Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel: rozšiřování modelového portfolia v Číně

Aleš Jungmann
Diskuze (1)
Opel si hodně slibuje od uvedení nové Astry Sedan na čínský trh. Podle odborníků naprosto oprávněně.

Automobilka Opel se chystá ukořistit mnohem větší podíl na trhu, než jakým se momentálně může pochlubit. V roce 2007 na tomto významném světovém kolbišti dokázala prodat pouze 3700 vozů, což není rozhodně výsledek, který by byl pro vedení Opelu uspokojivý.

V Číně se prodávají hlavně sedany (přibližně 85 % všech prodaných vozů má karoserii se čtyřmi dveřmi), takže nasazení Astry Sedan na tomto trhu je po tamější výstavní premiéře na probíhajícím čínském autosalonu logickým krokem kupředu. Další modely by měly následovat ještě během tohoto roku. Mateřský koncern Opelu, General Motors, má v Číně poměrně velký, 12 % podíl s dobrým potencionálem k růstu, takže znalci čínského trhu i marketingoví odborníci předpovídají Opelu dramatický nárůst prodejů, pakliže vhodně rozšíří své modelové portfolio. Ruku v ruce s očekávaným nárůstem prodejů jde i rozšiřování dealerské sítě, k existujícím 45 dealerstvím má během tohoto roku přibýt dalších sedm.

Aleš Jungmann
Diskuze (1)
23. 4. 2008 17:01
tudydudy.blog.auto.cz
:-)