Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia Pro_Cee‘d GT na prvních fotografiích

David Bureš
Diskuze (58)
Vedle třídveřového Pro_Cee’du GT je počítáno i s pětidveřovou variantou. Kombi Cee’d GT je zatím předmětem spekulací.

Na internet pronikly první fotografie chystaného modelu Kia Pro_Ceed GT. Ta se stane vrcholnou variantou tohoto třídveřového modelu nižší střední třídy.

Automobil má proti běžným verzím Pro_Cee’du agresivnější vzhled, který naznačily již dříve zveřejněných skicách. Vůz dostal svalnatý přední nárazník s výrazným chladicím otvorem uprostřed a diodovými světly pro denní svícení po stranách. Výraznější jsou také boční prahy.

Fotografie kabiny na internet zatím nepronikla. Uvnitř se ale podle dřívějších zpráv mají objevit přední anatomická sedadla z dílny firmy Recaro nebo hliníkové pedály.

Pod kapotou vozu bude pracovat přímovstřikový zážehový čtyřválec 1,6 GDI s oficiálně udávaným výkonem 150 kW (204 k). Motor bude přeplňovaný dvoustupňovým turbodmychadlem typu twin-scroll se zesílenými vnitřními částmi. O přenos točivého momentu 265 Nm se postará šestistupňová přímo řazená převodovka. Tato síla umožní autu zrychlit z 0-100 km/h za 7,9 sekundy.

Kromě agresivnějšího vzhledu a výkonnější pohonné jednotky má Pro_ Cee´d GT nabídnout i sportovnější nastavení podvozku než jeho méně výkonní sourozenci. Kontakt s asfaltem zajistí 18palcová litá kola.

Třídveřový hatchback ve verzi GT se má začít vyrábět ve druhém čtvrtletí letošního roku, ve světové premiéře jej uvidíme s největší pravděpodobností na březnovém ženevském autosalonu. Na stejném místě by měla být vystavena i pětidveřová varianta Cee’d GT. Příchod ostrého kombi Cee’d GT SW je zatím předmětem spekulací, Kia jej dosud oficiálně nepotvrdila.

David Bureš
Diskuze (58)
28. 1. 2013 10:52
kto cakal gticko nech hned zabudne
iba silny hatch...tuhsie pruzeni musi byt,chladice tiez,boja sa ze by to nevydrzal ten motor a nakoniec aj brzdy su obycajna seria objednatelna uz teraz az na to ze brzdice strekli na tu otrasnu cervenu 8-s aspon 4piestiky tam mohli dat toto bude bieda ,des kotuce zvlene uz pri prezentackach ked si to redaktory vezmu niekam na trat >:-[]
Avatar - ZiP2150
28. 1. 2013 00:37
Re: zrychleni
Pri vätšej sériovej záťaži je asi logické, že výrobca použije kvalitnejší materiál, lepšiu technológiu a vyššiu kvalitu... Preto, raz a znova, pri sériovom aute nemá čo výška výkonu hrať úlohu.
Predstav si, že by nový Mercedes Benz E63AMG prišiel s výkonom 400 koní a do sveta by hlásal neskutočnú spoľahlivosť :-)
27. 1. 2013 19:43
Re: tesim sa
Hodně aut si ťukne omezovač na dvojce těsně pod stovkou - může to udělat i vteřinu navíc. :-)
Avatar - JDM
27. 1. 2013 19:10
Re: zrychleni
ale někdo si sportovní auto kupuje taky pro radost z jízdy a né proto aby s ním předjížděl na dálnici nebo aby vypadal dobře ;-) , Zašlápnutí plynu na podlahu z klidného stavu tě musí zamrazit ;-) jsou situace a místa kde můžeš z 0-100 a víc vystřelit . 177k 320d možná takovýmu HH na 100 bude stačit ale první zatáčka by to měla změnit a pokud tomu tak není tak je problém zřejmě jinde a písmenka GT jsou pak jen na okrasu ;-)
Avatar - JDM
27. 1. 2013 19:00
Re: zrychleni
větší výkon větší zátěž a ne jen na motor a převodovku , od toho se odvíjí kvalita a přesnost zpracování atd atd každej motor má nějaký hranice a výkon od výrobce