Mini sází na minimalismus. Představilo výrazně jednodušší logo
Současné logo Mini je se značkou pojeno počínaje rokem 2000, tedy od chvíle, kdy se společnost stala součástí skupiny BMW. Nejdou o drastickou změnu, i nadále je hlavním motivem okřídlený nápis Mini. Jeho zpracování je však nyní jednodušší a podstatně čistší.
Dle značky je nové logo symbolem jasnosti a tradičních hodnot. Může ale představovat i novou etapu v historii automobilky, která se v budoucí éře bude více soustředit na elektrifikované modely. Koncept nového Mini Electric se objevil v září na frankfurtském autosalonu a již na něm jsme přepracované logo mohli vidět.
Designéři si libují v tom, že nový symbol lze použít na podstatně více místech. Kromě tradičních znaků vpředu a vzadu jím osadí třeba kapotu, volant, zavazadlový prostor či prostředky kol. Je ale patrné, že k jednoduchosti Mini sáhlo i kvůli lepšímu zobrazování na digitálních platformách. Stejný krok před nedávnem učinila i Formule 1.
Pokud jde o aktuální paletu vozů s nabíjecím kabelem, Mini nabízí plug-in hybrid a čistě elektrický model dorazí v roce 2019. Navíc je ve hře i myšlenka, že se Mini stane čistě elektrickou značkou. Alespoň to v rozhovoru pro agenturu Reuters uvedl Peter Schwarzenbauer, člen představenstva BMW zodpovědný za značku Mini.