Lamborghini Aventador LP700-4: Další technické detaily
Odpružení typu pushrod je známé z F1. Tlumiče a vinuté pružiny nejsou připojeny přímo ke kolům, ale pevně směrem dovnitř do skeletu karoserie. Jsou umístěny napříč, vpředu pod čelním sklem a vzadu těsně za motorem. Na přední nápravě najdeme hydraulické zvedací zařízení, které vůz zvýší o 40 mm. Bude tak možné překonat různé menší nerovnosti a překážky, které by jinak nízkému a choulostivému podvozku ublížily. Stačí k tomu pouhý stisk tlačítka.
Samotné dvojité lichoběžníkové závěsy, tedy dolní a horní ramena, jsou a vyrobené kompletně z kované hliníkové slitiny. Tento materiál byl použit i na držáky kol, páky a táhla, která spojují tlumiče s koly. Brzdy jsou oproti tomu karbon-keramické. Přední ventilované kotouče mají průměr větší než 400 mm a šestipístkové třmeny, vzadu jsou menší s 380 mm a čtyřmi pístky. Parkovací brzda je elektrická.
Řízení ovládá hydraulika, převod umožňuje rovněž tři režimy nastavení odezvy včetně závodního Corsa. Nové Lamborghini jezdí na devatenáctipalcových kolech s pneumatikami 255/35, vzadu jsou ovšem o palec větší ráfky s obutím rozměru 335/30.
Supersport projektu 834 s motorem V12 o výkonu 515 kW se představí na autosalonu v Ženevě. Označení Aventador stále není zcela oficiální.