Isuzu D-Max: Velká fotogalerie nového pick-upu

Isuzu D-Max: Velká fotogalerie nového pick-upu

 
 

Nová generace japonského pick-upu se představila loni na podzim v Thajsku a letos míří do Evropy.

Světová premiéra zcela nové generace Isuzu D-Max měla světovou prémieru loni v Thajsku a v prvních třech dnech po uvedení na trh bylo prodáno 15.000 vozů, což předčilo veškerá očekávání ze strany automobilky.

První pick-up značky Isuzu byl prodán v roce 1972. Od té doby bylo vyrobeno 6.000.000 kusů Isuzu D-Max. Pátá generace vyráběna od roku 2002 patří s 2.000.000 prodaných vozů k nejprodávanějším pick-upům, s hlavním trhem v Thajsku.

Ve své nové v pořadí šesté generace je Isuzu D-Max stejně jako v případě té předchozí, představené v původním provedení v roce 2002, výsledkem spolupráce japonské automobilky s koncernem General Motors.

Dvojče Chevroletu Colorado

Dosavadní Isuzu D-Max bylo sesterským modelem Chevroletu Colorado a stejná situace se opakuje i u nové generace tohoto pick-upu.

S Chevroletem sdílí nové Isuzu konstrukci rámu, podvozku i karoserie. V případě designu se D-Max od Colorada odlišuje především provedením přídě. Zde má vlastní přední nárazník, masku chladiče, hlavní světlomety, kapotu motoru i blatníky. Jiný vzhled mají i zadní svítilny a výklopná zadní stěna.

Se třemi kabinami

Stejně jako pátá generace bude i její nástupce nabízen i na evropském trhu v několika karosářských verzích, které lze kombinovat s pohonem zadních nebo všech kol.

Základní provedení představuje dvoumístná kabina Single Cab, u níž lze volit z obou druhů pohonu. U provedení Space Cab s 2+2 místným interiérem, respektive u pětimístných modelů Double Cab je v sériové výbavě pouze pohon 4x4. Provedení Space Cab a Double Cab obsahuje nabídku volitelné pětistupňové automatické převodovky jako alternativu k sériové šestistupňové manuální převodovce.

V provedení kabin Single Cab a Space Cab bude nový D-Max dostupný také jako Cab & Chassis pro montáž různých nástaveb, přičemž verze Single Cab je k dispozici jak s pohonem 4x2, tak i s pohonem 4x4 a verze Space Cab pouze v provedení 4x4.

Ložná plocha u provedení Single Cab nabízí na délku 2,31 m a na šířku 1,57 m. Nákladová kapacita činí 1.080kg u verze 4x2, respektive 1.011 kg u verze 4x4. Provedení Space Cab má dveře kabiny otevírané proti sobě a jeho korba má vnitřní délku 1,80 m, šířku 1,53 m a nosnost až 960 kg. Korba čtyřdveřové verze Double Cab je dlouhá 1,55 m, široká 1,53 m a pick-up má nosnost až 956 kg.

Jeden motor

V Evropě nabízená Isuzu D-Max bude spojovat vznětový čtyřválec o objemu 2,5 litru s přímým vstřikováním Common Rail a přeplňovanín dvojicí turbodmychadel. Tento motor splňující emisní normu Euro 5 disponuje výkonem 120 kW (163 k) a točivým momentem 400 Nm při 1400 až 2000 min-1. Výrobce uvádí spotřebu paliva v kombinovaném provozu od 7,4 do 8,4 litru nafty na 100 km dle verze nástavby a emise CO2 mezi 194 až 220 g/km.

Bezpečnost, jakož i průchodnost v náročných terénních podmínkách má umožnit velkorysá světlá výška a maximální boční náklon 49°, především ve verzích 4x4 s připojitelným pohonem předních kol a redukčním převodem.

Tři stupně výbavy

Nové Isuzu D-Max bude na evropském trhu nabízeno ve třech stupních výbavy – Basic, Custom a Premium. V základním provedení Basic má pick-up centrální zamykání, klimatizaci (kromě provedení 4x2), otáčkoměr (kromě provedení 4x2), výškově nastavitelné světlomety, tónovaná skla, posilovač řízení, elektrické ovládání oken, držák na nápoje, přední madla a 12-V zásuvku v přihrádce.

Druhý stupeň výbavy s označením Custom přidává např. centrální zamykání s dálkovým ovládáním, projektorové světlomety, elektricky nastavitelná, sklopná, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, rádio s CD přehrávačem a USB vstupem, tempomat, chromovaný dekor na karoserii, lakovaný přední nárazník v barvě vozu, nebo volant potažený kůží.

Vrcholné provedení Premium má standardně mimo jiné kožené čalounění sedadel, vyhřívání předních sedadel elektricky stavitelné sedadlo řidiče a automatickou klimatizaci. Nově jsou také ve standardní výbavě verze Custom a Premium 17-palcová kola z lehkých slitin.

Samozřejmostí bude pro nové Isuzu D-Max i bohatá nabídka příplatkové výbavy, do které patří hardtopy, plachty, rámy, ochranné vany ložného prostoru, 16 až 19-palcová kola z lehkých slitin s různými druhy pneumatik na silnici i do terénu a tažná zařízení.

Isuzu nabídne mimo jiné i individuální doplňky pro různé účely, jakož i komponenty podvozku přizpůsobené podmínkám použití. Kromě toho budou k dispozici střešní nosiče, ochranné kryty podvozku, chromované díly montované na vozidlo, stupačky, off-road příslušenství, přídavné topení, tachograf, mlhovky a široká nabídka audio příslušenství.

Bezpečnost

Kromě bohaté komfortní a praktické výbavy nabídne Isuzu D-Max i řadu prvků aktivní a pasivní bezpečnosti. Součástí standardní výbavy je tak ABS s elektronickým rozdělením brzdné síly (EBD), inteligentní brzdový asistent (BA), který aktivně podporuje nouzové brzdění, kontrola stability (ESC) a kontrola trakce (TCS), denní svícení a čelní, boční i hlavové airbagy.

Všechny verze nové generace Isuzu D-Max budou mít standardně tříletou záruku, maximálně však do 100.000 km. Evropská veřejnost se mohla s šestou generací tohoto pick-upu poprvé seznámit koncem dubna na veletrhu užitkových vozidel v Birminghamu a následně začátkem června na autosalonu v Lipsku.

Jake.auto.cz: Isuzu D-Max (přehled všech článků)

Spolupracujeme s TipCars.com
Český zdravotnický projekt zrozený v Brazílii poprvé uspěl doma Český zdravotnický projekt zrozený v Brazílii poprvé uspěl doma

Oborová zdravotní pojišťovna začala podporovat…

Komentář Martina Lobotky: Rozpočet 2018 aneb Jiný rok, stejný marasmus. Takhle se firma neřídí Komentář Martina Lobotky: Rozpočet 2018 aneb Jiný rok, stejný marasmus. Takhle se firma neřídí

Známe první obrysy rozpočtu na rok 2018, přičemž se žádná…

Tisíce českých firem získaly možnost přijímat platby bitcoinem Tisíce českých firem získaly možnost přijímat platby bitcoinem

Pokladní systém Storyous umožní podnikatelům přijímat…

 
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R

Hodně nenápadně potvrdila mladoboleslavská automobilka…

25 aut z dílny Italdesign, která na silnici rozhodně nepotkáte… 25 aut z dílny Italdesign, která na silnici rozhodně nepotkáte…

Letos tomu je 50 let, kdy se Giorgetto Giugiaro rozhodl…

 




Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici

Nejvyšší verze pick-upu D-Max poslouží jako pracovní…

Isuzu D-Max AT35: Speciál do divočiny od Arctic Trucks Isuzu D-Max AT35: Speciál do divočiny od Arctic Trucks

Islandští Arctic Trucks jsou velmi známí extrémními…

 



 
Závodní „Ford Focus“ s technikou Nissanu GT-R míří na Pikes Peak. Může vyhrát?

„Ford Focus“ s technikou Nissanu GT-R míří na Pikes Peak. Může vyhrát?

Dnes 18:50

Speciál pro slavný americký závod do vrchu Pikes Peak sice vypadá jako Ford Focus, avšak techniku má odjinud. Víte, odkud?




Blesk.cz

Klára Vytisková to má za pár: V červnu porodí druhého potomka

Klára Vytisková to má za pár: V červnu porodí…

Ta to má opravdu za pár. Na udílení cen Anděl 2016 se ukázala zpěvačka Klára Vytisková (31), která je podruhé…

Bude televize jen za peníze? Šéf Radiokomunikací: Hrozí to už brzy

Bude televize jen za peníze? Šéf Radiokomunikací:…

Česku hrozí, že po roce 2020 přijde o bezplatný pozemní příjem televizního vysílání. Stane se tak, pokud…

 

iSport.cz

Lavička: Schick a Juventus? Velká výzva, umí ale dát gól z každé situace

Lavička: Schick a Juventus? Velká výzva, umí ale dát…

V kvalifikačním cyklu byl jeho velkou oporou a sázet na něj bude chtít i na EURO v Polsku. Bez nejlepšího…

Ujfaluši: Asistent ve Spartě? Mám jiné plány. Stramaccioni je zajímavý tah

Ujfaluši: Asistent ve Spartě? Mám jiné plány.…

Fotbalová Sparta projde během letní přestávky velkými změnami. Kádru se ujme italský kouč Andrea Stramaccioni a…

 

Reflex.cz

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo jen špinavá stoka pod Vesuvem?

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo…

Kdo viděl Neapol, nemůže být nikdy smutný! Tak zvolal v euforii nad krásami Neapole německý básník Goethe. Na…

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Rozhodně nejsem příznivcem Miloše Zemana a dnešního Hradu vůbec, nicméně mne negativně zaujal včerejší TV výrok…