Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kombi Dacia Logan MCV: ceny v Německu začínají na 8400 Euro

Ondřej Láník
Diskuze (157)
Rozměrné kombi Logan MCV se v sousedním Německu začne brzy prodávat za 8400 Euro. To je asi o 1200 Euro více než kolik stojí základní provedení krátkého Loganu.

V základní výbavě kombi jsou přitom 2 přední airbagy, ABS, patnáctipalcová kola, tříletá záruka omezená 100 tisíci ujetými kilometry a benzinový motor s 55 kW. Dalšími možnostmi jsou pak další dva benzinové motory a jeden diesel, známé z krátkých Loganů.

Dacia Logan MCV překvapila letos v Paříži svým rozvorem oproti sedanu delším o 27 cm (celkově 2 905 mm !). Prostorný interiér nabízí i třetí řadu sedadel pro dva pasažéry. Podle Dacie by se do třetí řady sedadel měli bez problémů vměstnat osoby měřící i 190 cm. Naše zkušenost velký prostor na všech třech řadách sedadel potvrzuje. Pětimístný Logan MCV nabízí Logan zavazadlový prostor o velikosti 700 litrů, který je při sklopení druhé řady sedadel rozšířen až na 2 350 litrů. Celková délka vozu je 4 450 mm, šířka (včetně vnějších zrcátek) činí 1 993 mm a na výšku vůz měří 1 640 mm.

Dacia Logan MCV je nejlevnějším kombi na německém trhu a stejný titul si zřejmě připíše s cenou pod čtvrtmilion českých korun i na trhu českém.

Ondřej Láník
Diskuze (157)
31. 10. 2006 20:04
Re: image
>:D ;-)
31. 10. 2006 18:46
Re: image
:-)
Avatar - Ricardo
31. 10. 2006 16:44
Re: image
Bohužel špinavý auto r.v. 1998 člověka co se živí hlavou nereprezentuje, stejně jako fialový sako a bílý ponožky v hnědých mokasínech. Kdo se chce dobře prodat musí jít s dobou a trochu vypadat. Nemusí mít zrovna Hugo Bosse a přijet v E-Klasse ale chce to čistý a relativně nový oblečení i auto ;-) Cílem je působit důveryhodně a schopně, musí to vypadat že má rozhled a vyzná se. Fachman ten může jezdit Formanem, toho prodává jen dobře odvedená práce.
Avatar - Ricardo
31. 10. 2006 16:40
Re: image
Ruce od zavináče... :-) >:D :yes:
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2006 16:15
Re: STÁLE DOKOLA
Já mám GTI přátele v Řecku a v Aténách jezdí všichni taxikáři v Avensisech D4D (chi chi). Nějak Ti to kulhá, ta Tvoje logika. A testy v Autotipu? V tomto těžce proněmeckém rádoby auto magazínu? Zcela bez komentáře. Nesmíš všechno brát tou svojí česko-německou optikou, svět je větší...