zde v diskuzích byla kritizovaná reklama na Kiu Ceed a její záruku 7let.
Ano tato vlastnost byla patřičně zvýrazněná a nebylo na ní nic negativního,přesto si zde vysloužila kritiku.A je jasné proč.
Naopak nedávno jsem četl reklamu Na Fábii teď už máte.Tak za prvé jsou zákazníci,kteří na ní měli vždy ale nechtěli ji,za druhé jsou lidé,kteří by ji chtěli i dnes,ale na nové auto prostě zatím stejně nemají.Toto tvrzení je pro zákazníky více urážející.A rozebírá se to?
Ne a přitom to nemá ani nápad,ani vtip,prostě nic.
Další byla Octavie třída sama pro sebe.Copak nemá konkurenci?Má.
Prostě kdo bude chtít hledat v reklamě kontroverzi,tak není problém ji najít.