Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Náklady VW na emisní aféru budou letos činit 5,5 miliardy eur

ČTK
Diskuze (24)
Náklady německého automobilového koncernu Volkswagen na řešení emisního skandálu budou v letošním roce činit 5,5 miliardy eur (141 miliard Kč) a v příštím roce další zhruba dvě miliardy eur.

V rozhovoru s německým listem Börsen-Zeitung to řekl finanční ředitel podniku Frank Witter. Od roku 2015 již Volkswagen v souvislosti se skandálem vynaložil přes 27 miliard eur, napsala agentura Reuters.

Automobilka peníze vynakládá například na urovnání žalob ze strany investorů a spotřebitelů, na pokuty vyměřené regulačními úřady či na svolávání automobilů k úpravám.

Koncern Volkswagen v září 2015 v reakci na obvinění amerických úřadů přiznal, že do zhruba 11 milionů naftových aut po celém světě nainstaloval software umožňující manipulovat s testy emisí oxidů dusíku. Skandál se týká i zhruba 1,2 milionu vozů Škoda Auto.

ČTK
Diskuze (24)
Avatar - Googlit
25. 12. 2018 20:04
Re: A Skodovka musi usetrit 500 mil. EUR rocne
Elektronacisti a benzínofanatici si zase vybrali toho nejslabšího, nejzranitelnějšího a nejekologičtějšího. Je to spiknutí proti VW a jeho cleandiesel motorům co jsou jinak "v tý lepší třetině" >:D >:D >:D
25. 12. 2018 19:55
Re: A Skodovka musi usetrit 500 mil. EUR rocne
nikdy sem nic tak smradlavyho a jedovatyho jako je dyzl nemel
realita je kazdopadne takova, ze VW je mezi naftovejma jedometama v ty lepsi tretine a pritom je jedinej bitej.
a tohle nevidi jenom tupec
Avatar - Googlit
25. 12. 2018 19:50
Re: A Skodovka musi usetrit 500 mil. EUR rocne
Hehehe to je tak leda vlhký VW kolenovrtský sen, že ostatní podváděli taky. Čím dříve si přiznáš, že si kvůli ušetřené stokoruně zničil svým VW motorem životy několika rodin, tím lépe pro tebe i pro zbytek společnosti.
25. 12. 2018 19:14
Re: A Skodovka musi usetrit 500 mil. EUR rocne
VW mel tu smulu, ze je pristihli v USA, kde proti nim shromazdili dost dukazu a ti se priznali.
EU to zas tak neresila a automobilky zatloukaly, zatkloukaly a zatloukaly az to zatloukly.
jak si jinak vysvetlujes, ze systemy na zneskodnovani jedovateho NOx prestavaly fungovat, kdyz se tocila vsechna 4 kola, kdyz teplota byla nizsi nebo vyssi nez teplota, pri jake se auta testuji, nebo kdyz se auto pohybovalo v rychlostech, pri kterych se test NEDC nedela …
kazdopadne vysledek dieselgate pred 3 lety je ten, ze podle posledniho testu jsou dyzly s euro 6c a euro 6d-temp cistsi, nez testovany vzorek benzinovych aut a to i pres to ze mnozi odbornici i "odbornici" tvrdili, ze to mozny není, nebo ze se auta extremne prodrazi. stacily pouhy 3 roky ...
Avatar - JohnST
25. 12. 2018 16:20
Re: Zisk NO1, zdraví NO99
V Cechach vedie vo vykuchavych DPF filtroch jasne znacka FORD, ale niektori radoby experti stale budu hanit VW. >:D