Infiniti G37 2010 na českém trhu: První cena 1,058 milionu Kč, nová verze Premium
Designové změny sedanu jsou veskrze kosmetické. Nová maska chladiče má výraznější lišty na horním a spodním okraji, které jsou protaženy více do šířky, mimo obrys samotné masky. Mírným přepracováním prošel i přední nárazník – má plastičtější tvar a podélnou lištu v prostředním nasávacím otvoru. Přední světla zůstávají u adaptivní bi-xenonové optiky. Mlhovky se ale přemístily do samostatných světelných jednotek v nárazníku; dosud byly součástí sdružených předních lamp. Výše popsané změny platí jen pro sedan G, kupé a kabriolet v modelovém roce 2010 designovými změnami neprošly.
Novinky v interiéru se týkají materiálů a výbavy. Infiniti provedlo úpravu barevných odstínů čalounění a zpracování dekoru, v nabídce se objeví nová kombinace světlých sedadel v barvě žluté pšenice a černé palubní desky. Středová konzola v okolí řadicí páky je mírně upravena po vzoru crossoverů EX a FX, přístrojový štít a LCD displej dostanou bílé podsvícení místo dosavadního modrého.
V nabídce se objevil nový infotainmentový systém Conectiviti+, dosud dodávaný jen do G37 Cabrio. Toto zařízení kombinuje všechny obvyklé funkce, mimo jiné 30GB harddisk na hudbu a satelitní navigaci, specialitou je integrace Michelinova průvodce po restauracích a hotelích. Ve srovnání s předchozí DVD navigací probíhá výpočet trasy u harddiskového Conectiviti+ čtyřikrát rychleji.
Infiniti na Auto.cz |
TEST: Infiniti G37x – Nebezpečně ve formě |
TEST: Infiniti G37S Coupé – Drtivý útok na Evropu |
TEST: Infiniti EX37 – Jízda na EX |
TEST: Test: Infiniti FX37S – Famózní X-over |
Infiniti nabízí vysoký standard výbavy. Už základní model G37 má elektricky nastavitelná přední sedadla, měnič na 6 CD, inteligentní klíč, adaptivní bi-xenonové světlomety, dvouzónovou klimatizaci nebo 18palcová kola. G37 GT přidává kožené čalounění, vyhřívání předních sedadel a paměť nastavení sedadla řidiče.
Vrcholem modelové řady je sportovně orientované provedení G37S. To disponuje aktivním řízením zadních kol (systém 4WAS), samosvorným diferenciálem s viskózní spojkou, sportovním podvozkem a sportovními sedadly.
Nové modely Premium k verzím G37 GT a G37S přidávají multimediální systém Conectiviti+, audiosystém Bose, parkovací kameru a adaptivní tempomat. Vzhledem k poměru výbavy a ceny automobilka předpokládá, že polovina zájemců o sedan si koupí verzi GT Premium a čtyři z 10 zájemců o kupé se rozhodnou pro S Premium.
Větší pozornosti se dostane sedanu G37x, který je vybaven pohonem všech kol. Tato varianta standardně dodávaná se sedmistupňovou automatickou převodovkou loni tvořila 44 % prodejů sedanu.
Infiniti řada G - ceny na českém trhu (únor 2010) | ||||
Model | G37 sedan | G37x sedan | G37 Coupé | G37 Cabrio |
Převodovka | 6M (7A) | 7A | 6M (7A) | 6M (7A) |
Zdvihový objem [cm3] | 3696 | 3696 | 3696 | 3696 |
Válce/ventily | 6/4 | 6/4 | 6/4 | 6/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 235/7000 | 235/7000 | 235/7000 | 235/7000 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 360/5250 | 360/5250 | 360/5250 | 360/5250 |
Max. rychlost [km/h] | 5,8 (5,9) | 6,0 | 5,8 (5,9) | 6,2 (6,4) |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 250 (250) | 240 | 250 (250) | 250 (250) |
Komb. spotř. [l/100 km] | 10,6 (10,5) | 11,0 | 10,6 (10,5) | 11,9 (11,4) |
Poh. hmotnost [kg] | 1709 (1719) | 1801 | 1706 (1719) | 1888 (1898) |
Cena G37 [Kč] | 1.058.400,- | 1.167.300,- | 1.150.000,- | - |
Cena G37 GT [Kč] | 1.105.800,- | 1.214.700,- | 1.197.400,- | 1.420.500,- |
Cena G37S [Kč] | 1.172.900,- | - | 1.264.500,- | - |
Cena G37 GT Premium [Kč] | 1.220.000,- | 1.328.900,- | 1.311.600,- | 1.513.000,- |
Cena G37S Premium [Kč] | 1.287.100,- | - | 1.378.700,- | - |
Příplatek za automatickou převodovku je 58 tisíc Kč (mimo G37x).