Mini slaví v USA 500.000 prodaných aut
Když Mini počátkem 21. století oznámilo, že má v úmyslu vstoupit na americký trh, převládala skepse. Pramenila z nedůvěry Američanů v malé hatchbacky. BMW to ale neodradilo a v roce 2002 začalo v USA prodávat třídveřovou verzi Mini.
Hned první rok jich automobilka prodala 24.590, což vůbec nebyl špatný výsledek, od té doby ale zájem dále stoupá a vloni už to bylo 66.123 kusů. Svůj vliv na to určitě má i rozšíření škály verzí na šest - Hardtop, Clubman, Convertible, Countryman, Coupe a Roadster. Navíc Britové očekávají, že letos to bude ještě lepší a to díky crossoveru Paceman.
Miníky dnes v USA prodává 116 dealerů, ale i v této oblasti se chystá posun vpřed, Mini počítá, by do konce roku 2013 rozšířilo tamní prodejní síť na zhruba 130 míst. Mini v rámci oslav nafotilo svá auta v různých atraktivních destinacích Spojných států a výsledek můžete vidět ve fotogalerii.