Lada v Ženevě 2004
Antel 2, Revolution
Antel 2 – Vodík z východu
Toto ústrojí disponuje výkonem přes 60 kW a vůz má dojezd 350 km. Že je vám divné, že má automobilka s velkými finančními problémy a zastaralou modelovou paletou finance na vývoj vodíkových technologií? Skutečnost bude asi poněkud jiná, Lada zřejmě těží z joint-venture s koncernem General Motors, který se vývoji těchto finančně velmi náročných systémů věnuje a asi je jen modifikovala pro použití ve vlastním automobilu.
Revolution – Vzhůru na okruhy
Ruská automobilka v Ženevě prezentovala svůj monopost, který se bude účastnit tamního šampionátu okruhových závodů sportovních prototypů. Vůz má pohon zadních kol, ocelový prostorový rám a karoserii z hliníku a laminátu. Pod kapotou pracuje zážehová šestnáctistovka DOHC o výkonu 200 koní (147 kW) při 8500 ot/min, která zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,5 s a největší rychlost byla v aerodynamickém tunelu spočítána na 260 km/h. Snahou automobilky je postavit celý automobil z maxima sériových komponentů.