Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Corsa E OPC Line: Pátá generace s efektními spoilery

Aleš Dragoun
Diskuze (5)
Opel Corsa E měl premiéru teprve v Paříži, takže na případnou ostrou verzi je ještě příliš brzy. Touhu po sportovně vypadajícím hatchbacku zatím uspokojí sada OPC Line.

Skutečné nabroušené OPC je zatím ve stadiu spekulací. Krátce před spuštěním evropských prodejů však rüsselsheimský blesk uvolnil první fotky pětidveřového hatchbacku převlečeného do aerodynamického balíčku OPC Line. I když Corsa E není zcela nová, využívá skeletu „déčka“, v téhle verzi vypadá obzvláště efektně. A o to jde hlavně, žádné posílené motory nečekejte.

Výhodou nové řady pro stylistické úpravy je to, že už v sérii má černý sloupek. Proto dostala i tmavá vnější zpětná zrcátka a dříve chromovanou lištu na masce chladiče. I pětipaprsková litá kola jsou černá. Pochopitelně nezůstala ochuzena o přední spoiler a slušivé nástavce prahů. Zezadu nám Opel zatím auto neodhalil, odtoková hrana přecházející ze střechy do zadní výklopné stěny vypadá, že se nezvětšila. Zadní nárazník je ale širší a koncovka výfuku chromovaná, to víme jistě. Po estetické stránce zkrátka vůz dostal instalací balíčku více agresivity, což (i duchem) mladé zájemce jistě potěší.

Interiér zdobí hliníkové děrované pedály, sportovní perforovaný kožený volant s plochou spodní částí a řadicí páka, lišta procházející středem palubní desky kolem výdechů ventilace je v barvě karoserie a kolem najdeme lesklý černý lak. Jak ukazují firemní fotografie, čalounění sedadel lze vybírat z několika druhů, například kostkované v kombinaci látky a kůže, či „cihlové“. Důležité je, že balíček OPC Line se dá namontovat na jakoukoli Corsu bez ohledu na motorickou verzi, na to, ke které výbavě půjde konkrétně dokoupit, si budeme muset ještě počkat.

Velmi chutná by mohla být kombinace s novým přeplňovaným tříválcem 1.0 SIDI/85 kW a šestistupňovou převodovkou. Nové malé opely si ale budou moci klienti pořídit také ve slabší variantě se 66 kW a s větším čtyřválcovým turbobenzinem 1,4 l (73 kW, 200 N.m). Pro ty, kteří sportovat nechtějí, potrpí si pouze na vzhled, jsou k dispozici atmosférické zážehové motory 1,2 l/51 kW a 1,4 l/66 kW, diesely zastupuje výhradně třináctistovka CDTI s 55 a 70 kW.

Aleš Dragoun
Diskuze (5)
17. 10. 2014 14:01
Re: Automat
Ja mam s tym automatom bohate skusenosti z vectry. Neni to zla prevodovka ale oproti dnesnym modernym (alebo modernizovanym) automatom posobi uz zastaralo. Hlavne v insignii. Nehorovim o pocte stupnov ale celkovo, rychlost a logika radenia, kick down, samo kalibracia, uzamykanie menica atd. Vsetko veci co ovplyvnuju efektivitu a tym padom spotrebu.
Avatar - Hombre_71
17. 10. 2014 10:13
Re: Automat
6-ti stupňový automat Aisin mám v Zafiře a je to super převodovka...honba za více stupni je zbytečná.
17. 10. 2014 10:11
OPC + VTIP
Skutečné nabroušené OPC je zatím ve stadiu spekulací ???
Tak to toho asi moc nevíte, když z 80% hotová a odhalená verze už lítá na ringu...Stačí 10 vteřin hledání na youtubu..
Dokonce brand manager Opelu prohlásil, že by byli blázni, kdyby nové OPC neudělali a dušoval se, že nová Corsa OPC Clio RS i 208GTI smázne... a uvedena bude do roka od premiéry Éčka.. tzn pravděpodobně v létě 2015

A dále.. co myslíte větou : ,, Zezadu nám Opel zatím auto neodhalil ´´
Já myslím, že na autosalonu v Paříži se přímo tahle červená OPC LINE točí na podstavci 360 stupnů neustále dokola...

PS: Černé B sloupky, zrcátka a 17´´ kola najdeme už na starším Déčku včetně černé střechy.
Za mě - článek s 0 informacema... a Pokud bY jste vlezli na neměcké zastoupení Oelu, budete znát i cenu této OPC LINE, kterou jste ani nezmínili...
17. 10. 2014 08:52
Re: Automat
opel má připravený nový 6kvalt i 6 stup. automat, premiéru si odbydou tuším v adamu nebo této corse, takže co nevidět
16. 10. 2014 16:09
Automat
Opel by mal nieco robit s ponukou prevodoviek. O dvojspojke a 8-kvalte rozpravaju uz treti rok a zatial stale nic. Ku corse by sa jednoznacne hodil nejaky automat vzhladom na to, ze to je zvacsa mestske vozitko pre zeny. Ale to co tam davaju teraz v porovnani s modernymi prevodovkami v inych autach je jednoducho tragedia. To iste plati o automate v Insignii kde je stary 6-kvalt este z cias vectry, pritom Aisin/Toyota (dodavaju oplu automaty) maju v ponuke 8cku uz dost dlho