Nové Porsche 911 Targa: Poprvé s pohonem všech kol!

Nové Porsche 911 Targa: Poprvé s pohonem všech kol!

 
 

Ze Stuttgartu přicházejí dobré zprávy.Porsche 911 Targa 997 přichází a přináší velkou novinku - poprvé v historii si přiveze permanentní pohon všech kol, dobře známý z druhých dvou karosářských variant!

Jak jsme vás už informovali pod prvními špionážními fotografiemi nové Targy, letitý tajný tip těch, kterým se Cabrio zdálo příliš okázalé a málo tuhé, a na druhou stranu se v Coupé cítili stísněně, se během deštivého listopadu ukáže v autosalonech v nové podobě. Porsche 911 Targa generace 997 přichází a přináší velkou novinku - poprvé v historii si přiveze permanentní pohon všech kol, dobře známý z druhých dvou karosářských variant!

Targu opět charakterizuje zásuvný skleněný díl střechy o celkové ploše 0,45 m čtverečních, který je možné přesunout do opačné krajní polohy s pomocí dvou elektromotorků za pouhých 7 vteřin, nezávisle na momentální rychlosti. Je lehčí o téměř 2 kg, než u předchůdce. V nataženém stavu opticky navazuje na čelní i zadní sklo a tvoří zdánlivě jednolitou plochu. Hluk uvnitř omezuje nové těsnění a turbulence zase přepracované deflektory. Před ostrým slunečním zářením posádku chrání taktéž elektricky výsuvná roletka z polopropustné tkaniny. Zadní díl kabiny je pak možné - po vzoru hatchbacků - vyklopit s pomocí plynových vzpěr a po sklopení zadní nouzové dvojice sedaček tamtudy naložit až 230 litrů zavazadel.

To není vše - od počátku budou v nabídce dvě verze; Porsche 911 Targa 4 pohání klasika nejklasičtější - šestiválcový boxer o zdvihovém objemu 3,6 l, kterému aplikace moderních technologií - vodního chlazení a čtyřventilového rozvodu s variabilním časováním VarioCam Plus - dovolila bezproblémové dosažení 239 kW a 370 Nm. Porsche 911 Targa 4S potom pohání stejný motor, převrtaný na 3,8 l, 261 kW a 400 Nm. Ke stovce z místa za 5,3/4.9 s a nejvyšší rychlosti 280/288 km/h pak dopomáhá stálý pohon všech kol s vícelamelovou viskózní spojkou, která podle aktuální potřeba přenáší 5 - 40 % síly na přední nápravu a zlepšuje ovladatelnost zejména při výjezdu ze zatáček a za zhoršených trakčních podmínek. Sílu přenáší tradičně exaktní šestistupňová rychlostní skříň s krátkými převody a neobvyklým řadícím schématem, alternovaná osvědčeným pětistupňovým Tiptronicem.

Základní euro-cena bez DPH činí rovných 79 tisíc eur za Porsche 911 Targa 4, Targa 4S pak bude začínat na sumě 87.900 eur.

Spolupracujeme s TipCars.com
Výrobce espézetek čeká horká valná hromada, v bývalém Neographu se bojí podpásovek Výrobce espézetek čeká horká valná hromada, v bývalém Neographu se bojí podpásovek

Spletitá kauza bývalé papírny Neograph se může ještě více…

Tillerson: Trump podporuje alianční princip Tillerson: Trump podporuje alianční princip "jeden za všechny"

Americký prezident Donald Trump podporuje pátý článek…

Senátoři brání zařazení tradiční čínské medicíny do běžného zdravotnictví Senátoři brání zařazení tradiční čínské medicíny do běžného zdravotnictví

Přes senátní výbor pro zdravotnictví a sociální politiku…

Median: Krize ovlivnila preference, ČSSD ztrácela více než ANO Median: Krize ovlivnila preference, ČSSD ztrácela více než ANO

Vládní krize, která oslabila jmenováním nového ministra…

 
 

Tapety








Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Legendární Lancia opouští svět aut. 7 milníků, které stojí za připomenutí Legendární Lancia opouští svět aut. 7 milníků, které stojí za připomenutí

Není žádným tajemstvím, že dříve slavná italská…

Frajerské otočení řidič Range Roveru nezvládl. Pokus skončil kotoulem Frajerské otočení řidič Range Roveru nezvládl. Pokus skončil kotoulem

O pojmu J-Turn jste jistě již slyšeli. Jedná se o rychlé…

 




McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911! McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911!

Porsche 911 patří k oblíbeným vozům řady úpravců. Většina…

Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil! Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil!

Vzpomínáte ještě na Porsche 911 s mrkačkami, bez…

 



 
Převodovky: Čeká nás trojspojkový automat? A dvourychlostní zpátečka?

Převodovky: Čeká nás trojspojkový automat? A dvourychlostní zpátečka?

Včera

V blízké budoucnosti nabídnou automobilové převodovky ještě více převodů. S jejich rostoucím počtem už dvě spojky stačit nebudou. Víte proč?




Blesk.cz

Obezita i únava: Lidé netuší, že je za tím štítná žláza. Jak to zjistila Marie?

Obezita i únava: Lidé netuší, že je za tím štítná…

Příznaky špatně fungující štítné žlázy mohou být nenápadné, podle celosvětového průzkumu téměř polovina lidí o…

Bělobrádek se chystá na sudetoněmecký sjezd. Jako první český vicepremiér

Bělobrádek se chystá na sudetoněmecký sjezd. Jako…

Český vicepremiér Pavel Bělobrádek (KDU-ČSL) se začátkem června zúčastní sudetoněmeckého sjezdu v Augšpurku.…

 

iSport.cz

Češi v KHL zazářili! Kovář i Jeřábek se dostali do All Star týmu

Češi v KHL zazářili! Kovář i Jeřábek se dostali do…

Obránce Jakub Jeřábek z Podolsku a útočník Jan Kovář z Magnitogorsku byli zařazeni do All Star týmu uplynulé…

Co změní italský kouč ve Spartě: Čistka, zlepší vztahy i tvrdší tréninky

Co změní italský kouč ve Spartě: Čistka, zlepší…

Od chvíle, kdy vyšlo najevo, že si Sparta plácla s italským trenérem Andreou Stramaccionim (41), jsou všichni na…

 

Reflex.cz

Velká válka je tady! Nová řada Game of Thrones se představila v plnohodnotné ukázce

Velká válka je tady! Nová řada Game of Thrones se…

Nejdřív jsme koukali, jak se rozpouští led s datem vysílání 17. července 2017. Pak jsme sledovali, jak k trůnu…

Čeští fotografové: Zdeněk Thoma a osudová Asie aneb Cesta dobrodruhů do Japonska

Čeští fotografové: Zdeněk Thoma a osudová Asie aneb…

Jeho první velká cesta stopem do Japonska nebyla ani přímočará, ani lehká. Zdeňka Thomu ale definitivně…