Lancia se omlouvá Číně za reklamu na novou Deltu
Italská reklama na novou Deltu trvá zhruba 30 sekund. Richard Gere v ní vyjíždí z Hollywoodu, přes předměstí Los Angeles a kopce nad Hollywoodem a končí ve Lhase, hlavním městě Tibetu. Dál pokračuje do tibetské vesnice, kde potkává skupinku mladých mnichů. Společně pak zanechávají ve sněhu otisky rukou, stejné jaké jsou na hollywoodském „chodníku slávy“.
Heslo celé reklamy zní „Power to be different“ a Lancia ve svém tiskovém prohlášení zdůrazňuje právě odlišnost a individualitu jako hlavní poselství reklamy. Kampaň neměla za cíl prezentovat politické názory a koncern Fiat nechce zasahovat do politických záležitostí jakékoliv země. Stejně tak angažmá Richarda Gera nemá přesah do politické sféry a je pouze uměleckým záměrem a zdůrazněním „nezávislosti uměleckého vyjádření“ . Fiat deklaroval, že reklamou na Deltu nechce vyjadřovat podporu polických názorů herce.
{videoplayer link="http://www.youtube.com/v/suQev028HAI&hl=en" style="auto"}