Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Infiniti G37 2010 na českém trhu: První cena 1,058 milionu Kč, nová verze Premium

Diskuze (7)
Sedan Infiniti G37 přichází na český trh ve stylisticky retušované podobě, kterou lze jen těžko nazvat faceliftem. Celá řada G ale zároveň prošla modernizací, která zahrnuje nový navigační systém a plně vybavené modely GT Premium a S Premium.

Designové změny sedanu jsou veskrze kosmetické. Nová maska chladiče má výraznější lišty na horním a spodním okraji, které jsou protaženy více do šířky, mimo obrys samotné masky. Mírným přepracováním prošel i přední nárazník – má plastičtější tvar a podélnou lištu v prostředním nasávacím otvoru. Přední světla zůstávají u adaptivní bi-xenonové optiky. Mlhovky se ale přemístily do samostatných světelných jednotek v nárazníku; dosud byly součástí sdružených předních lamp. Výše popsané změny platí jen pro sedan G, kupé a kabriolet v modelovém roce 2010 designovými změnami neprošly.

Novinky v interiéru se týkají materiálů a výbavy. Infiniti provedlo úpravu barevných odstínů čalounění a zpracování dekoru, v nabídce se objeví nová kombinace světlých sedadel v barvě žluté pšenice a černé palubní desky. Středová konzola v okolí řadicí páky je mírně upravena po vzoru crossoverů EX a FX, přístrojový štít a LCD displej dostanou bílé podsvícení místo dosavadního modrého.

V nabídce se objevil nový infotainmentový systém Conectiviti+, dosud dodávaný jen do G37 Cabrio. Toto zařízení kombinuje všechny obvyklé funkce, mimo jiné 30GB harddisk na hudbu a satelitní navigaci, specialitou je integrace Michelinova průvodce po restauracích a hotelích. Ve srovnání s předchozí DVD navigací probíhá výpočet trasy u harddiskového Conectiviti+ čtyřikrát rychleji.

Infiniti na Auto.cz
TEST: Infiniti G37x – Nebezpečně ve formě
TEST: Infiniti G37S Coupé – Drtivý útok na Evropu
TEST: Infiniti EX37 – Jízda na EX
TEST: Test: Infiniti FX37S – Famózní X-over

Infiniti nabízí vysoký standard výbavy. Už základní model G37 má elektricky nastavitelná přední sedadla, měnič na 6 CD, inteligentní klíč, adaptivní bi-xenonové světlomety, dvouzónovou klimatizaci nebo 18palcová kola. G37 GT přidává kožené čalounění, vyhřívání předních sedadel a paměť nastavení sedadla řidiče.

Vrcholem modelové řady je sportovně orientované provedení G37S. To disponuje aktivním řízením zadních kol (systém 4WAS), samosvorným diferenciálem s viskózní spojkou, sportovním podvozkem a sportovními sedadly.

Nové modely Premium k verzím G37 GT a G37S přidávají multimediální systém Conectiviti+, audiosystém Bose, parkovací kameru a adaptivní tempomat. Vzhledem k poměru výbavy a ceny automobilka předpokládá, že polovina zájemců o sedan si koupí verzi GT Premium a čtyři z 10 zájemců o kupé se rozhodnou pro S Premium.

Větší pozornosti se dostane sedanu G37x, který je vybaven pohonem všech kol. Tato varianta standardně dodávaná se sedmistupňovou automatickou převodovkou loni tvořila 44 % prodejů sedanu.

Infiniti řada G - ceny na českém trhu (únor 2010)
ModelG37 sedanG37x sedanG37 CoupéG37 Cabrio
Převodovka6M (7A)7A6M (7A)6M (7A)
Zdvihový objem [cm3]3696369636963696
Válce/ventily6/46/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]235/7000235/7000235/7000235/7000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]360/5250360/5250360/5250360/5250
Max. rychlost [km/h]5,8 (5,9)6,05,8 (5,9)6,2 (6,4)
Zrychlení 0-100 km/h [s]250 (250)240250 (250)250 (250)
Komb. spotř. [l/100 km]10,6 (10,5)11,010,6 (10,5)11,9 (11,4)
Poh. hmotnost [kg]1709 (1719)18011706 (1719)1888 (1898)
Cena G37 [Kč]1.058.400,-1.167.300,-1.150.000,--
Cena G37 GT [Kč]1.105.800,-1.214.700,-1.197.400,-1.420.500,-
Cena G37S [Kč]1.172.900,--1.264.500,--
Cena G37 GT Premium [Kč]1.220.000,-1.328.900,-1.311.600,-1.513.000,-
Cena G37S Premium [Kč]1.287.100,--1.378.700,--

Příplatek za automatickou převodovku je 58 tisíc Kč (mimo G37x).

Diskuze (7)
Avatar - twistedTSD
15. 2. 2010 13:09
krasavec
tak to bych si nechal libit :yes: :-)
Avatar - Ricardo
15. 2. 2010 13:04
Re: Nafta
Diesel by měl být v novém M, ale zrovna Infiniti ho potřebuje jen kvůli strachu Evropanů z benzínu. Ta jejich V6 je silná a nečekaně úsporná.
15. 2. 2010 10:56
Re: Fotomontáž
Ta je opravdu otřesná, jestli se takhle prezentuje sama automobilka, tak to potěš koště...
15. 2. 2010 10:54
Fotomontáž
Tu fotomontáž u článku dělal kdo? Pěkně tam plavou :-)
Avatar - pelikoš
15. 2. 2010 09:39
Re: Nafta
vyčkej času jako vegetarián čočky ;-)