Mazda: Reklamní kampaň v USA mapuje život řidiče a přináší nový slogan
Získání řidičského průkazu je pro spoustu mladých řidičů jedním z životních vítězství. Mít možnost usednou za volant automobilu a jet na jakákoliv místa podle svého uvážení dává neuvěřitelný pocit svobody, který jen tak něco nezlomí. S podobnou myšlenkou přišla i Mazda v rámci své reklamní kampaně, mapuje v ní však počínání řidiče, který je celý život věrný jedné značce.
Příběh o šťastlivci, který jednoho dne složí řidičské zkoušky, najde si dobu práci, založí rodinu a to vše za podpory vozů Mazda, je hezký, důležitá je ale jiná věc. Tato kampaň totiž dává zapomenout na dříve používaný slogan Zoom-Zoom a přináší nové spojení „Driving Matters“ (Na řízení záleží). Vykládat se to dá různě, hlavně z přiloženého videa ale vyplývá, že i vůz může posunovat život správným směrem, ovšem bez zavrhnutí základních hodnot, které v tomto případě představuje nová generace kultovního modelu MX-5.
Nemysleme si ovšem, že Mazda na patnáct let staré dědictví v podobě sloganu Zoom-Zoom zcela zapomene. Driving Matters je jenom další součást budování úspěšné image, kterou v poslední době silně podpořil také designový jazyk Kodo – Soul of Motion či pokroková technologie Skyactiv. Uvidíme, zda s podobným nápadem značka vyrukuje také u nás, nebo ji vyhradí pouze Spojeným státům.