Lamborghini má nové logo. Změny budete hledat lupou
Slavný italský výrobce supersportů představuje nové minimalističtější logo. Má symbolizovat moderní přístup k výrobě aut.
Italská automobilka Lamborghini loni oslavila 60 let od založení v roce 1963 a v dnešních dnech oficiálně představuje i nové logo. Od poslední modernizace slavného emblému s rozzuřeným býkem už uplynulo více než dvacet let, a ačkoli nejnovější evoluce znaku přináší jen decentní novinky, novým stylingem reaguje na novou korporátní identitu celé společnosti.
Lamborghini právě prochází velkým transformačním procesem, oficiálně pojmenovaným „Direzione Cor Tauri“, který je moderní strategií zacílenou na trvalou udržitelnost a dekarbonizaci. Lamborghini být inspirací a vzorem v oblasti inovací a udržitelného pokroku pro budoucí generace, a proto zavádí změny týkající se nejen automobilů, ale také korporátní identity. A vizuálně to prezentuje nové minimalističtější logo.
Nové logo se už objevuje na všech oficiálních kanálech společnosti, a protože byste k nalezení všech novinek potřebovali lupu, vysvětlíme vám je. Základem se nové logo vrací k historickým předchůdcům a hlavními odstíny jsou černá a bílá, symbolizující jasnou identitu značky, zatímco zlatá je akcentní barvou. Nová verze emblému se bude objevovat i na budoucích modelech.

Větší inovací prošel také ikonický býk ve středu loga, který poprvé bude existovat i bez klasického štítu, aby mohl být ještě větší. Symbolicky to může působit až tak, že se automobilka rozhodla jej vypustit z vlastního výběhu. To je však pouze naše myšlenka, nikoliv potvrzená informace z tiskové zprávy.
Vylepšení se objevuje i na oficiálním písmu Automobili Lamborghini, jehož tvary mají vystihovat ostrou hranatost typickou pro design nejmodernějších modelů. Automobilka k tomu už doplňuje pouze skutečnost, že novým logem chce ztělesnit inovace a odhodlání značky.