Nabídka sportovních Cadillaců V se rozšíří
Cadillac a sportovní auta, to nejsou zrovna synonyma. Ovšem vzhledem k tomu, že standardy prémiové kategorie, diktované německými luxusními značkami, počítají se sporťáky zcela samozřejmě, museli Američané i v tomto ohledu srovnat krok. Ostré verze s označením V už v nabídce zdomácněly, stále jich ale zřejmě není dost.
Nový šéf automobilky Johan de Nysschen už dob svého působení u Audi ví, co luxusní značka potřebuje a zjevně dělá vše pro to, aby Cadillac za německými soky v ničem nezaostával. Šéfinženýr automobilky David Leone tak nyní mohl pro The Detroit Bureau potvrdit, že prestižní značka koncernu General Motors připravuje "několik nových variant V-Series".
U Cadillacu určitě dobře ví, co by si zákazníci přáli a co kupují v Mnichově a Stuttgartu, současně však mají jedinečnou příležitost označení V nedevalvovat způsobem, jakým se to "daří" u AMG, M a RS. Zdá se, že si toho jsou vědomi, protože Leone vyloučil, že bychom se dočkali modelů jako Escalade-V nebo SRX-V. Co vypadá mnohem reálněji, je ostrý CT6-V, byť se experti v rámci značky dohadují, jestli model CT6 už není příliš velké auto na to, aby neslo označení V.
Kde je naopak další kousek do V-Series prakticky jasný, je v případě kompaktního modelu a to i přesto, že zatím ještě neexistuje. Chystaný rival pro CLA a čtyřdveřové A3 by měl být jediným vozem nižší střední třídy s pohonem zadních kol, což by jeho vrcholnou sportovní verzi V s ohledem na vývoj u veškeré konkurence postavilo do úplně jiného světla. Tím spíš, když víme, jak Cadillac dokázal zatopit ve střední třídě trojkovému BMW...