Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jaguar F-Type: V Německu od 1,85 milionu Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)
Nový dvoumístný roadster značky Jaguar má světovou výstavní premiéru v Paříži a právě zde byla odhalena i jeho cena.

Nový Jaguar F-Type v základním provedení s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem o výkonu 250 kW bude podle informací Automotive News Europe nabízen na německém trhu za ceny od 73.400 euro (zhruba 1.850.000 Kč). To jej zde staví mezi jeho nejpřímější konkurenty od německé značky Porsche.

Dvoumístný roadster Porsche Boxster S s šestiválcem o objemu 3,4 litru a výkonem 232 kW totiž na domácím trhu startuje s cenou od 59.120 euro, zatímco prestižnější model 911 Carrera přijde na 88.037 euro a nabídne šestiválec o objemu 3,4 litru s výkonem 257 kW. V případě modelu 911 Carrera Cabriolet je cena dokonce 100.532 euro.

Kromě ceny základního provedení byla zveřejněna i částka, za níž bude nabízen i výkonnější F-Type S, jehož přeplňovaný třílitr nabídne výkon 280 kW. Toto provedení si budou prodejci britské značky cenit na 84.900 euro, což stále nižší cena než u základní 911 Carrery s karoserií kupé a o kabrioletu snad ani není třeba se zmiňovat.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)
28. 9. 2012 21:07
Re: Jasny vzkaz
Cenovým benchmarkem je tu Porsche. A trochu vybavený Boxster S se bude prodávat za podobné peníze. Uvidí se, jak bude F-Type vybavený, ale vůbec bych se nedivil, kdyby byl Boxster v odpovídající výbavě dražší.

Co se týče BMW, plně vybavená (opravdu se vším, co se do ní dá koupit, nejdražší lak, čalounění, kola atp.) Z4 35is stojí v Německu 73.890 € dle ceníku. Výš se dostaneš jen zakázkovou individualizací. V tomhle se Beekey mýlí.
Avatar - Pekelná Micinka
28. 9. 2012 19:54
Re: Jasny vzkaz
Nemyslím, že by se mezi Z4kařemi nenašel nikdo, kdo by si F-Type býval nekoupil, pokud by byl k dispozici. Také jsem čekal, že bude začínat s nižší cenou, ačkoli se dalo čekat, že za V6 si Jag neřekne stejně (málo), co BMW za čtyřválec. Takže malé procento majitelů Z4 V6 by jistě o F-Type aspoň uvažovalo. To samé se dá říct i o MB a asi i o Porsche. Jde spíš o to, kolik mezi majiteli těchto německých modelů je těch, kteří by si primárně šli pro Jag, ale neměli pro jaký, tak skončili u jednoho z němců. Tipuji, že nejvíc jich šlo k BMW, ale to je jen na základě dojmu. Snad máš ale pravdu v tom, že ta cena není nadsazena nějak uměle, a že základní výbava je zkrátka bohatší a tak se ty ceny +- srovnají.
28. 9. 2012 19:39
Jasny vzkaz
Vam ted posilaji z destivyho Albionu... , teda z Indie. Tohle kamaradi nebude konkurence pro Z4ky a SLK se ctyrvalcem, mirime vys, a chceme vic.

Uprimne, i kdyby se to auto prodavalo za 1,25 v zakladu, nikdo by z potencionalnich kupcu zminenych nemcu se zakladnim motorem, by nezvolil Jaga, protoze je to benzin a sestivalec. Na druhou stranu se slusnou vybavou a v porovnatelne verzi date i za SLK nebo Z4-ku aspon 1,8 milionu ceskych penez, ale cenovka Jaguaru nema tu budgetovou pachut "jiz od", ktera by pro nekoho take mohla byt prekazkou pri koupi podobneho auta.

Jestli teda Jaguar mysli vazne vstup do daneho segmentu, a nepdredstavil jen vizualne takrka dokonale auto, ale je na tom podobne i co se kvality zpracovani a jizdnich vlastnosti tyce, tak nevidim duvod proc by to auto meli prodava za nizsi cenu.

:yes:
Avatar - CHerokee
28. 9. 2012 18:54
Re: No já nevím...
Souhlas... :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
28. 9. 2012 17:51
F-lagrantní
Čekal jsem tak o 300 - 400 tis. míň za základní V6. Jag tento model tedy míří výš, než jsem myslel a částečně asi má přebrat zákazníky XK, kteří si jej pořizovali spíše jako sportovní auto, než GT a vrcholné verze pro ně byly zbytečně velké a drahé.