Mercedes-Benz C: České ceny po faceliftu

Mercedes-Benz C: České ceny po faceliftu

 
 

Třída C od Mercedesu stojí po faceliftu od 779 tisíc korun, ceny kombi začínají na 810 tisíc Kč.

Zájemci o Mercedes-Benz třídy C již mohou objednávat faceliftované provedení. Úpravy přídě zčásti čerpají inspiraci z faceliftu třídy CL, zčásti zdůrazňují tvar písmene V, který je hlavním motivem přídě. Nová je přední kapota (vyrobená z hliníku), plastičtěji tvarovaný přední nárazník a především složitější tvar světel.

Kromě upraveného designu a nových bezpečnostních systémů přináší facelift třídy C také sedmistupňovou automatickou převodovku pro čtyřválcové motory. Ty se i po loňské modernizaci musely spokojit se starším 5G-Tronic. Díky dvěma převodům navíc se kombinovaná spotřeba s automatickou převodovkou dle konkrétní verze snížila až o 1,0 l/100 km. Čtyřválce s manuální převodovkou u faceliftované verze spotřebují o 0,4 litru méně.

Většina úspor ovšem jde na vrub funkce automatického vypínání motoru ECO start/stop, který se nově montuje standardně pro všechny motory kromě verze C 250 CDI v kombinaci s pohonem všech kol 4Matic.

Mercedes-Benz třída C 2011 - ceny zážehových motorů
MotorC 180 BEC 200 BEC 250 BEC 350 BEC 350 4M BE
Převodovka6M (7A)6M (7A)7A7A7A
Zdvihový objem [cm3]17961796179634983498
Válce/ventily4/44/44/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]115/5000135/5500150/5500225/6500225/6500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]250/1600-4200270/1800-4600310/2000-4300370/3200-5250370/3500-5250
Max. rychlost [km/h]225 (223)237 (235)240250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,0 (8,9)8,2 (7,8)7,26,06,0
Komb. spotřeba [l/100 km]6,7 (6,4)6,6 (6,4)6,46,87,4
Cena Classic [Kč]826.800,-870.000,-998.400,---
Cena Avantgarde [Kč]882.300,-923.700,-1.052.100,-1.191.600,-1.246.800,-
Cena Elegance [Kč]882.300,-923.700,-1.052.100,-1.191.600,-1.246.800,-
Cena kombi Classic [Kč]860.400,-902.400,-1.034.400,---
Cena kombi Avantgarde [Kč]914.100,-956.100,-1.088.100,-1.230.000,--
Cena kombi Elegance [Kč]914.100,-956.100,-1.088.100,-1.230.000,--

Základní výbava je tradičně označena Classic. Obsahuje ESP, šest airbagů, dvouzónovou klimatizaci Thermatic, rádio Audio 20 s Bluetooth hands-free, halogenové projektorové světlomety, zadní svítilny z LED, přední mlhovky, světelný senzor, vyhřívání zpětných zrcátek, kliky dveří v barvě karoserie, asistent pro rozjezdy do kopce a další výbavu.

V ceně auta jsou předepsané servisní prohlídky po dobu 6 let nebo 120.000 km zdarma.

Model C 220 CDI navíc přidává 16palcová kola. C 200, C 250 a C 250 CDI mají dále také tempomat (jinak příplatek 6.900,- Kč) a tříramenný volant potažený kůží. Šestiválcové verze jsou standardně na 17palcových kolech.

Mercedes-Benz C: Modernizace podrobněji

Provedení Avantgarde se odlišuje chromovanými ozdobnými prvky karoserie, maskou chladiče Avantgarde s třícípou hvězdou a 17palcovými koly. Interiér je čalouněný v kombinaci umělá kůže Artico/látka Liverpool, uvnitř se dále nachází komfortní multifunkční volant, rozšířený palubní počítač, středová loketní opěrka s držáky na nápoje a Sada osvětlení.

Elegance se orientuje na komfort. Má proto 16palcová litá kola, interiér je čalouněn látkou Newcastle, volant je potažený kvalitnější kůží Nappa. Další nadstandardní výbava v provedení Elegance se shoduje s Avantgarde.

Příplatek za sadu Sport AMG je dle motorizace a provedení (Classic, Avantgarde, Elegance) 57 až 89 tisíc korun. Obsahuje sportovní sedadla s čalouněním Artico/Liverpool, volant obšitý kůží Nappa, černé čalounění stropu, hliníkovou řadicí páku a pedály, 17palcová kola AMG, vrtané brzdové kotouče vpředu, sportovní parametrické řízení a snížený sportovní podvozek.

Mercedes-Benz třída C 2011 - ceny vznětových motorů
MotorC 180 CDI BEC 200 CDI BEC 220 CDI BEC 250 CDI BEC 250 CDI 4M BE
Převodovka6M (7A)6M (7A)6M (7A)6M (7A)7A
Zdvihový objem [cm3]21432143214321432143
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]88/2800-4600100/2800-4600125/3000-4200150/4200150/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]300/1400-2800360 (330)/1600-3400400/1400-2800500/1600-1800500/1600-1800
Max. rychlost [km/h]208 (206)218 (215)232 (231)240 (240)240
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,5 (10,8)9,2 (9,1)8,4 (8,1)7,0 (7,1)7,1
Komb. spotřeba [l/100 km]4,8 (4,9)4,8 (4,9)4,4 (4,8)4,8 (4,8)6,4
Cena Classic [Kč]778.800,-826.800,-874.800,-954.000,-1.066.800,-
Cena Avantgarde [Kč]834.300,-882.300,-928.500,-1.007.700,-1.120.500,-
Cena Elegance [Kč]834.300,-882.300,-928.500,-1.007.700,-1.120.500,-
Cena kombi Classic [Kč]810.000,-862.800,-910.800,-966.000,-1.086.000,-
Cena kombi Avantgarde [Kč]863.700,-916.500,-964.500,-1.019.700,-1.139.700,-
Cena kombi Elegance [Kč]863.700,-916.500,-964.500,-1.019.700,-1.139.700,-

Rozšíření základního Audio 20 o navigaci Becker stojí 22.500,- Kč. Multimediální systém Comand APS vyjde na 77.400,- Kč. Za parkovací senzory Parktronic se připlácí 21.000,- Kč.

Nová světelná technika zahrnuje LED světla pro denní svícení. Ta jsou dodávána standardně, verze s LED místo mlhovek stojí 8.850,- Kč. Intelligent Light System s natáčecími bi-xenonovými světlomety je za příplatek 41.850,- Kč.

Bezpečnostní systémy je možné objednávat ve dvou paketech. Sada asistentů jízdy v pruhu stojí 22.500,- Kč, obsahuje kontrolu jízdy v pruhu a kontrolu mrtvého úhlu. Pre-Safe systém vyjde na 9.900,- Kč. Ten je podmínkou k možnosti objednat Sadu jízdních asistentů PLUS za 58.500,- Kč – tempomat Distronic Plus, brzdové asistenty BAS-Plus a Pre-Safe Brake, aktivní asistent pro kontrolu jízdy v pruhu a aktivní asistent mrtvého úhlu (přibrzděním kol mění směr jízdy a tím zabraňují kolizi). Sada jízdních asistentů PLUS se dodává jen s navigací, ať už základní Becker nebo Comand APS.

Automatická převodovka 7G-Tronic je za příplatek 63.000,- Kč.

JAKE.AUTO.CZ: Mercedes-Benz C W204 (všechny testy a další články)

Spolupracujeme s TipCars.com
Erdogan vyhrožuje Evropě. Chce přehodnocení vztahů od A do Z Erdogan vyhrožuje Evropě. Chce přehodnocení vztahů od A do Z

Turecko po dubnovém referendu o změnách ústavy přehodnotí…

Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace

Oborové svazy a asociace vítají nominaci Jiřího Havlíčka…

Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad

Bývalý velvyslanec v USA a Rusku Petr Kolář nebude…

Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM

Twitteru došla trpělivost. V boji proti fake news, hoaxům…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
V Bratislavě před 35 lety vyvíjeli malou dodávku. Byl to neúspěšný projekt V Bratislavě před 35 lety vyvíjeli malou dodávku. Byl to neúspěšný projekt

Malý užitkový automobil měl mít zhruba poloviční nosnost…

Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami

V našem výběru najdete deset současných aut, u kterých se…

 




Mercedes-Benz C63 AMG Coupe: Atmosférický osmiválec žije i nadále Mercedes-Benz C63 AMG Coupe: Atmosférický osmiválec žije i nadále

Pokud jste fanoušky atmosférických motorů, máme pro vás…

Video: Mercedes-Benz C 63 AMG vs. F1 vs. osmiválcový závoďák – kdo vyhraje? Video: Mercedes-Benz C 63 AMG vs. F1 vs. osmiválcový závoďák – kdo vyhraje?

V Austrálii se proti sobě postavilo trio, které spojuje…

 



 
Gazela BMW B5 (BMW 2001): Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Gazela BMW B5: Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Včera

V první polovině 70. let vznikl na severní Moravě velmi zajímavý závodní automobil pojmenovaný Gazela. Ač jeho tvůrci vycházeli z oblíbeného kupé 110 R, technicky i tvarově šlo o něco úplně jiného.




Blesk.cz

Retro je všechno! Recenze 5 Neo Geo klasik pro Nintendo Switch

Retro je všechno! Recenze 5 Neo Geo klasik pro…

S příchodem každé nové herní konzole se hráči těší nejvíce na nové a exkluzivní tituly. Jenže i na nové mašince…

V Čadu unesli Francouze, potvrdil Hollande. Vezl zřejmě výplaty horníkům

V Čadu unesli Francouze, potvrdil Hollande. Vezl…

V odlehlé části Čadu blízko hranice se súdánským Dárfúrem byl ve čtvrtek unesen francouzský občan. K činu se…

 

iSport.cz

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká Hlaváč v upřímné zpovědi

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká…

Se Spartou prožil bleskový konec ve čtvrtfinále play off. Kometa vyhrála 4:0, pražský hokejový kolos těžce…

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí na přesun do USA

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí…

Může se cítit jako poslední "starý" vlk mezi smečkou divochů. Tomáš Sivok zůstal v českém národním týmu i po…

 

Reflex.cz

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Vladimír Mišík oslavil před pár dny velkolepě sedmdesátiny, Adam Mišík bude mít letos v květnu dvacetiny. Dva…