Mercedes-Benz C: České ceny po faceliftu

Mercedes-Benz C: České ceny po faceliftu

 
 

Třída C od Mercedesu stojí po faceliftu od 779 tisíc korun, ceny kombi začínají na 810 tisíc Kč.

Zájemci o Mercedes-Benz třídy C již mohou objednávat faceliftované provedení. Úpravy přídě zčásti čerpají inspiraci z faceliftu třídy CL, zčásti zdůrazňují tvar písmene V, který je hlavním motivem přídě. Nová je přední kapota (vyrobená z hliníku), plastičtěji tvarovaný přední nárazník a především složitější tvar světel.

Kromě upraveného designu a nových bezpečnostních systémů přináší facelift třídy C také sedmistupňovou automatickou převodovku pro čtyřválcové motory. Ty se i po loňské modernizaci musely spokojit se starším 5G-Tronic. Díky dvěma převodům navíc se kombinovaná spotřeba s automatickou převodovkou dle konkrétní verze snížila až o 1,0 l/100 km. Čtyřválce s manuální převodovkou u faceliftované verze spotřebují o 0,4 litru méně.

Většina úspor ovšem jde na vrub funkce automatického vypínání motoru ECO start/stop, který se nově montuje standardně pro všechny motory kromě verze C 250 CDI v kombinaci s pohonem všech kol 4Matic.

Mercedes-Benz třída C 2011 - ceny zážehových motorů
MotorC 180 BEC 200 BEC 250 BEC 350 BEC 350 4M BE
Převodovka6M (7A)6M (7A)7A7A7A
Zdvihový objem [cm3]17961796179634983498
Válce/ventily4/44/44/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]115/5000135/5500150/5500225/6500225/6500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]250/1600-4200270/1800-4600310/2000-4300370/3200-5250370/3500-5250
Max. rychlost [km/h]225 (223)237 (235)240250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,0 (8,9)8,2 (7,8)7,26,06,0
Komb. spotřeba [l/100 km]6,7 (6,4)6,6 (6,4)6,46,87,4
Cena Classic [Kč]826.800,-870.000,-998.400,---
Cena Avantgarde [Kč]882.300,-923.700,-1.052.100,-1.191.600,-1.246.800,-
Cena Elegance [Kč]882.300,-923.700,-1.052.100,-1.191.600,-1.246.800,-
Cena kombi Classic [Kč]860.400,-902.400,-1.034.400,---
Cena kombi Avantgarde [Kč]914.100,-956.100,-1.088.100,-1.230.000,--
Cena kombi Elegance [Kč]914.100,-956.100,-1.088.100,-1.230.000,--

Základní výbava je tradičně označena Classic. Obsahuje ESP, šest airbagů, dvouzónovou klimatizaci Thermatic, rádio Audio 20 s Bluetooth hands-free, halogenové projektorové světlomety, zadní svítilny z LED, přední mlhovky, světelný senzor, vyhřívání zpětných zrcátek, kliky dveří v barvě karoserie, asistent pro rozjezdy do kopce a další výbavu.

V ceně auta jsou předepsané servisní prohlídky po dobu 6 let nebo 120.000 km zdarma.

Model C 220 CDI navíc přidává 16palcová kola. C 200, C 250 a C 250 CDI mají dále také tempomat (jinak příplatek 6.900,- Kč) a tříramenný volant potažený kůží. Šestiválcové verze jsou standardně na 17palcových kolech.

Mercedes-Benz C: Modernizace podrobněji

Provedení Avantgarde se odlišuje chromovanými ozdobnými prvky karoserie, maskou chladiče Avantgarde s třícípou hvězdou a 17palcovými koly. Interiér je čalouněný v kombinaci umělá kůže Artico/látka Liverpool, uvnitř se dále nachází komfortní multifunkční volant, rozšířený palubní počítač, středová loketní opěrka s držáky na nápoje a Sada osvětlení.

Elegance se orientuje na komfort. Má proto 16palcová litá kola, interiér je čalouněn látkou Newcastle, volant je potažený kvalitnější kůží Nappa. Další nadstandardní výbava v provedení Elegance se shoduje s Avantgarde.

Příplatek za sadu Sport AMG je dle motorizace a provedení (Classic, Avantgarde, Elegance) 57 až 89 tisíc korun. Obsahuje sportovní sedadla s čalouněním Artico/Liverpool, volant obšitý kůží Nappa, černé čalounění stropu, hliníkovou řadicí páku a pedály, 17palcová kola AMG, vrtané brzdové kotouče vpředu, sportovní parametrické řízení a snížený sportovní podvozek.

Mercedes-Benz třída C 2011 - ceny vznětových motorů
MotorC 180 CDI BEC 200 CDI BEC 220 CDI BEC 250 CDI BEC 250 CDI 4M BE
Převodovka6M (7A)6M (7A)6M (7A)6M (7A)7A
Zdvihový objem [cm3]21432143214321432143
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]88/2800-4600100/2800-4600125/3000-4200150/4200150/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]300/1400-2800360 (330)/1600-3400400/1400-2800500/1600-1800500/1600-1800
Max. rychlost [km/h]208 (206)218 (215)232 (231)240 (240)240
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,5 (10,8)9,2 (9,1)8,4 (8,1)7,0 (7,1)7,1
Komb. spotřeba [l/100 km]4,8 (4,9)4,8 (4,9)4,4 (4,8)4,8 (4,8)6,4
Cena Classic [Kč]778.800,-826.800,-874.800,-954.000,-1.066.800,-
Cena Avantgarde [Kč]834.300,-882.300,-928.500,-1.007.700,-1.120.500,-
Cena Elegance [Kč]834.300,-882.300,-928.500,-1.007.700,-1.120.500,-
Cena kombi Classic [Kč]810.000,-862.800,-910.800,-966.000,-1.086.000,-
Cena kombi Avantgarde [Kč]863.700,-916.500,-964.500,-1.019.700,-1.139.700,-
Cena kombi Elegance [Kč]863.700,-916.500,-964.500,-1.019.700,-1.139.700,-

Rozšíření základního Audio 20 o navigaci Becker stojí 22.500,- Kč. Multimediální systém Comand APS vyjde na 77.400,- Kč. Za parkovací senzory Parktronic se připlácí 21.000,- Kč.

Nová světelná technika zahrnuje LED světla pro denní svícení. Ta jsou dodávána standardně, verze s LED místo mlhovek stojí 8.850,- Kč. Intelligent Light System s natáčecími bi-xenonovými světlomety je za příplatek 41.850,- Kč.

Bezpečnostní systémy je možné objednávat ve dvou paketech. Sada asistentů jízdy v pruhu stojí 22.500,- Kč, obsahuje kontrolu jízdy v pruhu a kontrolu mrtvého úhlu. Pre-Safe systém vyjde na 9.900,- Kč. Ten je podmínkou k možnosti objednat Sadu jízdních asistentů PLUS za 58.500,- Kč – tempomat Distronic Plus, brzdové asistenty BAS-Plus a Pre-Safe Brake, aktivní asistent pro kontrolu jízdy v pruhu a aktivní asistent mrtvého úhlu (přibrzděním kol mění směr jízdy a tím zabraňují kolizi). Sada jízdních asistentů PLUS se dodává jen s navigací, ať už základní Becker nebo Comand APS.

Automatická převodovka 7G-Tronic je za příplatek 63.000,- Kč.

JAKE.AUTO.CZ: Mercedes-Benz C W204 (všechny testy a další články)

Spolupracujeme s TipCars.com
Čína má rýže pořád málo. Komoditu proto koupí v USA Čína má rýže pořád málo. Komoditu proto koupí v USA

Přestože je největším producentem rýže na světě, nestačí…

Růst mandatorních výdajů je neudržitelný, notoval si Pilný se Zemanem Růst mandatorních výdajů je neudržitelný, notoval si Pilný se Zemanem

Ministr financí Ivan Pilný (ANO) mluvil v Lánech s…

Železniční velmoc chystá modernizaci. Japonsko představí nové šinkanzeny Železniční velmoc chystá modernizaci. Japonsko představí nové šinkanzeny

Japonsko patří mezi největší průkopníky vysokorychlostní…

Studie: V Praze se hromadně staví kanceláře, nabídka vzroste dvakrát více než poptávka Studie: V Praze se hromadně staví kanceláře, nabídka vzroste dvakrát více než poptávka

Nabídka nových kanceláří v Praze letos vzroste zhruba…

 
 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
5W, 10W nebo něco jiného? Opravdu víte vše o motorovém oleji? 5W, 10W nebo něco jiného? Opravdu víte vše o motorovém oleji?

Mechanická konstrukce automobilu se dá s nadsázkou…

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku? Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh…

 



Mercedes-Benz C63 AMG Coupe: Atmosférický osmiválec žije i nadále Mercedes-Benz C63 AMG Coupe: Atmosférický osmiválec žije i nadále

Pokud jste fanoušky atmosférických motorů, máme pro vás…

Video: Mercedes-Benz C 63 AMG vs. F1 vs. osmiválcový závoďák – kdo vyhraje? Video: Mercedes-Benz C 63 AMG vs. F1 vs. osmiválcový závoďák – kdo vyhraje?

V Austrálii se proti sobě postavilo trio, které spojuje…

 



 
Poznáte, z čeho vznikl nejošklivější roadster na světě? Sedan z NDR byste netipovali!

Poznáte, z čeho vznikl nejošklivější roadster na světě? Sedan z NDR byste netipovali!

Dnes 15:25

Podivný stroj s retro vzhledem vznikl v Maďarsku. Jeho základ je východoněmecký, pod kapotou ale pracuje motor původem od Renaultu.




Blesk.cz

Dvě známé Češky se vydaly na svatojakubskou pouť: Daly jsme našemu životu sbohem!

Dvě známé Češky se vydaly na svatojakubskou pouť:…

Opustily děti i partnery, práci, domov, koníčky i povinnosti, aby se vydaly na cestu, která jim změní život. Dvě…

Chorvatskem otřásají exploze: Lesní požár způsobil výbuchy min z války

Chorvatskem otřásají exploze: Lesní požár způsobil…

Lesní požár, který se rozšířil do jižního Chorvatska ze sousední Černé Hory, zřejmě v noci na dnešek způsobil…

 

iSport.cz

Droppa míří do Slovanu! Jarolím na něj dal dobré reference, tvrdí klub

Droppa míří do Slovanu! Jarolím na něj dal dobré…

Člen širšího reprezentačního kádru Lukáš Droppa má po konci v Turecku opět angažmá. Se Slovanem Bratislava se…

Deset posil nestačí? Sparta v Egyptě a Rakousku loví útočníka i tvůrce hry

Deset posil nestačí? Sparta v Egyptě a Rakousku loví…

Ačkoli se obecně má za to, že je kádr Sparty pro tuhle chvíli uzavřený, úplně platit to nemusí. Hybnými silami…

 

Reflex.cz

Objevte krásy starobylého Íránu. Země s velkým kulturním bohatstvím se otevírá turistům

Objevte krásy starobylého Íránu. Země s velkým…

Kdysi nepřístupný Írán se po normalizaci vztahů se západními zeměmi postupně vrací na turistickou mapu světa.…

Jsem prase, ale většina Čechů taky!

Jsem prase, ale většina Čechů taky!

Uspořádal jsem ve své sociální bublině na Facebooku malý průzkum dodržování elementární hygieny mezi pražskými…