Podívejte, támhle plave Lamborghini Countach
V osmdesátých letech dvacátého století se Mike Ryan pustil do navrhování a výroby obojživelných automobilů a založil firmu pojmenovanou SeaRoader. Nejprve postavil stroj, který svými liniemi připomínal malé MPV. Potom následoval Fiat Panda, který přišel o dveře i střechu a naučil se plavat.
Po této dvojici se v dílnách SeaRoader pustili do stavby stroje pojmenovaného Z1A, který mohl díky svému vzhledu přitahovat pozornost i bez schopnosti plout na vodní hladině.
Z1A totiž svůj trubkový prostorový rám s osmiválcem Rover a veškerou techniku potřebnou pro plavbu ukrývá pod karoserií, která až na pár detailů odpovídá Lamborghini Countach 500 QV.
Nejvýraznější odlišnosti v designu Z1A od originálu představuje provedení přídě, kde jsou pouze rozměrné výklopné světlomety a chybí zde pro Countach typické řešení směrových a parkovacích světel pod společným krytem. Dalším pro Lamborghini netradičním detailem je střešní okno a řešení zadních partií, které má nejblíže k verzi Anniversary.
I přes všechny odlišnosti má Z1A vzhledově k originálu velmi blízko a to díky svému trubkovému prostorovému rámu, který rozměrově i proporcemi odpovídá Lamborghini, zatímco nejčastější základ pro jeho repliku v podobě Pontiacu Fiero je příliš krátký.
Z1A si v devadesátých letech užilo popularity filmové hvězdy a zamířilo i do Hollywoodu, ke se dočkalo přestavby řízení z pravé strany na levou. Po návratu do Velké Británie bylo ovšem vše vráceno do původní podoby a vůz byl prodán.
V posledních patnácti letech byl Z1A víceméně u ledu a nebyl využíván na silnicích a ani na vodě. Nyní je ovšem prostřednictvím eBay na prodej a jeho současný majitel jej nabízí za 18.995 britských liber (zhruba 645.000 Kč).